Neenee.. Snickers.quote:
ja doe ik zelf...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan nogdie dingen zijn zo fragiel je kijkt er naar en ze zijn al kapot. Maar goed wat zei je moeder nadat ze zag dat weer schoon mag krijgen. Of doe jij je eigen was ?
bij deze:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef KudFokker het volgende:
En mag het even?
In het kader van de TT: slechte verhalen
Gister een uur gedaan en ik ga zo weerquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
Wandelen na de lunch met dit weer is geen goed idee![]()
![]()
![]()
You are so rightquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
Nee, geen motivatie meer hebben om weer aan de slag te gaanquote:
ik heb buiten in de zon geluncht. maar had toch al geen motivatie vandaagquote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, geen motivatie meer hebben om weer aan de slag te gaan
Heb je mooi de tijd om hierheen te rijdenquote:
Ik heb je gemist!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef liefie_ het volgende:
ik heb ook geen motivatieheb nog niks geleerd
naja
Nee, vandaag is een dag dat ik alleen met goede vrienden afspreek, niet met mensen die ik niet zo goed ken, mijn humeur kan nl. van het ene op het andere moment omslaan. Vandaag zou mijn moeder jarig geweest zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je mooi de tijd om hierheen te rijden
Byequote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Ik ga ook maar weer eens aan het werk (blehhh is dat nou geen zonde, met zo'n mooi weer werken?!)
Doegi en tot de volgende topic (ik kom waarschijnlijk aan het eind van de dag nog even kieken)
ik was in roemeniequote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb je gemist!waar was je al die tijd?! of was ik te druk?
Tell me about it.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
Ik moet ook gewoon tot half 6quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
Heel singles is ongemotiveerd zo te lezen
deze heb ik eerder voorbij zien komen deze weekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
Mager zonnetje ?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooooo lekker vrij en het is heerlijk, mager zonnetje even maar die komt vast zo terug!
nee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
Zo goed als danquote:
Het viel mee. Tot nu.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
oude naamquote:Op woensdag 15 april 2009 13:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he...nieuwe naam? uhhh of ben i kin de war
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef Murmeli het volgende:
Ik g aeens boodschappen doen in de zon...
vrije woensdag rules!!!!
Je vindt het altijd leuk he om mij te plagen. Maar vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 15 april 2009 13:02 schreef liefie_ het volgende:
nou om B zn statement ff dwars te zitten ga ik maar ff leren dan
Die zweetdruppeltjes zijn het mij wel waard om even buiten te zijn met dit weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Adolecens het volgende:
![]()
![]()
duhquote:Op woensdag 15 april 2009 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vindt het altijd leuk he om mij te plagen. Maar vooruit, omdat jij het bent
Nee dat zal helpen als je zijn vriendinnetje zo noemtquote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo boos joh! ik was alleen blij voor dat mormel dat ze vrij was!
Oh, was Murmel dan zijn vriendinnetje?! dat wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat zal helpen als je zijn vriendinnetje zo noemt
ja ik weet het niet hoor, ik vertrouw kale mannen nooit verder dan ik ze ziequote:Op woensdag 15 april 2009 13:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk eens niet zo boos joh! ik was alleen blij voor dat mormel dat ze vrij was!
Nee, die denken altijd maar aan 1 ding.. en jij kan het weten!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ik weet het niet hoor, ik vertrouw kale mannen nooit verder dan ik ze zie
twee dingen he!... soms zelfs wel drie ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, die denken altijd maar aan 1 ding.. en jij kan het weten!
eten seks en zuipen?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
twee dingen he!... soms zelfs wel drie ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |