Mooie widget.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ik had ooit zo'n plaatje waar alle speciale tekens op stonden en hun combinaties (puntjes op de e dat soort dingen) Iemand die nog ergens staan?
www.apple.nlquote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zin om een 24" iMac te bestellen.
Doen. Is leuk speelgoed.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zin om een 24" iMac te bestellen.
Heel bijdehand, maar heb je al geprobeerd om de option key ingedrukt te houden als je op Leeg Prullenmand klikt?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef portier het volgende:
Hoe krijg ik deze weg?
[ afbeelding ]
Ik heb al meerdere keren geprobeerd, opnieuw opgestart, teruggezet en opnieuw verwijderd, niets helpt.
Ik moest een beetje huilen toen ik m'n eigen foutmelding herlas. Dank jequote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel bijdehand, maar heb je al geprobeerd om de option key ingedrukt te houden als je op Leeg Prullenmand klikt?
Hehe, kan gebeuren hè! Glad to be of any assistancequote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef portier het volgende:
[..]
Ik moest een beetje huilen toen ik m'n eigen foutmelding herlas. Dank je.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:57 schreef portier het volgende:
Ik moest een beetje huilen toen ik m'n eigen foutmelding herlas. Dank je.
Lol.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
It's plastic? I'm poor, but not retarded!
Gekocht via eBay en inmiddels op de post. Heb ik weer; koop ik de MBA van deze gozer over.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Lol.
Heb jij je MBA al? If so, pics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |