Lijkt mij logisch inderdaad. Ik vroeg mij recentelijk al af of mijn vrienden mij niet opgedrongen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel, heel interessante informatie over het doen en laten van mensen. Wist je bijvoorbeeld dat des te vaker je iemand ziet des te meer je geneigd bent die persoon aardig te vinden? Dan hoef je niet eens met elkaar te praten
Mwa, het is maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Exact, zou het leven wel een stuk makkelijker maken...
Je weet wat positivisme is?quote:
Nouja, het is de laatste tijd voornamelijk een trend jezelf te onderscheiden door de 'andere' kant te haten en dit te laten merken. Dat laten merken is niet zo gezellig. Daarnaast is het haten vaak niet echt 'haten'. Het is meer het afzetten van bepaalde stereotypen. Wat raar is want als je jezelf wilt onderscheiden dan doe je dat toch gewoon op je eigen manier en ga je elkaar niet uitlachen om wat de ander leuk vindt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het is maar hoe je het bekijkt(En van welke definitie je uitgaat
)
Het volkse is iets voor mensen die ook op de positivisme hyves aangemeld zijn en elke dag lopen te cheeren wat een mooie dag het wel niet isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt twee soorten. Het volkse en het wetenschappelijke
Dat lijkt me een mooi amen voor deze discussiequote:
Twitter jij lekkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Yesse het volgende:
waarom toch altijd dat vs.? Als ik twitter dan vind ik het echt niet erg als anderen niet twitteren, maar ik word er wel om uitgelachen enzo. Dat vind ik raar.
Dat is ook stom, dat mensen je daarom gaan uitlachen. Überhaupt is het inderdaad raar dat er enkel die uitersten zijn. Alsof je Twitter bijv voor bepaalde zaken (het nieuws, releases van een artiest ofzo) wel praktisch vindt, maar niet hoeft te weten wat de buurman gaat doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Yesse het volgende:
Bijvoorbeeld:
Twitter vs. niet twitter
Hyves vs. niet hyves
Mac vs. windows
of het KLB topic: Merk bril vs. Wibra bril
waarom toch altijd dat vs.? Als ik twitter dan vind ik het echt niet erg als anderen niet twitteren, maar ik word er wel om uitgelachen enzo. Dat vind ik raar.
Ik had het trouwens voor het gemak even over de niet-juistequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooi amen voor deze discussie![]()
Al is amen in deze context ietwat wrang
I knowquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had het trouwens voor het gemak even over de niet-juisteMaar toch vind ik het erg vervelend dat de laatste tijd alles voorkomt uit strijd.
En toch, die eerste is an sich niets mis mee, ik begrijp ook wel waar de benaming vandaan komt, en ik houd van blije mensen, maar je kan het overdrijven. Twitteren dat de zon schijntquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het volkse is iets voor mensen die ook op de positivisme hyves aangemeld zijn en elke dag lopen te cheeren wat een mooie dag het wel niet is
De wetenschappelijke is de enige juiste
Mja, het lijkt een logische betekenis ja, zeker als je uitgaat van negativisme als tegenovergesteldequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Susi het volgende:
[..]
En toch, die eerste is an sich niets mis mee, ik begrijp ook wel waar de benaming vandaan komt, en ik houd van blije mensen, maar je kan het overdrijven. Twitteren dat de zon schijnt
Oh hemel dat is nog wel het allerergste inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:25 schreef Yesse het volgende:
Bijvoorbeeld:
Twitter vs. niet twitter
Hyves vs. niet hyves
Mac vs. windows
of het KLB topic: Merk bril vs. Wibra bril
Ik val je er toch niet mee lastig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Twitter jij lekkerMaar val mij er niet mee lastig
En jij vind het ook raar dat wij Twitter raar vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |