quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef Ottaav het volgende:
[..]
?
Anders gok ik een ander nummer van Ja Rule..
2 mannen in pak ... doet mij denken aan de Ying Yang Twinsquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef HostPorror het volgende:
Nee sorry ook niet, ze dragen pakken in die clip, en het is vooral net van boven hun hoofd gefilmd.
Mijn leven heeft weer zin.quote:
Nee ook nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
2 mannen in pak ... doet mij denken aan de Ying Yang Twins
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een oud nummer, richting soul /disco, misschien jaren 80, 90
Volgens mij gaat de tekst zoiets:
we're all part of a master plan yeah yeah yeah yeah
so beautiful and free
en het is dus niet Oasis
Ik zoek maar ff meequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef HostPorror het volgende:
Weet er iemand het R&B rap achtige nummer uit 2003/2004 (kan ook 2005 zijn). Ik kende het van mtv, het was een clip met twee donkere rappers die op een eiland aan het zingen waren over een meisje. Het is echt een typisch bounty eiland, en ze roken ook een sigaar in de clip.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef FireFox1 het volgende:
Muziekliefhebbers
Ik ben al een tijdje opzoek naar een liedje die ik vaak op radio Veronica hoor, wie kan me hier bij helpen?
Het gaat ongeveer zo (kan fouten tussen zitten)
Talk about heaven, I take me daughter and i believe ofzo... De stem van de zanger lijkt heel erg op die van Live (van dolphin's cry)
Ja, dat is hem!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De stem lijkt er niet alleen op, het is hem ook...
DIT IS HEM. DUIZEND MAAL DANKquote:
Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef HostPorror het volgende:
[..]
DIT IS HEM. DUIZEND MAAL DANK
*kust je voeten*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is van Armin van Buuren kijk ff voor je mee ..quote:Op woensdag 22 april 2009 19:27 schreef Doks het volgende:
Ja er is zo'n nieuwe reclame op tv, van de LG arena, waarin je een mix hoord van blame it on the boogie van de Jackson5
weet iemand welke mix dit is en of ie op youtube staat?
Hmm, ik kom dit tegen:quote:Op woensdag 22 april 2009 20:04 schreef Prixie het volgende:
[..]
hij is van Armin van Buuren kijk ff voor je mee ..
quote:the remake of the song "Blame it on the boogie " his name is -jay-kid
Klopt na zoeken kwam ik deze ook tegen .quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:31 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek een nummer die in dit reclame spotje word gedraait:
quote:De muziek in deze commercial is gemaakt door Tom Sijmons en Ramon Braumuller van Visual Noise en ingezongen door Sonny Hoogwerf van Sonny's inc. Het nummer is binnenkort te downloaden op sonnysinc.nl
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef gateway het volgende:
iemand die weet of er een instrumentale versie van Rosanne van nick en simon bestaat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |