Begint je dat niet iets te zeggen danquote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb jij altijd als ik goede plannen heb
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
2x gezien dan heb je er toch mee gebabbeld neem ik aan? maargoed, ik zou me er gewoon niet meer druk over maken. die vriend van je komt er wel een keer achter dat ie niet moet zeiken. zijn andere vrienden zijn blijkbaar gewoon ook zeikerds.
(even als voorbeeld: van mn ex mocht ik niet een borrel gaan drinken tot laat snachts met een mannelijke collega, en toen ik dat had gedaan en hij het met zijn vrienden besprak zeiden ze allemaal dat ik dat niet had mogen doen, en mijn kennissen zeiden allemaal dat ie gek in zn hoofd was, zelfs mijn psycholoog zei dat ie gek was, haha.. wat ik hiermee bedoel is dat hij (jouw vriend) blijkbaar mensen naar hun mening heeft gevraagd die net zo gestoord in elkaar zitten als hij
Bedanktquote:
Nee, dat zie je verkeerd, dat heb ik gewoon altijd. Zondagavond 12 uur heb ik wel weer een gaatje voor jequote:Op woensdag 15 april 2009 14:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat heb jij altijd als ik goede plannen heb
Stelletje meepraters dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.
hij heeft het aan een paar jongen gevraagd van zijn werk (automonteur) dus dat zegt wel weer iets over monteurs ja
allemaal pubers ook nog eens, jongens van net 18.
Een gaatje speciaal voor mij vrij gehoudenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd, dat heb ik gewoon altijd. Zondagavond 12 uur heb ik wel weer een gaatje voor je
ik ga het ze straks ff vragenquote:
Dan ik ben ook wel echt goed in de verkeerde woorden gebruikenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een gaatje speciaal voor mij vrij gehouden![]()
Hoi Carooltjequote:
Moah, ik ben ook pas 18 geweest, en ik vond t toen ook al onzin om me kwaad te maken dr omquote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik heb ermee gebabbeld natuurlijk, maar bedoel.. vrder ken ik haar niet.
hij heeft het aan een paar jongen gevraagd van zijn werk (automonteur) dus dat zegt wel weer iets over monteurs ja
allemaal pubers ook nog eens, jongens van net 18.
Ben jij zo'n bedrijging voor hem dan ? ff vrienden aspect daar gelaten maar in de vorm van status/looks e.d ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga het ze straks ff vragen
haal hem toch van werk....
Zit me echt op te vreten hier, ben je fucking 13 jaar bevriend met iemand krijg je dit![]()
eentje zei zelfs, als mijn maat dat doet klap ik hem direct! maar dat is een neger, die kent zijn vrienden goed natuurlijk
oooooooohhhhhhhhh.. nou dan weet ik genoeg hoor..quote:Op woensdag 15 april 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan ik ben ook wel echt goed in de verkeerde woorden gebruiken
Ik zou me nergens druk om maken, je hebt niks gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zit me echt op te vreten hier, ben je fucking 13 jaar bevriend met iemand krijg je dit![]()
eentje zei zelfs, als mijn maat dat doet klap ik hem direct! maar dat is een neger, die kent zijn vrienden goed natuurlijk
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om iemand te vermoorden....
kom maar!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
me ex en zn nieuwe vriendinnetjequote:
haha nee jou nietquote:
nee maar als er ergens een hete dame rondloopt wil ik wel weten waar en zoquote:Op woensdag 15 april 2009 14:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik bespeur een bepaalde vorm van jaloezie.
Heb jij enige verlangens naar prins Rival?
Maar het slaat toch ook nergens op.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
maar dat komt omdat jij niet vies ben van heet vrouwelijk vlees!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar als er ergens een hete dame rondloopt wil ik wel weten waar en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |