Connecties is het enige juiste antwoord hieropquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou, daar had je zeker veel voor nodig
ow ik ben ook wel eens bang dat lief me gaat verlaten maar nooit om een anderquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee niet boos. Ik zou me afvragen waaarom ik er niet bij betrokken ben. Misschien. beetje angst altijd om iemand kwijt te raken. maar zoals ik al zei: ik spoor echt niet op dat gebied. het is ook al iets minder dan vroeger, dus ik hoop dat ik er nu niet meer zo op zou reageren.... Anders vind ik het echt heel zielig voor kwaak... haha en die is ook heel allergisch voor onzeker gedrag
hmmm nee als ik er zo over denk geloof ik toch niet dat ik me er echt druk om zou maken. het ligt er ook een beetje aan hoe goed ze hem kennen denk ik. misschien ben ik minder ziek in mn hoofd dan ik dachtquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jou moet ik dus hebben!
stel kwaak maakt foto's van jouw vriendin. jouw vriendin vraagt via hyves aan hem die foto's. (ze heeft het zelfs een week geleden eerst aan jou gevraagd maar jij lijkt geen actie te ondernemen)
dan zou je dus wel ff slikken? en een oeps gedachte krijgen?
Valt mee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jups!!! einddoel is een uur maar dat gaat nog wel ff duren. het was nu 4x2 minuten en 1x1. te triest voor woorden dus dat ik daar moe van word
ik ken haar niet. heb haar 2 keer gezien omdat hij zat te zeuren dat ik mee moestquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nee als ik er zo over denk geloof ik toch niet dat ik me er echt druk om zou maken. het ligt er ook een beetje aan hoe goed ze hem kennen denk ik. misschien ben ik minder ziek in mn hoofd dan ik dacht
Nou als het nog er een beetje tof uit ziet en niet een roest bak van 90' jaren is het al snel primaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor een cabrio vind jij respectabel?
Was dat toen Susannequote:Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken haar niet. heb haar 2 keer gezien omdat hij zat te zeuren dat ik mee moest
Saab.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou als het nog er een beetje tof uit ziet en niet een roest bak van 90' jaren is het al snel prima
Hihi...goeie instelling!! ik heb de indruk dat ik met kwaak ook wat minder onzeker en jaloers ben. vooral omdat ie me uitlacht als ik onzeker doe en doordat ik allergisch ben geworden voor jaloezie, omdat mn ex zo ziekelijk jaloers was. en we passen ook gewoon heel goed bij elkaarquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ben ook wel eens bang dat lief me gaat verlaten maar nooit om een ander
want ja niemand past zo goed bij hem als ik
geen idee hoe hard ik ren. niet hard. ik denk dat ik in mn eentje wat harder ren dan met KZ want ik was nu sneller moe dan met haar erbijquote:Op woensdag 15 april 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Op hoeveel km/u ren je dan ?
Golf Mk1 Cabrioletquote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou als het nog er een beetje tof uit ziet en niet een roest bak van 90' jaren is het al snel prima
inderdaad, dat houd in dat ze op mijn verjaardag verhuizen!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik hoor net dat het bedrijf 01-07-2009 naar Utrecht gaat...
Dat is slecht nieuws
Dat is niet goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik hoor net dat het bedrijf 01-07-2009 naar Utrecht gaat...
Dat is slecht nieuws
Druk, druk, drukquote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nu weer.... wat doe je vanavond?
Mooi waardeloos, zeg dan tegen die vriend, ik wil wel mee.. Mits susanne, die is veul leuker dan jouw vriendin.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
1e keer was die er wel, de 2e keer niet.
Goede connecties natuurlijk hèquote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Connecties is het enige juiste antwoord hierop![]()
Alle begin is moeilijk. Maar het zal je echt verbazen hoe goed je conditie gaat zijn over een paar maandjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
Jups!!! einddoel is een uur maar dat gaat nog wel ff duren. het was nu 4x2 minuten en 1x1. te triest voor woorden dus dat ik daar moe van word
ow tof daar kan je prima met 3 dames in bikini en ikzelf in zittenquote:
2x gezien dan heb je er toch mee gebabbeld neem ik aan? maargoed, ik zou me er gewoon niet meer druk over maken. die vriend van je komt er wel een keer achter dat ie niet moet zeiken. zijn andere vrienden zijn blijkbaar gewoon ook zeikerds.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken haar niet. heb haar 2 keer gezien omdat hij zat te zeuren dat ik mee moest
Ik bespeur een bepaalde vorm van jaloezie.quote:
Je verstoord mn mental imagequote:Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow tof daar kan je prima met 3 dames in bikini en ikzelf in zitten
Begint je dat niet iets te zeggen danquote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb jij altijd als ik goede plannen heb
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2x gezien dan heb je er toch mee gebabbeld neem ik aan? maargoed, ik zou me er gewoon niet meer druk over maken. die vriend van je komt er wel een keer achter dat ie niet moet zeiken. zijn andere vrienden zijn blijkbaar gewoon ook zeikerds.
(even als voorbeeld: van mn ex mocht ik niet een borrel gaan drinken tot laat snachts met een mannelijke collega, en toen ik dat had gedaan en hij het met zijn vrienden besprak zeiden ze allemaal dat ik dat niet had mogen doen, en mijn kennissen zeiden allemaal dat ie gek in zn hoofd was, zelfs mijn psycholoog zei dat ie gek was, haha.. wat ik hiermee bedoel is dat hij (jouw vriend) blijkbaar mensen naar hun mening heeft gevraagd die net zo gestoord in elkaar zitten als hij
Bedanktquote:
Nee, dat zie je verkeerd, dat heb ik gewoon altijd. Zondagavond 12 uur heb ik wel weer een gaatje voor jequote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb jij altijd als ik goede plannen heb
Stelletje meepraters dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.
hij heeft het aan een paar jongen gevraagd van zijn werk (automonteur) dus dat zegt wel weer iets over monteurs ja
allemaal pubers ook nog eens, jongens van net 18.
Een gaatje speciaal voor mij vrij gehoudenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd, dat heb ik gewoon altijd. Zondagavond 12 uur heb ik wel weer een gaatje voor je
ik ga het ze straks ff vragenquote:
Dan ik ben ook wel echt goed in de verkeerde woorden gebruikenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een gaatje speciaal voor mij vrij gehouden![]()
Hoi Carooltjequote:
Moah, ik ben ook pas 18 geweest, en ik vond t toen ook al onzin om me kwaad te maken dr omquote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.
hij heeft het aan een paar jongen gevraagd van zijn werk (automonteur) dus dat zegt wel weer iets over monteurs ja
allemaal pubers ook nog eens, jongens van net 18.
Ben jij zo'n bedrijging voor hem dan ? ff vrienden aspect daar gelaten maar in de vorm van status/looks e.d ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga het ze straks ff vragen
haal hem toch van werk....
Zit me echt op te vreten hier, ben je fucking 13 jaar bevriend met iemand krijg je dit![]()
eentje zei zelfs, als mijn maat dat doet klap ik hem direct! maar dat is een neger, die kent zijn vrienden goed natuurlijk
oooooooohhhhhhhhh.. nou dan weet ik genoeg hoor..quote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ik ben ook wel echt goed in de verkeerde woorden gebruiken
Ik zou me nergens druk om maken, je hebt niks gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zit me echt op te vreten hier, ben je fucking 13 jaar bevriend met iemand krijg je dit![]()
eentje zei zelfs, als mijn maat dat doet klap ik hem direct! maar dat is een neger, die kent zijn vrienden goed natuurlijk
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om iemand te vermoorden....
kom maar!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
me ex en zn nieuwe vriendinnetjequote:
haha nee jou nietquote:
nee maar als er ergens een hete dame rondloopt wil ik wel weten waar en zoquote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bespeur een bepaalde vorm van jaloezie.
Heb jij enige verlangens naar prins Rival?
Maar het slaat toch ook nergens op.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jij niet vies ben van heet vrouwelijk vlees!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar als er ergens een hete dame rondloopt wil ik wel weten waar en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |