Volgende week toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu is het niet meer origineelZe hadden er 1 in A'dam moeten ophangen, dan waren ze weer origineel
AZ kennende zullen ze nu wel met een vol uitvak komen jaquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
AZ kennende zullen ze nu wel met een vol uitvak komen ja
Op de A9 Richting Amsterdam ook goed ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nu is het niet meer origineelZe hadden er 1 in A'dam moeten ophangen, dan waren ze weer origineel
1 goede actie zal die hopelijk wel hebben het liefst meer , maar met Claudemir voor zich heeft ie zware concurentie , het is dat we hem al hebben vastgelegd wellicht was het een voorwaarde om hem te huren ? van mij mag ie wel meer kanssen krijgen hij doet teminste zijn beste en probeert het tenminste dat kan je van Kolk niet zeggen ( dat is bij ons dan ook de man met een grote bek en een klein hartje ) bij Jenner heb ik dat nog niet echt zal die wel afgeleerd hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, laat hem oppassen, straks krijgt hij:![]()
Maar ff serieus, wat vinden jullie bij Vitesse van Jenner? Beetje gevalletje grote bek klein hartje toch?
Maargoed, Martens en Poco zijn niet de meest geweldige verdedigers, dus wellicht krijgt Jenner nog wel een goede kans tot een voorzet. *Als* hij er voorbij kwam met een driedubbele schaar, was zijn voorzet namelijk altijd wel erg goed.
Als van Gaal meeleest : alles langs Van der Struijkquote:Room; Van der Struijk, Sprockel, Van Diermen, Drost; Jenner, Sansoni, Hofs, Molhoek; Van Wolfswinkel, Nilsson.
ach laat ze maar druk zetten. Dan spelen we ook het beste voetbal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hangt er ook vanaf hoe Vitesse speelt. Als die meteen druk gaan zetten op de verdedigers, hebben we een probleem. Mag AZ gewoon opbouwen op eigen helft, dan winnen we wel.
Theo Bos, leest u mee?
Ik heb vaak genoeg op de tribune gezeten bij FC Den Bosch om Bos trouwens in de laatste minuten te zien verliezen.
Zoals een rode kaart voor de keeper ofzow waarna Jenner een vrije trap er in schiet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ach laat ze maar druk zetten. Dan spelen we ook het beste voetbal.
Dat gehang en "laat ze maar voetballen/komen" is kut om tegen te spelen.
De 12e man hebben we al, 17500 rode mafkezen die continue de longen uit hun lijf zingen...
Ik zie het gewoon morgen gebeuren, ja we worden kampioen tegen Vitesse.
Mits er niet een arbitrale fout zal gebeuren..
Ik hoop op een Europacup Newcastle sfeer. 't is 's avonds, lekker weer, heerlijk UEFA cup sfeertje prima mogelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ach laat ze maar druk zetten. Dan spelen we ook het beste voetbal.
Dat gehang en "laat ze maar voetballen/komen" is kut om tegen te spelen.
De 12e man hebben we al, 17500 rode mafkezen die continue de longen uit hun lijf zingen...
Ik zie het gewoon morgen gebeuren, ja we worden kampioen tegen Vitesse.
Mits er niet een arbitrale fout zal gebeuren..
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef fuckbuddy het volgende:
En dan gaat het volgende week uit tegen Ajax weer mis, ik teken er voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat ze het morgen nog niet halen. Vanwege al die draaiboeken en de enorme zekerheid over het feest. Gewoon uit balorigheid maar ik vind dat gewoon grappig. De zelfverzekerheid is toch wat doorgeschoten.
Bovendien valt AZ me na de winterstop zo tegen dat ik die titel niet meer zo glansrijk vind.
Zeuren over supporters van andere clubs en zelf uit de arena komenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze hun handen kapot slaan en klappen?
Nee hoor, hoort dabei.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk die 'supporters'
Nou ja, vanwege de draaiboeken? Met AZ is het ook nooit goed natuurlijk. Staan we op de drempel van een kampioenschap volgens alle media, al 2 maanden lang zegt elk voetbalprogramma/'blaadje/ etc dat maar AZ-supporters willen er niet van weten. Die krijgen vervolgens het verwijt dat ze niet zo schuchter moeten doen en eens moeten durven zeggen dat ze kampioen worden. Nu heeft men een draaiboek en durft men er over te praten, is het vervolgens weer niet helemaal in orde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te hopen dat ze het morgen nog niet halen. Vanwege al die draaiboeken en de enorme zekerheid over het feest. Gewoon uit balorigheid maar ik vind dat gewoon grappig. De zelfverzekerheid is toch wat doorgeschoten.
Bovendien valt AZ me na de winterstop zo tegen dat ik die titel niet meer zo glansrijk vind.
Kom op hé, wat wil je dan? Dat ze morgenavond opeens van alles gaan verzinnen? Vanuit de pers en de gemeente en dergelijke komen alle plannen, vanuit AZ zelf is het redelijk stilquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef SCH het volgende:
Oh maakt mij niet uit van wie het komt, ik vind het gewoon grappig als het even niet doorgaat. En het zou voor de competitie ook wel terecht zijn, want ze verdienen het niet om nu al kampioen te zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op hé, wat wil je dan? Dat ze morgenavond opeens van alles gaan verzinnen? Vanuit de pers en de gemeente en dergelijke komen alle plannen, vanuit AZ zelf is het redelijk stil
Waarom verdienen ze dat niet? Als je week in week uit je wedstrijden wint, zo vaak de nul houdt, in de directe duels met de concurrentie (als je daar van kunt spreken) betere resultaten neerzet, dan verdien je het wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit van wie het komt, ik vind het gewoon grappig als het even niet doorgaat. En het zou voor de competitie ook wel terecht zijn, want ze verdienen het niet om nu al kampioen te zijn.
11 punten voorsprong en dan verdien je het nu nog niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh maakt mij niet uit van wie het komt, ik vind het gewoon grappig als het even niet doorgaat. En het zou voor de competitie ook wel terecht zijn, want ze verdienen het niet om nu al kampioen te zijn.
Heeft voor een groot deel mte de concurrentie te maken. Daarom staan wij ook nog steeds 4e terwijl we het belabberdste seizoen sinds jaren spelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Genius-F het volgende:
[..]
11 punten voorsprong en dan verdien je het nu nog niet.
Het kan niet altijd mooi en goed voetbal zijn. Na de winterstop hebben ze trouwens ook een aantal prima duels afgewerkt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft voor een groot deel mte de concurrentie te maken. Daarom staan wij ook nog steeds 4e terwijl we het belabberdste seizoen sinds jaren spelen
Maar AZ hoort wel kampioen te worden, alleen het spel na de winterstop rechtvaardigt niet nu al een titel vind ik.
Ik vind het grote aantal 1-0 overwinningen veelzeggend voor een kampioen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:27 schreef Genius-F het volgende:
Als het met de concurrentie te maken heeft zegt dat ook wel wat over AZ aangezien die er schijnbaar geen last van hebben.
Die maken ook juist het verschil tussen wel of geen kampioen worden aangezien die duels ook in een gelijkspel zouden kunnen eindigen. Als je naar het doelsaldo van de andere clubs kijkt heeft AZ na Ajax het meest gescoord samen met Heerenveen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het grote aantal 1-0 overwinningen veelzeggend voor een kampioen.
sssttt, mijn afca homies mogen het nog niet wetenquote:
Oke dan is het goed,quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
sssttt, mijn afca homies mogen het nog niet weten
http://www.retteketet-az.nl/quote:Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Ga er tegen aan,
AZ moet bovenaan.
Laat ze met hun water naar de dokter gaan.
Retteketet AZ, Retteketet AZ.
Kom vrienden van AZ,
nog even opgelet.
Dan kan het niet meer fout,
dan wordt die bal van goud.
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Ga er tegen aan,
AZ moet bovenaan.
Laat ze met hun water naar de dokter gaan.
De club van koek en kaas,
blijft op het veld de baas.
Zodra het strijdlied schalt,
word er één in geknald.
Retteketet AZ, Retteketet AZ
Waar blijft die bal,
die bal moet in het net.
Ga er tegen aan,
AZ moet bovenaan.
Laat ze met hun water
naar de dokter gaan
quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kwam hem vanmiddag tegen, tussen Akersloot en Alkmaar langs de A9
En toen begon je op je toeter te rammen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kwam hem vanmiddag tegen, tussen Akersloot en Alkmaar langs de A9
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeggen dat ze de titel verdienen is niet meteen zeggen dat je voor AZ bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |