En janktopics op Fok openen ook.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Magistic het volgende:
Misschien moet je nog even naar de dokter, je taalcentrum lijkt mij ernstig beschadigd.
Dankzijquote:Op woensdag 15 april 2009 13:47 schreef Osramp het volgende:
13 febrauri dus werkloos gw=eworden, dankzij de recessie.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:50 schreef Magistic het volgende:
Misschien moet je nog even naar de dokter, je taalcentrum lijkt mij ernstig beschadigd.
Niemand die het stukje ook ECHT leest!!! Met een hersenschudding is het niet maakelijk schrijven of woorden maken.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dankzij![]()
Alleen uit deze zin leid ik al af dat je er geen ene fuck van meent, je vindt het blijkbaar prima om lekker op een uitkering te teren anders gebruikte je wel "te wijten aan de recessie"
Die hersenschudding zal het um doen inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Niemand die het stukje ook ECHT leest!!! Met een hersenschudding is het niet maakelijk schrijven of woorden maken.
Daarom dat ik NU dus niet hoef te proberen ergens op te reageren,slimpie!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef Nacho. het volgende:
Als je sollicitatiebrieven er zo uitzien hoef je niet eens op gesprek te komen ben ik bang.
451, hoezo?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:01 schreef D. het volgende:
En hoeveel dagen had je voor dat bedrijf gewerkt?
3, zelfde punt als hij kreeg voor het vak Nederlands.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:01 schreef D. het volgende:
En hoeveel dagen had je voor dat bedrijf gewerkt?
Jij bent vast niet bij de dokter geweest, anders was je wel in je bed gebleven met de gordijnen dicht en het licht uit. En nee, dan geen sex hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Osramp het volgende:
[..]
Niemand die het stukje ook ECHT leest!!! Met een hersenschudding is het niet maakelijk schrijven of woorden maken.
De doktor zei dat ik me geestelijk niet mocht inspannen. Kan fok niet als geestelijke inspanning zien ;-)quote:Op woensdag 15 april 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die hersenschudding zal het um doen inderdaad.
Maar heb jij zelf wel opgelet bij de dokter? Als je echt een hersenschuding hebt moet je je rustig houden en NIET Fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |