In dat geval ook van mijn kant een grote sorry.quote:
Oh, dan lees ik je icoontjes verkeerd.quote:
Hierop doorgaand, ook in een ander topic besproken, kinderen kunnen niet zonder lichaamscontact.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Vraag ik me gelijk af waarom een autistische vrouw die geen lichamelijk contact duldt wel een kind wil! Daar is bij de bevalling al (onprettig) contact voor nodig, voor de dagelijkse omgang lijkt het me ook best handig en als het kind een keer een knuffel wil van mama?
Misschien hard, maar begin er dan niet aan of heb je al over dit soort zaken nagedacht TS?
Ok, maar er is toch ook een vader? Of heb ik dat niet goed begrepen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hierop doorgaand, ook in een ander topic besproken, kinderen kunnen niet zonder lichaamscontact.
Ik geloof niet dat TS ergens heeft vermeld dat het om haarzelf gaat? Je kan best je twijfels hebben over dit soort dingen maar dat paternaliserende toontje is een beetje jammer. Normaal een vraag stellen kan ookquote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Vraag ik me gelijk af waarom een autistische vrouw die geen lichamelijk contact duldt wel een kind wil! Daar is bij de bevalling al (onprettig) contact voor nodig, voor de dagelijkse omgang lijkt het me ook best handig en als het kind een keer een knuffel wil van mama?
Misschien hard, maar begin er dan niet aan of heb je al over dit soort zaken nagedacht TS?
Waarom gaat iedereen er direct van uit Oxy zelf dus wel met plannen zal rondlopen om een kind via deze weg te krijgen? Wellicht heeft ze een geval in haar woongroep die met die wensen rondloopt of er iets over gelezen op internet. Dit soort vragen hoeven niet per se op haar persoonlijk te slaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
*grinnik* GMTAquote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat TS ergens heeft vermeld dat het om haarzelf gaat? Je kan best je twijfels hebben over dit soort dingen maar dat paternaliserende toontje is een beetje jammer. Normaal een vraag stellen kan ook
Het is toch OUD!?!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:38 schreef owlet het volgende:
Ik geloof niet dat TS ergens heeft vermeld dat het om haarzelf gaat? Je kan best je twijfels hebben over dit soort dingen maar dat paternaliserende toontje is een beetje jammer. Normaal een vraag stellen kan ook
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
Waarom gaat iedereen er direct van uit Oxy zelf dus wel met plannen zal rondlopen om een kind via deze weg te krijgen? Wellicht heeft ze een geval in haar woongroep die met die wensen rondloopt of er iets over gelezen op internet. Dit soort vragen hoeven niet per se op haar persoonlijk te slaan.
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef Lois het volgende:
Niet als je de achtergrond weet van TS. TS is een autistisch meisje, en heeft in dit geval een serieuze vraag waar we best serieus op kunnen antwoorden.
ik ken de achtergrond van TS, ik weet dat ze een autistisch meisje is, maar dat wil nog steeds niet direct zeggen dat zij zélf met plannen rondloopt om een kind te krijgen. Dat was mijn hele puntquote:
Vandaar mijn paterniserende toontje!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef owlet het volgende:
OUD betekent dat iedereen hier komt voor OUDerlijk advies!
Ze betrekt het in de OP al op haar eigen situatie, dacht ik te lezen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef huuphuup het volgende:
ik ken de achtergrond van TS, ik weet dat ze een autistisch meisje is, maar dat wil nog steeds niet direct zeggen dat zij zélf met plannen rondloopt om een kind te krijgen. Dat was mijn hele punt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |