quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:
De AKQ-ranglijst is al reeds bijgewerkt.
Vragen, suggesties en opmerkingen kunnen per PM, FoBo of e-mail kenbaar gemaakt worden.
quote:
Waar zo'n hintje al niet toe kan leidenquote:
het wa absoluut de hint inderdaad thanksquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Waar zo'n hintje al niet toe kan leiden![]()
Stand deel 1501:
Majo 2
Robbiev85 2
Ofyles2 2
lubje25 2
starla 1
Siniti 1
ASroma 3
tomtomaat 2
BasOne 2
Etcetera 1
susi 1
Carolyne1575 1
Slaveloos 1
WOW!!!quote:
ja wilde er ook bij zeggen dat het wel een erg klein plaatje wasquote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
WOW!!!![]()
wat goed zeg, ik vond het plaatje zo klein dat ik een tweede heb geupload!
ja zoveel bij zoveel pics zegt me nooit iets eigenlijk, ik dacht laat ik maar een tweede uploaden... niet nodig dusquote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
ja wilde er ook bij zeggen dat het wel een erg klein plaatje was
quote:
En dat is natuurlijk wel goed ... Al Pacino in één van zijn vele gangsterrollen (niet de meest geslaagde naar mijn mening).quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef LaStrange het volgende:
herstel: het is natuurlijk Carlito's way
Dat dacht ik ook, maar het is blijkbaar een ander nummer! Zangeres is wel goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef Carolyne1575 het volgende:
Corry Brokken - Een Beetje?
TEddy Scholtenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Carolyne1575 het volgende:
Bedenk me nu ook dat de combi een beetje en corry brokken niet klopt
maar wie zong nou wel een beetje?
ja die, maar die won dus niet voor het eerst met een beetjequote:
een duidelijke hit!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef LaStrange het volgende:
hint:
Wees nog eens lief ...
Vraag me nog eens om een zoen
Breng me weer rozen
Sta weer te blozen
Als je me ziet ...
Wees nog eens lief en galant
Vind me weer mooi en charmant
Dan wordt de wereld weer net als vroeger
Een sprookjesland
Volgens mij waren we er wel een beetje uit dat de zangeres Corry Brokken moest zijnquote:
Zangeres is Corry Brokken,quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Teddy Scholten - Droomland?
Nee want ik heb het gegooglet en dan krijg ik straks op mijn donderquote:Op woensdag 15 april 2009 23:49 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Zeg het! Ben ik er ook weer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |