Maar je hebt het wel goedquote:
Juistquote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef ASroma het volgende:
citadel?
Stand deel 1501:quote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef Susi het volgende:
kim feenstra
Olga en Erik inderdaadquote:
het is ook een boek hè?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:43 schreef ASroma het volgende:
turks fruit is toch wel zwaar voor mijn tijd, wellicht stiekem naar beneden geslopen als mijn ouders keken, nog nooit helemaal gezien overigens....... alleen bepaalde scenes
samenvattingsboekjesquote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
het is ook een boek hè?
nooit gelezen voor de lijst? nagenoeg alle scholieren lezen dat toch? of was dat alleen in mijn tijd zo?
Ik heb 'm ook gelezen voor mijn lijst (ben 21)quote:Op woensdag 15 april 2009 22:44 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
het is ook een boek hè?
nooit gelezen voor de lijst? nagenoeg alle scholieren lezen dat toch? of was dat alleen in mijn tijd zo?
Ik vond het een mooi interview maar haar stem deed mij ook rillen. Volgens mij is ze doof geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef ASroma het volgende:
het fragment, dacht dat ze wel snel herkend zou zijn, juist door die aparte stem![]()
daar zullen de namen van de hoofdpersonen ook vast in gestaan hebben gok ikquote:
Zij ís doofquote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi interview maar haar stem deed mij ook rillen. Volgens mij is ze doof geweest.
Groetjes,
Jacques
WHAAHAHAHAHAquote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef Jacques_Dancona het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi interview maar haar stem deed mij ook rillen. Volgens mij is ze doof geweest.
Groetjes,
Jacques
je hebt me beet.............quote:Op woensdag 15 april 2009 22:46 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
daar zullen de namen van de hoofdpersonen ook vast in gestaan hebben gok ik
Carolyne +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |