abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68038725
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Ok, sorry dit wist ik niet.
In dat geval ook van mijn kant een grote sorry.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Jubileum moderator woensdag 15 april 2009 @ 14:02:24 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68038744
Netjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 15 april 2009 @ 14:10:37 #28
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_68038967
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:02 schreef Lois het volgende:
Netjes
He, we zijn Fokkers, geen boemannen
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_68039123
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Gadver had jij sex?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:17:40 #30
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68039158
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gadver had jij sex?
Kan jij wel lezen .
pi_68039162
Vrienden van mij (een gewoon stel) heeft zo kinderen gekregen. Ze hebben sperma opgevangen in een bakje en ingebracht bij haar met een spuitje met verlengstuk . Dit omdat penetratie niet mogelijk was. (dat is een te technisch verhaal) Ze is via een keizersnede bevallen. Twee prachtige kereltjes nu !
pi_68039195
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Kan jij wel lezen .
Oh, dan lees ik je icoontjes verkeerd.

Ik dacht van -> daaaag -> echt niet...
pi_68039205
Zoals hierboven al gezegd wordt, is dit mogelijk. Maar stel dat jij hier in de toekomst voor zal kiezen (en ik weet natuurlijk niet of je dat zou willen), ben je dan niet bang dat je een zwangerschap ook als onprettig zal ervaren? Of denk je dat dat toch een ander soort contact is? Ik ben gewoon benieuwd hoe je dit ziet, maar als je geen antwoord wil geven, snap ik dat ook.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 15 april 2009 @ 14:21:15 #34
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_68039240
Kinderen krijgen is behoorlijk druk en alles behalve gestructureerd.
Kijk of je een hele dag bij mensen met kinderen kan meelopen.

Want als je een ziek kind hebt (ziek zijn hoort er ook bij) dat al 2 keer over je heen heeft gespuugd en daarna valt de volle poepluier ook nog van de commode op zijn kop op de grond dan is het wel eens wat zwaar.

Overigens is zo'n bevalling ook behoorlijk lichamelijk. Daar is sex dus helemaal niks bij.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:23:39 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_68039301
Vraag ik me gelijk af waarom een autistische vrouw die geen lichamelijk contact duldt wel een kind wil! Daar is bij de bevalling al (onprettig) contact voor nodig, voor de dagelijkse omgang lijkt het me ook best handig en als het kind een keer een knuffel wil van mama?

Misschien hard, maar begin er dan niet aan of heb je al over dit soort zaken nagedacht TS?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:26:16 #36
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_68039360
De mogelijkheid is er (zeker met hedendaagse techniek) toch zou ik persoonlijk voor het omgekeerde gaan wel seks geen kinderen
To doom or not to doom
pi_68039364
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Vraag ik me gelijk af waarom een autistische vrouw die geen lichamelijk contact duldt wel een kind wil! Daar is bij de bevalling al (onprettig) contact voor nodig, voor de dagelijkse omgang lijkt het me ook best handig en als het kind een keer een knuffel wil van mama?

Misschien hard, maar begin er dan niet aan of heb je al over dit soort zaken nagedacht TS?
Hierop doorgaand, ook in een ander topic besproken, kinderen kunnen niet zonder lichaamscontact.
pi_68039684
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hierop doorgaand, ook in een ander topic besproken, kinderen kunnen niet zonder lichaamscontact.
Ok, maar er is toch ook een vader? Of heb ik dat niet goed begrepen.

De kinderwens is er bij iedere vrouw... nou ja, niet iedere vrouw, maar wel bij de meeste vrouwen. Ook bij mannen trouwens. Dat is volgens mij toch een stukje instinct.... en dan is het heel moeilijk om te bepalen of iemand nu wel of niet kinderen moet nemen wanneer die persoon is gehinderd door een handicap. Als buitenstaander is het reuze makkelijk om een oordeel te vellen, maar als de hormonen werken, dan is er een sterke kracht aan het werk... die tevens kan leiden tot grote overwinningen.

TS, hoe goed kan je terugvallen op de mensen uit je omgeving, partner, ouders, ik denk dat je vooral moet kijken hoeveel steun je uit die hoek kan ontvangen, en hoeveel 'draagkracht' zij je extra kunnen geven.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_68039710
quote:

Ik geloof niet dat TS ergens heeft vermeld dat het om haarzelf gaat? Je kan best je twijfels hebben over dit soort dingen maar dat paternaliserende toontje is een beetje jammer. Normaal een vraag stellen kan ook
pi_68039776
quote:

Waarom gaat iedereen er direct van uit Oxy zelf dus wel met plannen zal rondlopen om een kind via deze weg te krijgen? Wellicht heeft ze een geval in haar woongroep die met die wensen rondloopt of er iets over gelezen op internet. Dit soort vragen hoeven niet per se op haar persoonlijk te slaan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68039798
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat TS ergens heeft vermeld dat het om haarzelf gaat? Je kan best je twijfels hebben over dit soort dingen maar dat paternaliserende toontje is een beetje jammer. Normaal een vraag stellen kan ook
*grinnik* GMTA
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68039808
Oxy,
Ik weet dat mijn collega een donor heeft uitgekozen en gewoon thuis het sperma ingebracht heeft.
Zij is getrouwd met een vrouw en hebben op deze manier een kindje gekregen.
Zij zijn "lid"geworden bij 1 of andere stichting en zij (de stichting) begeleiden de stelletjes of alleenstaanden tijdens het hele traject. Ook wat betreft voogdij etc etc....

Als je meer wilt weten, dan PM je maar.
  woensdag 15 april 2009 @ 14:44:05 #43
116015 SicSicSics
pi_68039837
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef owlet het volgende:
Het is toch OUD!?!
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
Waarom gaat iedereen er direct van uit Oxy zelf dus wel met plannen zal rondlopen om een kind via deze weg te krijgen? Wellicht heeft ze een geval in haar woongroep die met die wensen rondloopt of er iets over gelezen op internet. Dit soort vragen hoeven niet per se op haar persoonlijk te slaan.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef Lois het volgende:
Niet als je de achtergrond weet van TS. TS is een autistisch meisje, en heeft in dit geval een serieuze vraag waar we best serieus op kunnen antwoorden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68039842
quote:
Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Boris Becker
Dat was een bekénde sperma donor
pi_68039863
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is toch OUD!?!
[..]

[..]
OUD betekent dat iedereen hier komt voor OUDerlijk advies!
pi_68039872
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is toch OUD!?!
[..]

[..]

ik ken de achtergrond van TS, ik weet dat ze een autistisch meisje is, maar dat wil nog steeds niet direct zeggen dat zij zélf met plannen rondloopt om een kind te krijgen. Dat was mijn hele punt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 april 2009 @ 14:49:41 #47
116015 SicSicSics
pi_68039997
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef owlet het volgende:
OUD betekent dat iedereen hier komt voor OUDerlijk advies!
Vandaar mijn paterniserende toontje!

Maar hey, sorry. Ik zal geen conclusies meer trekken en als mijn gedachten weer eens met me aan de haal gaan zal ik het zeker voor me houden.
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef huuphuup het volgende:
ik ken de achtergrond van TS, ik weet dat ze een autistisch meisje is, maar dat wil nog steeds niet direct zeggen dat zij zélf met plannen rondloopt om een kind te krijgen. Dat was mijn hele punt
Ze betrekt het in de OP al op haar eigen situatie, dacht ik te lezen.

[opnieuw]

Misschien hard, maar begin er dan niet aan of heeft die hypothetisch autistische moeder daar al over nagedacht in dit hypothetische vraagstuk?
[/opnieuw]

Beter?
Fine, fuck you then!
pi_68040156
ik heb een keer een boek gelezen waarin dat ook gebeurde, ik kan alleen niet meer op de titel komen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_68040209
Ik ben gewoon benieuwd hoe Oxymoron zélf denkt over zwanger zijn en een kind hebben als je (liever) geen lichamelijk contact hebt. Het is niet mijn bedoeling om te oordelen over het krijgen van kinderen als je een lichamelijke of geestelijke beperking hebt of te suggereren dat Oxymoron zelf met dit idee rondloopt. Ik kan me overigens goed voorstellen dat ze dit soort dingen wil weten, zonder dat het de bedoeling is om iets dergelijks direct uit te willen voeren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68040359
Niemand zal je een strobreed in de weg liggen als je, of je autistische vriendin, kinderen wil. Er zijn tegenwoordig al genoeg alleenstaande vrouwen die toch graag een kind willen. De kinderen die daar uit ontstaan moeten allemaal een vader/vaderfiguur missen in hun leven. Zo lopen die kinderen toch een behoorlijke achterstand op. Toch is er niemand die daar echt stil bij staat. Een vervulde kinderwens is veel belangrijker dan eventuele achterstanden van het kind. Niemand die er moeilijk over zal doen als een kind lichamelijk contact met zijn moeder zal moeten missen. Het kan allemaal.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over de ouders die niet alleen zichzelf, maar ook hun kind een achterlijk dieet laten volgen. Zoals die moeder een tijd terug bij 'De wereld draait door' die haar kind enkel rauw voedsel te eten gaf.

Het draait allemaal om de ouders of om de moeder. Het kind heeft toch niets te vertellen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')