Je haalt 2 begrippen door elkaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef B.E.D het volgende:
Dat je zo met je auto in een smal straatje rijdt, en er een meisje/vrouw (18+) voor je fietst
Die fietst dus zo de bosjes in, blond he.quote:
quote:
Omdat hij niet van vrouwen houdt?quote:
Het is goed met je.quote:
okee daar valt mee te levenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is goed met je.![]()
Vrouwen [ afbeelding ]
Meisjes
meldtquote:
Bumper op een fiets??quote:Op woensdag 15 april 2009 20:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
meldt1 juni 11stedentocht (maar dat terzijde
)
OT: TS is bumperklever
quote:
Het is ook nooit goed he.quote:
hahahahahahahahahquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat had ik pas met een heel klein iniminipeuterig piepklein jongetje!Die reed zo op zijn fietsje, midden op de weg! Dus ik heel zachtjes erachter, hij steeds zo heel bang omkijken en opeens heel hard rijden, valt hij zo keihard om
. Toen heeeeeel erg haasten met zijn fiets weg omdat ik stond te wachten
zo schattig
!
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dat had ik pas met een heel klein iniminipeuterig piepklein jongetje!Die reed zo op zijn fietsje, midden op de weg! Dus ik heel zachtjes erachter, hij steeds zo heel bang omkijken en opeens heel hard rijden, valt hij zo keihard om
zo schattig
!
leugens! jij hebt helemaal geen rijbewijsquote:Op woensdag 15 april 2009 20:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
zo schattig
!
Sinds 27 november 2008quote:Op woensdag 15 april 2009 20:42 schreef ASroma het volgende:
[..]
leugens! jij hebt helemaal geen rijbewijs
gefeliciteeeeeerd joh! echt heel leuk voor je! en nu er zuinig op zijn he! laat hem niet afpakken door de jongens in het blauw he! Goh dit is echt heel goed nieuws, wohohoho zozozo. Daar mag een taartje op gegeten worden hoor, heeel heel goed gedaan!quote:
Waarom zou ik geen rijbewijs hebben?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
gefeliciteeeeeerd joh! echt heel leuk voor je! en nu er zuinig op zijn he! laat hem niet afpakken door de jongens in het blauw he! Goh dit is echt heel goed nieuws, wohohoho zozozo. Daar mag een taartje op gegeten worden hoor, heeel heel goed gedaan!
omdat je een naief klein meisje bentquote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen rijbewijs hebben?
Ik ben veel dingen, maar naief hoort daar absoluut niet bij.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef ASroma het volgende:
[..]
omdat je een naief klein meisje bent
wel luxe dan.. een chauffeur moeten hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef karr-1 het volgende:
Vrouwen zouden uberhaupt geen voertuigen mogen besturen van welke soort dan ook.
klein maar fijn dusquote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen, maar naief hoort daar absoluut niet bij.
Zolang het dan maar een man is.....quote:Op woensdag 15 april 2009 22:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
wel luxe dan.. een chauffeur moeten hebben
En er dan zo opspringenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef tralalala het volgende:
Of vrouwen die eerst 100 meter met de fiets gaan lopen/rennen/huppelen/hinkelen of wat het dan ook moet voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |