Je moet wel een beetje aanpappen met die vrouwen van het uitzendbureau zodat ze je altijd als eerste bellen als er wat leuks komtquote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan moet je wel iets anders hebben.
Dat staat niet positief op je CV.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ook weer je voordeel toch, als je er geen zak aan vindt hop je gelijk naar de volgende job.
De krijgsmacht nog veiliger dan de politiequote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het legen of politie is momenteel wel een heel veilige keuze![]()
Hoor net op het nieuws dat mensen in brabant met een laag opleidings niveau de grootste kans hebben om werkloos te worden door de crisisTijn werk je in die regio ?
Dat is waar. Het leven is wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
nou dan! waar maak je je dan druk om? zo gaat het. dit is het.
het gaat niet veranderen.
je kan erover zeuren of gewoon beseffen dat het leven zo gaat. je kan niks anders verwachten.
er is niks aan de hand maar jij maakt er wel wat van
Nee, in Zuid-Holland.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het legen of politie is momenteel wel een heel veilige keuze![]()
Hoor net op het nieuws dat mensen in brabant met een laag opleidings niveau de grootste kans hebben om werkloos te worden door de crisisTijn werk je in die regio ?
Ach een echte doorzetter die voor het echte werk gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat staat niet positief op je CV.
Topickillerquote:
KF-post dan maarquote:
Koekjes is een beter ideequote:
Kom maar opquote:
Dat was alles? Damn, dat valt tegenquote:
Ik had gisteravond zoiets doms...quote:
ok ik hap , was da ?quote:
heerlijk! dat is hetquote:
Als ik negerzoenen in m'n zak van m'n broek stop gaan ze al kapot voordat ik ze erin heb hoorquote:
Het waren gewoon van die grote negerzoenenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik negerzoenen in m'n zak van m'n broek stop gaan ze al kapot voordat ik ze erin heb hoor
Dan nog.. Maargoed jij had vast erg goede stevige zoenen en de perfecte kontzakkenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het waren gewoon van die grote negerzoenen
Maar ik had een Energie broek aan, in die broeken zitten de kontzakken meestal iets lager
Een broek van Energie?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar ik had een Energie broek aan, in die broeken zitten de kontzakken meestal iets lager
Dan nogquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |