Mmhmmhquote:Op donderdag 16 april 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zal maar ik heb iets tegen de grootte denk ik
Al die mensen die niet tegen bloed kunnenquote:[..]
Word jij ook misselijk
Ik ben geen BraveSusiquote:Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al die mensen die niet tegen bloed kunnen
Hahaquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Dat zal maar ik heb iets tegen de grootte denk ik![]()
Waar hebben jullie het overquote:
Hoe moet ik dat opvattenquote:
Lasagnebladen en medische programma'squote:
Ontsteking + dikke vent = dikke vette diepe wondquote:
Ohquote:
Nicequote:Op donderdag 16 april 2009 20:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ontsteking + dikke vent = dikke vette diepe wond
Ik hou altijd van dat soort programma's
DANSEN
Doe je stijl ?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ontsteking + dikke vent = dikke vette diepe wond
Ik hou altijd van dat soort programma's
DANSEN
Ging T. niet mee?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:29 schreef Yesse het volgende:
Deed ooit 3 jaar stijl maar had geen vaste danspartner. Dan kan je helaas niet door... Nooit gevonden ook trouwens. Doe nu streetdance maar daar ben ik niet zo goed in haha.
En ik ging pas toen weg ja, t. ging weer eens niet mee..
Heb ik volgens mij al een hele weekquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:22 schreef DaFrenk het volgende:
Wat een rotnachtamper een oog dicht gedaan.. dat wordt koffiezuipen straks
Ja. Ik ga nu dan ook maar een lijst maken met wat ik nog moet doen voor het einde van mei, misschien zie ik dan plots het licht en ga ik ook daadwerkelijk wat doenquote:
Ik wacht ook nog op dat momentquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nu dan ook maar een lijst maken met wat ik nog moet doen voor het einde van mei, misschien zie ik dan plots het licht en ga ik ook daadwerkelijk wat doen
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef Susi het volgende:
Bovendien sta ik al een paar dagen weer in de Dagcijfers![]()
Ceesquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, best welWel droog aangekomen op stage gelukkig
Blegh, zo geen zin in vandaag en morgen![]()
Mja, aan de ene kant heb ik daar juist wel zin inquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:07 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo niet? Morgen je ontslag inleveren?
Vraag je nou aan mij hoe je ontslag moet nemen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, aan de ene kant heb ik daar juist wel zin inMaar de laatste zaterdagen werken dan totaal niet meer denk ik
Ontslag nemen kan zeker het beste schriftelijk? Nog nooit gedaan
![]()
Het wordt wel de week van dingen voor het eerst doen zo![]()
![]()
Mja, domme vraagquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
Vraag je nou aan mij hoe je ontslag moet nemen?![]()
quote:Ja idd
Ik zou het als baas wat onpersoonlijk over vinden komen, alsof de werknemer het eigenlijk niet recht in je gezicht durft te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, domme vraagNou ja, we zien morgen wel. Ze eerst maar eens goed laten schrikken
Oh nee, zo bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou het als baas wat onpersoonlijk over vinden komen, alsof de werknemer het eigenlijk niet recht in je gezicht durft te zeggenAan de andere kant, ik zou er denk ik zelf ook te schijterig voor zijn om het recht in zn gezicht te zeggen
![]()
Mja, hangt denk ik van het bedrijf afquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoelde ik het nietWel gewoon gesprek natuurlijk, maar vroeg me beetje af of ik officieel een ondertekend iets moet regelen/krijgen voor ontslag zeg maar
Collega van me deed het wel met brief, omdat ze niet durfdeIk zit daar niet zo mee eigenijk
![]()
Heel klein bedrijf (25 man)quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:26 schreef Bravebart het volgende:
Mja, hangt denk ik van het bedrijf afHoe kleiner het bedrijf, hoe persoonlijker het kan en mag denk ik
![]()
Allang gedaan johquote:En lees je PM eens
Dan zou ik het niet echt nodig achtenquote:
*zucht*quote:[..]
Allang gedaan johBen bezig
Heb ik hier intern ook, volgens mij zit ik niet in de mailinglijstquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:28 schreef Bravebart het volgende:
Of mn mail is kapot, of iedereen vindt mij maar een klootviool of iedereen is gewoon te beroerd om terug te mailen, want ik hoor al een hele rits mails te hebben gehad, maar er komt maar niks
Daaromquote:
quote:*zucht*
Whehequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik hier intern ook, volgens mij zit ik niet in de mailinglijst
Lekker rustig hoorquote:
Nee, ik wil verdorie mailquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker rustig hoor
Whehe, huurder staat bij de bank, om geld naar ons te storten (contant), maar het bedrag is te grootWaar kun je tegenwoordig nog terecht met je zwarte geld
Dan hoor jij vast interessante mail te krijgen, ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik wil verdorie mail
WheheDie Zeeuwse maffia van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is
Vroeger, toen versterkten we de dijken met zwart geld, zoveel was er van
![]()
Ja klopt ja, ik wil een bevestiging dat de OC mn brief ontvangen heeft, zodat ik niet voor niks dat hele ding heb lopen typen enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan hoor jij vast interessante mail te krijgen, ik niet
Maar die is deze week pas verstuurd toch? Zo snel zijn ze vast nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja klopt ja, ik wil een bevestiging dat de OC mn brief ontvangen heeft, zodat ik niet voor niks dat hele ding heb lopen typen enzo
Gistermiddag pas verstuurdquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar die is deze week pas verstuurd toch? Zo snel zijn ze vast niet
Je bent nogal optimistischquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gistermiddag pas verstuurdMaar de OC vergadering is vanmiddag/vanavond, dus ik verwacht voor die tijd wel ff een bevestiging
Ja naja, als je een mail stuurt naar iemand, verwacht ik wel een bevestiging eigenlijkquote:
Das waarquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja naja, als je een mail stuurt naar iemand, verwacht ik wel een bevestiging eigenlijkDie gast zit toch de hele dag achter zn computer
Ik merk er weinig vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |