FOK! is bij mij alles ineenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef Susi het volgende:
Maargoed, ik vind al dat hyves/facebook/twitter etc ook wel heel veel van het goede.
De enige reden dat ik Facebook heb is omdat dat praktisch is als je met buitenlanders communiceert, die hebben dat allemaal. Daarnaast is het een handige manier om zo contact te houden.
Ik zat net mn PM box op te ruimen (ja, dat moest maar eensquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat net mn PM box op te ruimen (ja, dat moest maar eens), kwam ik een PM tegen van jou, van een jaar terug, dat je ons zat was
Prachtig
Mjaquote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaInside jokes, niet leuk, back OT
Heb je, als echte chef, geen schort?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
GodogodIk een ei bakken, beetje goochelen met die pan natuurlijk, *flatsj*, allemaal boterspetters op mn blouse
Jawel! Ligt nog steeds bij mn oudersquote:
Handigquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel! Ligt nog steeds bij mn ouders![]()
Net als mn messen
Dat geeft je shirt karakterquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
GodogodIk een ei bakken, beetje goochelen met die pan natuurlijk, *flatsj*, allemaal boterspetters op mn blouse
Je weet het mooi te verkopenquote:
Mja niet echt, maargoed, ik ben ook niet zo heel handigquote:
quote:
Weet ik ondertussenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mja niet echt, maargoed, ik ben ook niet zo heel handig
Shockingquote:Topic straks vol in 2 dagen?
quote:
Ja iddquote:[..]
Shocking
Ah jij bent er ook zo eenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders mijn onhandigheid verklaren
Onhandig? Overal tegenaan lopen, alles laten vallen, over elk steentje struikelen, zulke dingenquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Onhandig? Overal tegenaan lopen, alles laten vallen, over elk steentje struikelen, zulke dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |