Inderdaad.quote:
Johan Derksen noemt het AFC-kantine gebabbel. Kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe Jack de reclame net ook aankondigde. Alsof hij tegen zijn kleinkinderen praat.
Ach alles beter dan dat geforceerde semi-grappige non-nieuws van de heren Derksen en Genee.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Johan Derksen noemt het AFC-kantine gebabbel. Kan ik me wel in vinden.
De commentatoren van RTL zijn niet om over naar huis te schrijven inderdaad, maar als we het toch over gladheid hebben heb ik duizend keer liever Wilfred Genee dan 'allemansvriend' Jack van Gelder.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach alles beter dan dat geforceerde semi-grappige non-nieuws van de heren Derksen en Genee.
Zo heeft elk kanaal wel wat. Godzijdank is dit niet op RTL. Kan je lekker naar Leo Driessen luisteren en achteraf naar die gladbek van een Genee kijken.
Nou nee, bedankt.
RTLquote:Op woensdag 15 april 2009 22:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beter gaat het (internationale) voetbal naar RTL, dat is duizend keer beter. De reclames neem ik dan wel voor lief, want die twee minuten open deuren intrappen met Ronald Koeman/Youri Mulder voegen ook niets toe.
Eredivisievoetbal bij RTL was vele malen beter dan bij de NOS.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
RTLals er iets tenenkrommend slecht is... Dat commentaar ook van Leo gaap Driessen.
Tom Egbers dan, die komt ook regelmatig met zo'n warrig verhaal in interviewsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Rikketik het volgende:
Zet er een ander mannetje op dan Sjek en stuur die Koeman toch eens de laan uit als analist. 'Manshjester', 'Kiks', 'O'sie'.
En dan gisteren zo'n mulder met zijn halve zinnen. Zijn er nu echt geen betere te vinden?
'Ja uuh... ehhh... ja... ehhhh.. ik werd opeens dronken wakker in een vuilniscontainer in Almelo... ehhh... uhhh....'quote:Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tom Egbers dan, die komt ook regelmatig met zo'n warrig verhaal in interviews
Ach, in Nederland is er geen enkel programma op TV waar op niveau over voetbal gepraat wordt.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
Sjek van Gelder.
[ Bericht 81% gewijzigd door Adelante op 15-04-2009 22:54 (niet die dooddoeners) ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |