Dan ga ik daar ook van uitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en Miss_S, ik heb laatst een week last gehad van pijn in mijn lies - ik veronderstel een kleine blessure - en het ging vanzelf weg
Huh?quote:
Ooooo foei hoor!quote:
Dan zul je hem vanavond moeten bedelven onder de complimentjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Hij heeft nooit leren koken en nu durft hij het niet meer te proberen omdat ik altijd commentaar heb.
Oh, dat is wel jammer dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
VMW: nee, volgens mij niet. Maar ik heb me sindsdien niet meer gewogen.
Je bent niemand verantwoording schuldig hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb het eerlijk opgebiecht hoor hier in het topic een flink aantal topics geleden al
En ook in het Stoppen met Roken topic. Ik was al 2,5 maand gestopt.
De reden dat het niet lukt zet ik liever niet in het topic.
Ik mis vanallesquote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb het eerlijk opgebiecht hoor hier in het topic een flink aantal topics geleden al
En ook in het Stoppen met Roken topic. Ik was al 2,5 maand gestopt.
De reden dat het niet lukt zet ik liever niet in het topic.
Ander onderwerpquote:Op donderdag 16 april 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
Maarre, Greys: ik hoop dat je niet gestopt bent met hardlopen, nu
die staat op het lijstje ja...en het Hamburger Bahnhof, en het nieuwe Joodse gedenkteken, en ik wil eigenlijk ook even naar het Guggenheim museum, dat is daar erg klein en fijn. En misschien gaan we wel naar Potsdam.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ga je ook naar hetJudisches Museum
?
Oh en Miss_S, ik heb laatst een week last gehad van pijn in mijn lies - ik veronderstel een kleine blessure - en het ging vanzelf weg
Ik vind het heel knap van je dat je zo snel weer een poging gaat doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Niet jaloers zijn VWM, ik stop over een paar weekjes weer en dan gaat het wel lukken
Haha, niemand die hierop reageert.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Oh en we eten geen patat, maar spinazie.
Ohh, dat is leukquote:Op donderdag 16 april 2009 14:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die staat op het lijstje ja...en het Hamburger Bahnhof, en het nieuwe Joodse gedenkteken, en ik wil eigenlijk ook even naar het Guggenheim museum, dat is daar erg klein en fijn. En misschien gaan we wel naar Potsdam.
En we slapen in Prenzlauer berg, dat schijnt nu een hele hippe buurt te zijn. En we hebben een heel appartement tot onze beschikking!
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Haha, niemand die hierop reageert.
Als het andersom was geweest was dit al minstens 10x gequote.
en weer hoi (en bijna doei!)quote:
veel plezier Nyn!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef AKnynke het volgende:
we gaan kijken. en nu ga ik de laptop afsluiten en richting de bus! Tot maandag!
Als je al noten en ritmes kan lezen, heb je een groot voordeel. Dan kun je het echt snel leren. Op instrumenten als klarinet, sax, blokfluit en piano kun je heel snel al iets spelen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:40 schreef Phaidra het volgende:
Ewelina, ik kan wel noten en ritmes lezen, maar ik zal het wel weer moeten ophalen. Een opfriscursus lijkt me niet overbodig. Ik heb les gehad rond mijn 10e ofzo, ongeveer 2 jaar (vanuit de kerk waar ik toen kwam, de lessen waren niet van bijster hoog niveau). Ik heb wel een goed muzikaal 'gehoor', als je begrijpt wat ik bedoel.
Mooi cijfer!quote:Op donderdag 16 april 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en weer hoi (en bijna doei!)
was eindelijk even in de gelegenheid om Fok! te openen op werk, en toen bleek ik een BILA te hebben, dus moest meteen weer wegen nu moet ik weer bijna naar huis
hopelijk lekker in het zonnetje op balkon op Mr. Moblo wachten met een studieboek![]()
vandaag, voor wiskundeopdrachten, een 9,2 gehaald!ok, rustig aan gedaan met die opdrachten, ok, het was kansberekening, en ok, niet in mn eentje, maar wel een 9,2
dat geeft de burger moed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |