Andersom dusquote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef qonmann het volgende:
zodat de gitaren naar het midden wezen een links en en rechts ?
Oh ja..it is the idea that countsquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Spees_Eend het volgende:
bb king
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ray Charles?
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Neleos het volgende:
Herbie Hancock?
Het is hem helemaalquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef Neleos het volgende:
Thelonious Monk ja? Dat ik die niet direct herkend heb...
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef LaStrange het volgende:
omg sorry maar ik had echt nooit verwacht dat Paul L John R het goede antwoord was
Ik had deze al bedacht, het is niet echt een MaJo vraag, maar ik denk dat je 'm wel weet.quote:
JW it is.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
J.W. Booth
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht jij weet wel wat van Amerikaanse presidenten, dan weet je dit ook wel.
quote:(Don't have to be) A big bucks Hollywood star
(Don't have to drive) A super car to get far
(Don't have to live) A life of power and wealth
(Don't have to be) Beautiful but it helps
(Don’t have to buy) A house in Beverly Hills
(Don’t have to have) Your daddy paying the bills
(Don’t have to live) A life of power and wealth
(Don't have to be) Beautiful but it helps
Pet Shop Boys blijkbaar. Maar Ofyles is wel vaker vaagquote:Op woensdag 15 april 2009 18:59 schreef Neleos het volgende:
PSB-alarm?
MetMichiel komt namelijk zometeen.quote:
quote:In Nederland hebben 3FM-deejays Gerard Ekdom en Michiel Veenstra het zogeheten Pet Shop Boys Alarm in het leven geroepen. Elke keer wanneer zij tijdens hun uitzendingen op 3FM een plaat van de Pet Shop Boys draaien, laten ze een alarm af gaan. Het draaien van Pet Shop Boys platen was lang "not done" op 3FM. Gerard Ekdom had echter een zwak voor de muziek en draaide onder het motto van het "Geheime Pet Shop Boys genootschap" regelmatig een nummer. Hij vond een medestander in Michiel Veenstra, waarbij beide heren elkaar zelfs een SMS stuurden als ze een Pet Shop Boys plaat draaiden in hun programma. Dankzij Gerard en Michiel zijn de Pet Shop Boys weer regelmatig te horen op 3FM, en draaiden zij zelfs (illegaal) de single Love etc. op 6 februari 2009 terwijl deze pas op 9 februari 2009 officieel voor het eerst gedraaid had mogen worden op BBC Radio 2.
quote:
Ofwel de fakkeldragers / dragers van het licht / lantaarndragersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |