Inderdaad.quote:
Johan Derksen noemt het AFC-kantine gebabbel. Kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe Jack de reclame net ook aankondigde. Alsof hij tegen zijn kleinkinderen praat.
Ach alles beter dan dat geforceerde semi-grappige non-nieuws van de heren Derksen en Genee.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan Derksen noemt het AFC-kantine gebabbel. Kan ik me wel in vinden.
De commentatoren van RTL zijn niet om over naar huis te schrijven inderdaad, maar als we het toch over gladheid hebben heb ik duizend keer liever Wilfred Genee dan 'allemansvriend' Jack van Gelder.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach alles beter dan dat geforceerde semi-grappige non-nieuws van de heren Derksen en Genee.
Zo heeft elk kanaal wel wat. Godzijdank is dit niet op RTL. Kan je lekker naar Leo Driessen luisteren en achteraf naar die gladbek van een Genee kijken.
Nou nee, bedankt.
RTLquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beter gaat het (internationale) voetbal naar RTL, dat is duizend keer beter. De reclames neem ik dan wel voor lief, want die twee minuten open deuren intrappen met Ronald Koeman/Youri Mulder voegen ook niets toe.
Eredivisievoetbal bij RTL was vele malen beter dan bij de NOS.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
RTLals er iets tenenkrommend slecht is... Dat commentaar ook van Leo gaap Driessen.
Tom Egbers dan, die komt ook regelmatig met zo'n warrig verhaal in interviewsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Rikketik het volgende:
Zet er een ander mannetje op dan Sjek en stuur die Koeman toch eens de laan uit als analist. 'Manshjester', 'Kiks', 'O'sie'.
En dan gisteren zo'n mulder met zijn halve zinnen. Zijn er nu echt geen betere te vinden?
'Ja uuh... ehhh... ja... ehhhh.. ik werd opeens dronken wakker in een vuilniscontainer in Almelo... ehhh... uhhh....'quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tom Egbers dan, die komt ook regelmatig met zo'n warrig verhaal in interviews
Ach, in Nederland is er geen enkel programma op TV waar op niveau over voetbal gepraat wordt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
Sjek van Gelder.
[ Bericht 81% gewijzigd door Adelante op 15-04-2009 22:54 (niet die dooddoeners) ]
Whatever.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die buitenlandse clubs gaan supporteren
Wat is daar precies anders aan dan bijvoorbeeld fan zijn van buitenlandse bands?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mensen die buitenlandse clubs gaan supporteren
Mensen die nooit bij die clubs zullen komen en dan huilen als ze verliezen :'0 Neppers zijn hetquote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is daar precies anders aan dan bijvoorbeeld fan zijn van buitenlandse bands?
GEEN verstand van voetbal jij.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die nooit bij die clubs zullen komen en dan huilen als ze verliezen :'0 Neppers zijn het
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mensen die nooit bij die clubs zullen komen en dan huilen als ze verliezen :'0 Neppers zijn het
De emotionele band, duh.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Monolith het volgende:
Wat is daar precies anders aan dan bijvoorbeeld fan zijn van buitenlandse bands?
Ik ben een paar keer bij Manchester United geweest, mag het dan wel?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je waardeoordeel is irrelevant, het ging in deze om het juiste antwoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:03 schreef Monolith het volgende:
Ach gut, de emotionele band. [ afbeelding ]
Jij hebt geen emotionele band met een voetbalclub? Jij bent gewoon lekker voor een grote buitenlandse club waar je nooit komt maar die wel lekker veel wint?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach gut, de emotionele band. [ afbeelding ]
Nee ik ben niet 'voor een club'. Ik houd van mooi / goed voetbal net als dat ik van mooie / goede muziek houd. Ik ben echter noch fan van een specfieke club noch fan van een specifieke band, hoewel er natuurlijk clubs zijn die vaker en consistenter mooi / goed voetbal spelen dan andere clubs als dat er bands zijn vaker en consistenter mooie of goede muziek maken dan andere bands.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt geen emotionele band met een voetbalclub? Jij bent gewoon lekker voor een grote buitenlandse club waar je nooit komt maar die wel lekker veel wint?
Jan van Halst, met zijn computerkastjequote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, in Nederland is er geen enkel programma op TV waar op niveau over voetbal gepraat wordt.
De NOS had datzelfde speeltje getest, maar is er na niet al te malse kritiek vanaf gestapt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Jan van Halst, met zijn computerkastje
Komt vanwege de shitload aan reclame.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef BoerBert het volgende:
Die analyses in de rust zijn vooral zo slecht. Het enige wat ze zeggen is:,,Kijk, hij geeft die bal goed mee. Buitenkant rechts, zoals je kunt zien. Dan schiet hij die bal wel prach-tig binnen hoor, zo met de wreef."
Alsof de kijker niet kon zien hoe dat doelpunt gemaakt werd ofzoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |