quote:Op woensdag 15 april 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Die Viking bijvoorbeeld. Bij élke post krijg ik gewoon moordneigingen
Ik was afgelopen zaterdag in zo'n gloednieuw ding in Enschede... mooi maar sfeerloosquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het Oude Luxor tien keer zo sfeervol als het Nieuwe Luxor![]()
Het hele pand is zo... kil.
Hij is idd mooi van binnen, was gisteren mn eerste dag binnenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja joh? in de nieuwe zeker? Daar ben ik nog nooit geweestalleen maar om pakketjes af te leveren
Da's toch niet nieuw? Een gewone solero exotic fruit is hetzelfde en ook evenveel calorieen volgensmij.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
XcUZ_Me, wat is RPM?
Ik heb ook een ijsje opeen nieuw soort solero, met fruitcoating en hij was maar 99 kcal (valt voor ijs geloof ik best mee
)
Nom
Solero Berry Berry?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
XcUZ_Me, wat is RPM?
Ik heb ook een ijsje opeen nieuw soort solero, met fruitcoating en hij was maar 99 kcal (valt voor ijs geloof ik best mee
)
Nom
Doe normaalquote:Op woensdag 15 april 2009 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoooiii!!
Moblo wat tof dat je een goede sport hebt gevonden
Ben net weer terug van RPM en ben ook weer even heerlijk doodgegaan. Meneer XM was mee en had het onderschat
maar ik geloof dat ie het ook wel tof vond
Def. lijstje voor vandaag:
O: beschuitje halvajam
T: 250 gr optimelkwark
T2: 2 plakjes ontbijtkoek (had enorme trek)
L: 2 boterhammen milner / vruchtenhagel
T: smoothie van div. fruit + eierkoek
S: RPM
D: 1 kom uiensoep en een pistoletje met milner 30+
Volgens mij best een aardig lijstje
Nu even mn shirt uitwringen
Dit is RPMquote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
XcUZ_Me, wat is RPM?
)
Nom
Ontbijt was het beschuitje en normaal gesproken haal ik zeker 200 - 300 gr groente per dag, maar ik vind veel eten na het sporten niet zo prettig. Daarbij was helaas al het fruit en groente op. Morgen worden er weer boodschappen gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Waar is 300 gram groente?? Waar is het ontbijt? ga eten! Dit nekt je op ten duur, je valt nu af maar je komt op deze manier alleen later maar veel aan.
Oeh, ziet er wel uit als een lekker smaakjequote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
OhIk dacht echt een geniale ontdekking te hebben gedaan waarmee ik u allen kon verblijden, maar nee dus
![]()
Ik had deze, Berry Berry dus inderdaad!
[ afbeelding ]
En nee, ik koos het niet vanwege het ik kies bewust-geneuzel![]()
En hij was toevallig wél lekker!Zo! Ha.
Is het ook! Lekker frisquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ziet er wel uit als een lekker smaakje
Een beschuit is geen ontbijt.. dat heeft bij elkaar een kcal van 60.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ontbijt was het beschuitje en normaal gesproken haal ik zeker 200 - 300 gr groente per dag, maar ik vind veel eten na het sporten niet zo prettig. Daarbij was helaas al het fruit en groente op. Morgen worden er weer boodschappen gedaan.
Wauw, met gepattenteerde Q10peptiden die de smaak nog verfijnder maken?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is het ook! Lekker fris(en er staat 'innovatie' naast, zie je! Het is nieuw! Want geïnnoveerd enzo!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Oh jakkie, dat komt zo hier dus!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man Noodweer in Rotterdam, wel mooie flitsen boven de maas, tussen de bruggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |