dat dus...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat is dat nou voor achterlijke vraag. Gewoon opladen dat ding
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef Edwinuss het volgende:
Het is een vriend van je en je betaald huur?
het was maar een euro per dag en ik had echt een telefoon nodig.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef Edwinuss het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef Edwinuss het volgende:
Lulverhaal dus, je hebt echt geen 30 euro betaald voor het lenen van die telefoonquote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
het was maar een euro per dag en ik had echt een telefoon nodig.
1 maand, en dan is het in totaal rond de 30 euro. Dan had ik nog liever zelf een telefoon gekocht.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
het was maar een euro per dag en ik had echt een telefoon nodig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef koemleit het volgende:
jongens ik moest een telefoon hebben en zat financieel krab ff!.
dan was dit gewoon de beste oplossing
maar daar gaat het nu ff niet over
ben ik wettelijk verplicht de telefoon "vol" terug te brengen ofniet?
Natuurlijk gaat het daar wel over. Voor 10 euro kan je een telefoon kopen met ook nog 10-15 euro beltegoed. En jij huurt een telefoon bij een vriend?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef koemleit het volgende:
jongens ik moest een telefoon hebben en zat financieel krab ff!.
dan was dit gewoon de beste oplossing
maar daar gaat het nu ff niet over
ben ik wettelijk verplicht de telefoon "vol" terug te brengen ofniet?
ik had toen ff geen geld joh!.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het daar wel over. Voor 10 euro kan je een telefoon kopen met ook nog 10-15 euro beltegoed. En jij huurt een telefoon bij een vriend?Dit moet haast een HOAX zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou nu gewoon groot stroom inkopen en dan als de prijzen gaan zakken (wat binnenkort de bedoeling is) kan je dat met winst doorverkopen. Op deze manier kan je je vriend gewoon gratis (haal je van de winst af) stroom terug geven.
bullshit je kunt geen "stroom inkopen" waar sla je het op?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou nu gewoon groot stroom inkopen en dan als de prijzen gaan zakken (wat binnenkort de bedoeling is) kan je dat met winst doorverkopen. Op deze manier kan je je vriend gewoon gratis (haal je van de winst af) stroom terug geven.
Batterijquote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
bullshit je kunt geen "stroom inkopen" waar sla je het op?
momenteel zit ik ff zonder werk. geen optie dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Kun je 'm niet op je werk aan de oplader hangen. Gratis.
Dan bij je moeder thuis.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
momenteel zit ik ff zonder werk. geen optie dus.
Geeft niks, als je maar een hartje van goud hebt.quote:
nee want hij/ik wist toe nook nog niet hoe lang ik hem nodig had...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Aha, je vriend was gelukkig niet zo erg dat hij het geld vooraf wilde
omg, dat topic, da's idd. ook hilarisch net als dit topicquote:Op woensdag 15 april 2009 12:22 schreef Snapcount2 het volgende:
hmm, ben jij niet die briljante figuur die probeerde dure benzine aan de man te brengen?
Jep: grote hoeveelheid benzine ingekocht en nu?
royal sadnessquote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef koemleit het volgende:
nja maar ik betaal toch ook voor de huur van de telefoon, dus hij maakt al "winst' moet ik hem dan ook nog die extra stroom "gunnen"?
nja ik maak eigenlijk alleen gebruik van hemquote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef Dinus het volgende:
Ik denk dat jij en je vriend het heel goed met elkaar kunnen vinden........ gelijkgestemd enzo
Nou, je huurt een telefoon van hem voor 30 euro per maand. Echt, je gebruikt hem heel goedquote:Op woensdag 15 april 2009 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
nja ik maak eigenlijk alleen gebruik van hem
nopz eigen simkaart erin gestoken.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Hij gaat natuurlijk nog achteraf de abonnementskosten en verbelde minuten met je verrekenen, hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |