Dat je dus zo gezet bent dat je op een bepaalde manier moet leunen om ervoor te zorgen dat de hele wc rand niet in je bilnaad verdwijnt en je dus zelf onder zit.... is maar een gedachte hoor.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef Maanvis het volgende:
hoe moet ik me voorstellen dat je zo dik kunt zijn dat je anus net op de rand valt?
stront en stukjes... stukjes wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:57 schreef Sempiterna het volgende:
[...]volgesmeerd met stront en stukjes[...]
Ik ook, toen ik op bezoek was bij CERN, in het labaratorium waar ze onderzoek doen naar zwaartekrachtreversie.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb wel eens stront op het plafond gezien. Dat is pas ranzig.
Tja, ik ook... het ergste was nog een ministerie waar ik een jaar of 12 geleden gewerkt heb. Je zou zeggen dat die mannen in pakken wel netjes zijn... maar niets is minder waar als je een wc binnen loopt en de muren druipen van de urine. Dan is er ook iets stevig mis met je gevoel voor richting, of een serieze penis afwijking.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb wel eens stront op het plafond gezien. Dat is pas ranzig.
Ik laat het maar aan je verbeelding over. Ik heb er expres maar geen paints bij gedaan.quote:
Die kerel heeft zeker een peertje loszitten?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
Vroegah, op de middelbare school had iemand een lampekap van het plafond geschroefd, deze volgebeerd en vervolgens weer terug gehangen...
Bonkjes en sliertjes toevallig?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Ik laat het maar aan je verbeelding over. Ik heb er expres maar geen paints bij gedaan.
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:00 schreef MrDrako het volgende:
waar de fuck werk jij dat er mensen poep uitsmeren
quote:
Juist niet! Hij had de lamp natuurlijk gewoon laten zitten. Natuurlijk had hij de lamp ook aan laten staan nadat hij de lampenkap weer terug had geschroefd, dit leidde, in combinatie met de min of meer goede afsluiting van de lampekap, tot een waar kleurenfestijn in de lampekap.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Die kerel heeft zeker een peertje loszitten?
geniaalquote:Op woensdag 15 april 2009 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
Vroegah, op de middelbare school had iemand een lampekap van het plafond geschroefd, deze volgebeerd en vervolgens weer terug gehangen...
"Hey Jan, dat autistische meisje heeft weer eens een binnenpretje."quote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
geweldig verhaal en geweldige reacties, lig helemaal dubbel op mijn werk.
Collega's zullen wel denken.....
Dat doet er niet toe... niet bij de sociale werkplaats iigquote:
www.google.nlquote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
OMG... hoe krijg je dat voor elkaar!
Die gast moet wat meer vezeltjes eten, want het ziet er echt niet uitquote:
Wat een heersende fotoquote:
quote:
Is dat Rutger?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |