Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
I wish... -7 en -8...Ik vermoed dat het is gekomen door een ongeluk met een sneeuwspuit toen ik 10 was. Sindsdien is het pas achteruit gegaan.
Gelukkig heb ik nog een beetje inkomsten nu, ook al is het niet veel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja shit happens capitano, volgende week nog een kans dus.
Neuh, dat was het wel.quote:
Die was ook aanvoerderquote:
Dit zijn inderdaad dingen die je niet wilt weten via de telefoon. In elk geval sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Pfff, wat stom dat ze dat ook zo brengen, of wél of helemaal niet. Ik hoop het beste voor je jongen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Jezus, sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte MONTANA.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
zwaar zeg hequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo heerlijk uitgeslapen na zware tentamen weken
Toch wel mee eensquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
What's up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |