Ik denk dat hij bij het jeugdige publiek -waaronder ik- een stuk meer tot de verbeelding spreekt dan Laudrup.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:41 schreef WeebI het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd waarom mensen vinden dat Ibrahimovic beter is/was dan Laudrup?
Laudrup heeft ook nog gewoon in 1998 bij Ajax gespeeld. Ben ik toch wel trots op dat beide Laudrups bij Ajax en in Nederland hebben gespeeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het jeugdige publiek -waaronder ik- een stuk meer tot de verbeelding spreekt dan Laudrup.
Ben ik ook wel een beetje, hoewel ik er toen nog weinig van meekreeg (volgde het toen nog niet heel erg veel + nog jong). Wel tof dat ze nog naar Ajax kwamen inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Laudrup heeft ook nog gewoon in 1998 bij Ajax gespeeld. Ben ik toch wel trots op dat beide Laudrups bij Ajax en in Nederland hebben gespeeld.
Toen was ik 11 jaar oud, en keek ik natuurlijk wel naar Ajax. Maar niet met het magnifieke voetbal-brein dat ik op nu bezit natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Laudrup heeft ook nog gewoon in 1998 bij Ajax gespeeld. Ben ik toch wel trots op dat beide Laudrups bij Ajax en in Nederland hebben gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
nopequote:Op woensdag 15 april 2009 18:10 schreef Lyzio het volgende:
Loopt nog niet zo hard, al een PM rondgestuurd?
Jariquote:Op woensdag 15 april 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
01 Søren Lerby --- Morten Olsen
02 Peter Schmeichel --- Jari Litmanen
03 Michael Laudrup --- Zlatan Ibrahimovic
04 Frank Arnesen --- Gunnar Nordahl
Eitje
Schmeichel was verreweg de beste keeper van zijn tijd. Litmanen was - met alle respect - niet veel meer dan een bovengemiddelde voetballer die een club naar een CL leidde. Dat deed Deco ook met Porto in 2004, of Effenberg met Bayern in 2001. Dat zijn ook geen legendes, dan kies ik toch liever voor de beste keeper van die periode.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef Lyzio het volgende:
Even serieus, waarom in Godsnaam, zou je Schmeichel -goede keeper, daar niet van- verkiezen boven een rasvoetballer als Jari Litmanen?
Jammer alleen dat ze beiden totaal niets toevoegden aan Ajax toen.Wat een drama was Ajax toen zegquote:Op woensdag 15 april 2009 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Klopt, maar stel nou dat Schmeichel dadelijk wint. Dan is het toch raar om een keeper als beste te hebben? Schmeichel zou dan misschien wel de terechte winnaar zijn, maar Litmanen zou een betere winnaar zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Schmeichel was verreweg de beste keeper van zijn tijd. Litmanen was - met alle respect - niet veel meer dan een bovengemiddelde voetballer die een club naar een CL leidde. Dat deed Deco ook met Porto in 2004, of Effenberg met Bayern in 2001. Dat zijn ook geen legendes, dan kies ik toch liever voor de beste keeper van die periode.
Brian misschien ja, maar in het jaar van Michael werd Ajax glansrijk kampioen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze beiden totaal niets toevoegden aan Ajax toen.Wat een drama was Ajax toen zeg
Je was me net voorquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef sjutt het volgende:
Brian misschien ja, maar in het jaar van Michael werd Ajax glansrijk kampioen.
Dat zegt meer over de concurrentie dan het team van dat jaar, want het was een dramatische ploeg.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef sjutt het volgende:
[..]
Brian misschien ja, maar in het jaar van Michael werd Ajax glansrijk kampioen.
Je kijkt een jaar te laat. Namen van dat super jaar(ja echt was een prachtig seizoen met mooi voetbal) waren Limanen, Sar, de Boertjes, Blind, Dani (topvoetbal, kut mentaliteit)en Witschge.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de concurrentie dan het team van dat jaar, want het was een dramatische ploeg.
Enkele toppers van dat jaar: Gorre,Oliseh,Babangida,Rudy,Sibon,Hoekstra!!, Sier.
Ik kijk toch echt bij de selectie van 1997/1998quote:Op donderdag 16 april 2009 00:01 schreef sjutt het volgende:
[..]
Je kijkt een jaar te laat. Namen van dat super jaar(ja echt was een prachtig seizoen met mooi voetbal) waren Limanen, Sar, de Boertjes, Blind, Dani (topvoetbal, kut mentaliteit)en Witschge.
Jaar erop vetrok iedereen en was het huilen met de pet op.
Maar Laudrup gaat winnen, dus er is niets aan de hand.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar stel nou dat Schmeichel dadelijk wint. Dan is het toch raar om een keeper als beste te hebben? Schmeichel zou dan misschien wel de terechte winnaar zijn, maar Litmanen zou een betere winnaar zijn.
Ach Baresi werd hier gekozen tot beste Italiaan ooit.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar stel nou dat Schmeichel dadelijk wint. Dan is het toch raar om een keeper als beste te hebben? Schmeichel zou dan misschien wel de terechte winnaar zijn, maar Litmanen zou een betere winnaar zijn.
Daar doe ik 't ook voorquote:Op donderdag 16 april 2009 00:55 schreef WeebI het volgende:
[..]
Maar Laudrup gaat winnen, dus er is niets aan de hand.
Samequote:Op donderdag 16 april 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
Søren Lerby
Jari Litmanen
Michael Laudrup
Gunnar Nordahl
Jari gaat er gewoon uit tegen Schmeichelquote:
Was het maar waarquote:Op donderdag 16 april 2009 11:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jari gaat er gewoon uit tegen Schmeichel
Wat heb jij met doelmannen beschouw ?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:52 schreef Beschouw het volgende:
01 Søren Lerby --- Morten Olsen
02 Peter Schmeichel --- Jari Litmanen
03 Michael Laudrup --- Zlatan Ibrahimovic
04 Frank Arnesen --- Gunnar Nordahl
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heb jij met doelmannen beschouw ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |