deze heb ik eerder voorbij zien komen deze weekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Wandelen na de lunch met dit weer is geen goed idee![]()
![]()
![]()
Mager zonnetje ?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooooo lekker vrij en het is heerlijk, mager zonnetje even maar die komt vast zo terug!
nee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
Heel singles is ongemotiveerd zo te lezen
Zo goed als danquote:
Het viel mee. Tot nu.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
Heel singles is ongemotiveerd zo te lezen
oude naamquote:Op woensdag 15 april 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he...nieuwe naam? uhhh of ben i kin de war
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik g aeens boodschappen doen in de zon...
vrije woensdag rules!!!!
Je vindt het altijd leuk he om mij te plagen. Maar vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 15 april 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:
nou om B zn statement ff dwars te zitten ga ik maar ff leren dan
Die zweetdruppeltjes zijn het mij wel waard om even buiten te zijn met dit weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Wandelen na de lunch met dit weer is geen goed idee![]()
![]()
![]()
duhquote:Op woensdag 15 april 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vindt het altijd leuk he om mij te plagen. Maar vooruit, omdat jij het bent
Nee dat zal helpen als je zijn vriendinnetje zo noemtquote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo boos joh! ik was alleen blij voor dat mormel dat ze vrij was!
Oh, was Murmel dan zijn vriendinnetje?! dat wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat zal helpen als je zijn vriendinnetje zo noemt
ja ik weet het niet hoor, ik vertrouw kale mannen nooit verder dan ik ze ziequote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo boos joh! ik was alleen blij voor dat mormel dat ze vrij was!
Nee, die denken altijd maar aan 1 ding.. en jij kan het weten!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ik weet het niet hoor, ik vertrouw kale mannen nooit verder dan ik ze zie
twee dingen he!... soms zelfs wel drie ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die denken altijd maar aan 1 ding.. en jij kan het weten!
eten seks en zuipen?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
twee dingen he!... soms zelfs wel drie ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |