Ik dacht hetzelfde, maar durfde dat niet op te biechten in een slank topicquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkie, dat komt zo hier dus!![]()
@Uniekhoorn, de groentes komen mijn neus al uit als ik lees over 600 gram
Ja, zo van: NIEUW! nu nóg lekkerder!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker fris(en er staat 'innovatie' naast, zie je! Het is nieuw! Want geïnnoveerd enzo!)
Groningen is zo gek nog niet met het weerquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkie, dat komt zo hier dus!![]()
@Uniekhoorn, de groentes komen mijn neus al uit als ik lees over 600 gram
Kind van je moederquote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar durfde dat niet op te biechten in een slank topic
Mooi lijstje!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas yoghurt, sinaasappelsap
L: 2 bammies pindakaas
T: enorme salade met gewone sla, veldsla, tomaat, komkommer en ei
D: prei-courgettesoep en kipknakworstjesonwijs light zijn die! Dus als iemand nog een dieetsnack zocht...
Ik weeg weer eens 62, zo blijven we aan de gang![]()
O en dames, foto's plaatsen doe ik niet momenteel. Ik lijk wel sprekend op mijn moeder (voor wie de foto van mijn ouders 300 topics geleden heeft gezien -hoi Vik), maar dan de donkerharige uitvoering. En ik heb mijn pony nu precies zo geknipt als op mijn plaatje. Duidelijk genoeg zo, toch?
Hij was erg rood en niet zo blijquote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
XM, goed dat je zo goed aan het sporten bent zeg!
En het viel Heer XM dus tegen?
Ik was vorig weekend gewoon twee keer in Gouda!
Ik had even appelkaneelmeuk voor je in moeten slaan!
Wij lijken in veel opzichten op elkaarquote:
Om nom nom, dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
OhIk dacht echt een geniale ontdekking te hebben gedaan waarmee ik u allen kon verblijden, maar nee dus
![]()
Ik had deze, Berry Berry dus inderdaad!
[ afbeelding ]
En nee, ik koos het niet vanwege het ik kies bewust-geneuzel![]()
En hij was toevallig wél lekker!Zo! Ha.
En oooh Xcuz, het is spinning! Dat vond ik echt heel raar!Nee dan weet ik wat het is, zo'n beetje! Tof dat je het zo leuk vindt!
![]()
Lekke Kaasquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
Kaas, jouw glas is niet half vol, niet half leeg, maar gewoon lek
Ik heb duizendmaal liever een Magnumquote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om nom nom, dat ziet er lekker uit. Die met bosbessen en banaan is ook erg lekker
. Heb ik duizendmaal liever dan een Magnum
.
Jij moet gewoon goed voor jezelf zorgen. Niks saai.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Hier gaat de laptop ook uit. Ff tandjes poetsen, lekker tv kijken en dan slapen.
Tot morgen!.
Ja ik weet dat ik übersaai ben de laatste tijd
O die lijkt me echt niksquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb duizendmaal liever een MagnumIk ben een choco-addict.
Ik had vanmiddag deze:
[ afbeelding ]
Ik ben gek op pure chocolaquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O die lijkt me echt niks.
O, ik was dus vanmiddag bij m'n arbeidscoach en hij had een schaaltje met paaseitjes. Ik pakte er één en dacht: "Laat het alsjeblieft geen pure zijn!". Was het wel een pure
. En uitspugen is ook zo raar in gezelschap
Normaal vraag ik altijd welke smaak welke kleur papiertje heeft
.
Ik ga nu ook even heel snel met het hondje naar buiten, want ik ben alleen thuis vanavond en bang voor onweer (quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oehlala, als ik de buienradar mag geloven, gaat het hier los zometeen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |