nja lijkt me beetje onzin, want ik HAD alle functies kunnen gebruiken tis niet zijn schuld dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef _Arthur het volgende:
Heb je wel alle functies die het toestel bied gebruikt? Anders zou ik korting eisen!
Maar je hebt dat dus niet gedaan, dus het toestel is minder zwaar gebruikt en misschien zijn sommige functies nog wel nieuw! De afschrijving van het toestel is dus veel minder dan dat de verhuurder had verwacht.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:14 schreef koemleit het volgende:
nja lijkt me beetje onzin, want ik HAD alle functies kunnen gebruiken tis niet zijn schuld dat ik dat niet gedaan heb.
ik denk niet of het iets uitmaakt of je wel of geen foto's maakt het met toestel.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Maar je hebt dat dus niet gedaan, dus het toestel is minder zwaar gebruikt en misschien zijn sommige functies nog wel nieuw! De afschrijving van het toestel is dus veel minder dan dat de verhuurder had verwacht.
Ik zou 15% korting eisen.
Dan denk ik dat je verhuurder het ook niet zoveel uitmaakt of je het toestel nu wel of niet opgeladen teruggeeftquote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef koemleit het volgende:
ik denk niet of het iets uitmaakt of je wel of geen foto's maakt het met toestel.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef koemleit het volgende:
lol kan mij het ook bommen breng hem wel terug zonder hem op te laden. Ik laat jullie weten of ie er iets van zegt.
Mja ... doe geen moeitequote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef koemleit het volgende:
lol kan mij het ook bommen breng hem wel terug zonder hem op te laden. Ik laat jullie weten of ie er iets van zegt.
Ja graag! En laat ook even weten of je korting gekregen hebt!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:16 schreef koemleit het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef Dinus het volgende:
Ik denk dat jij en je vriend het heel goed met elkaar kunnen vinden........ gelijkgestemd enzo
Dat is stom! Anders had je dubbel korting gehad natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:23 schreef koemleit het volgende:
dus ben ook maar niet over korting begonnen.
Wat staat er in je huurcontractquote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef koemleit het volgende:
ben ik wettelijk verplicht de telefoon "vol" terug te brengen ofniet?
Geef jezelf op voor het programma LEKKER SLIM, voor jou maken ze wel een uitzondering.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:23 schreef koemleit het volgende:
Net teruggebracht en hij heeft er niks van gezegd.
dus ben ook maar niet over korting begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |