tuurlijk, stom van mequote:Op woensdag 15 april 2009 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja er zullen vast meerdere varianten zijn, daarom vroeg ik de basisingrediėnten
Ik heb allang het goede antwoord gegevenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Neleos het volgende:
Dat heb ik gezien, helaas weet ik niks van musicals, maar waarschijnlijk Sound Of Music.
Gezien de posts hierboven is het waarschijnlijk Les Miserables.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Neleos het volgende:
Dat heb ik gezien, helaas weet ik niks van musicals, maar waarschijnlijk Sound Of Music.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
Les miserables
Ga je dat steeds posten als je een keer wat weet ?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb allang het goede antwoord gegeven
Zo mooi vind ik die stem eerlijk gezegd geeneensquote:
quote:
Ja, mijn internetverbinding kan dat gef5 niet aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezien de posts hierboven is het waarschijnlijk Les Miserables.
Voor het musicalgenre heeft ze absoluut een mooie stemquote:Op woensdag 15 april 2009 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik die stem eerlijk gezegd geeneens
Maar kan begrijpen dat ze bij britains got talent helemaal los gaan
Miss Saigon is goedquote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
miss saigon en fame
Ze zingt inderdaad goed en zuiver, maar ik kan het persoonlijk niet bekorenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor het musicalgenre heeft ze absoluut een mooie stemMaar niet voor pop
Grease is foutquote:
Is van Lloyd Webberquote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Evita?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |