Gelukkig maar... want... muzikant?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:02 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Dit zijn overigens puur overpeinzingen op een saaie woensdagmiddag
Daar heb je het alquote:Op woensdag 15 april 2009 17:59 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Niet om te bashen , maar ik zapte net even toevallig langs tmf en daar zag ik de Eindovense rapper Kempi aan tafel zitten.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:10 schreef ehqo het volgende:
Moet je nagaan hoe gehandicapt zijn luisteraars zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef Re het volgende:
ik denk dat het gewoon een kwestie is van IQ < 72 = mental retardation
Zo veeeel stress te veelquote:
Ik neem de josti band serieuzer als artiesten dan een kempiquote:Op woensdag 15 april 2009 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kempi is een lamme neger
kempi serieus nemen is als de josti band serieus nemen...
En wat voor mensen zijn dat denk je?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef Lord_Cardigan het volgende:
toch zijn er een hoop mensen die vinden dat hij intelligente teksten schrijft.
subtielquote:Op woensdag 15 april 2009 18:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik neem de josti band serieuzer als artiesten dan een kempi
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
thanx![]()
Bling negers die rappen over hoe zwaar het is in de ghetto-jungle van Woensel-West![]()
![]()
![]()
Zijn doelgroep is vooral jongeren van 12-21 jaar, veelal allochtoon en/of petjesdragend.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Lord_Cardigan het volgende:
maar toch, hij verkoopt zijn platen, hij verdient zijn geld met rappen en hij is op tv, veel mensen zouden dit ook wel willen vermoed ik.
En er is publiek voor zijn muziek, en ik geloof niet dat dit allemaal zwakbegaafden en geestelijk gehandicapten zijn, die houden doorgaans meer van een goede smartlap.
Kijk eens goed wat voor kansen-jongeren dat soort muziek kopen. als je dat niet onder minderbegaafd mag schuiven weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Lord_Cardigan het volgende:
maar toch, hij verkoopt zijn platen, hij verdient zijn geld met rappen en hij is op tv, veel mensen zouden dit ook wel willen vermoed ik.
En er is publiek voor zijn muziek, en ik geloof niet dat dit allemaal zwakbegaafden en geestelijk gehandicapten zijn, die houden doorgaans meer van een goede smartlap.
Daar kunnen ze zich niet mee identificeren.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:44 schreef Lord_Cardigan het volgende:
maar waarom willen deze types dan geen idool met charisma?
maar je wilt je toch identificeren met mensen die succes uitstralen? Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar kunnen ze zich niet mee identificeren.
Nee. Ze willen zich identificeren met iemand die he-le-maal de weg kwijt is.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
maar je wilt je toch identificeren met mensen die succes uitstralen? Of ligt dat aan mij?
Die denken alleen maar aan de winst die ze kunnen maken met die gek.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
En is het niet de taak van bijvoorbeeld platenmaatschappijen of muziekzenders om zo'n man die mogelijk zelf niet weet wat hij allemaal uitkraamt tegen zichzelf in bescherming te nemen?
Klopt. Check:quote:Op woensdag 15 april 2009 18:24 schreef Lord_Cardigan het volgende:
toch zijn er een hoop mensen die vinden dat hij intelligente teksten schrijft.
Heeft hij geen iqquote:
Poep onder je schoen dat soort figuren, niks meer niks minder.quote:
Dat beeld heb jij dus van hem. Dat wil zeggen dat jij je hebt laten beïnvloeden door wat anderen over hem zeggen en schrijven. Leer om je eigen mening over iets of iemand te vormen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee. Ze willen zich identificeren met iemand die he-le-maal de weg kwijt is.
Zo veel mogelijk drugs gebruiken en verkopen, in en uit de gevangenis. Dat is namelijk stoer.
Sorry, maar dat is een beetje erg generaliserend. Ik luister Kempi, maar ben zeker niet onintelligent.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kijk eens goed wat voor kansen-jongeren dat soort muziek kopen. als je dat niet onder minderbegaafd mag schuiven weet ik het ook niet meer.
Waarom luister je dan in godsnaam naar zo'n debiel, met "muziek"over coke die gepushed moet worden? Dat gaat er bij mij echt niet in hoor...quote:Op woensdag 15 april 2009 21:50 schreef HEROINchic het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is een beetje erg generaliserend. Ik luister Kempi, maar ben zeker niet onintelligent.
Ik ken ook genoeg mensen die het luisteren, en het merendeel is zeker niet minderbegaafd, maar hebben juist een goede opleiding.
Wij zien natuurlijk niet dat er nog veel meer diepgang in zitquote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom luister je dan in godsnaam naar zo'n debiel, met "muziek"over coke die gepushed moet worden? Dat gaat er bij mij echt niet in hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |