quote:Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat jij het lef hebt om haar te benaderen zonder hem vooraf op de hoogte te stellen. Serieus jongen, waar denk je in godsnaam mee bezig te zijn? Betekenen je maten dan helemaal niks voor je?
Ga in een hoekje zitten en je keihard schamen. Dit is gewoon te gek voor woorden
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nu interesseert het die kameraad waarvan hij haar gekaapt heeft weinig... Maar zo af en toe even die gozer naar het kookpunt brengen is wel weer grappig![]()
Grappigste is misschien nog wel dat de kaper nog steeds niets concreets gedaan heeft met het meisje, en dat diegene waarvan hij haar gekaapt heeft nu op de ex van de kaper ligt te borstelen
Pic van je auto en de desbetreffende chick?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
de krabbel zei letterlijk. hey meissie hoe ist? zeg zou jij mij die foto's kunnen sturen die je van mijn auto hebt gemaakt?
nog erger, ik stuurde gewoon een bericht, heb haar niet eens toegevoegt ofzo.
Een likje voor jou!quote:
En een likje voor jou!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hey zeg! En dat zet je zo even neer bij alle mensen die op een kantoor naar buiten staren
En een likje voor jou.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En dan vraag je mij niet eens mee
heb ik nu wat gemist of is het een soort van bef gangbang?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een likje voor jou!
[..]
En een likje voor jou!
[..]
En een likje voor jou.
Ik kreeg er 1 met een hartjequote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das lief dat ik het eerste likje krijg en niet zo een afgelebberde boterham!
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Een likje voor jou!
[..]
En een likje voor jou!
[..]
En een likje voor jou.
IJs Duim, ijsquote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik nu wat gemist of is het een soort van bef gangbang?
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wil je ook meedoen? Nee, 't ging om een ijsje, de zon en een cabrio.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Rauw. het volgende:
Wat een gezeik eigenljik altijd om Hyves, daar gaan voglens mij echt relaties om stuk
En ik heb net even je hyves bekeken. Zelfs een beerput stinkt niet zo erg. De groene dampen kwamen gewoon van mijn scherm af.quote:
serieus? zou je hier al boos om worden?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh rival.... je hebt niks misdaan denk ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in zijn geval ook wel wat jaloerse gevoelens zou hebben, maar ik ben wat dat betreft ook een beetje ziek in mn hoofdmaar kwaad worden
slaat nergens op
Oh... Maar ijsje is al op! Volgende x ben jij de eerste die er een krijgt.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef liefie_ het volgende:
je moet niet van die dingen zeggen ofresca
nu dwing je mij te zeggen dat ik ook wel een likje van jou wil\
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef liefie_ het volgende:
je moet niet van die dingen zeggen ofresca
nu dwing je mij te zeggen dat ik ook wel een likje van jou wil\
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En ik heb net even je hyves bekeken. Zelfs een beerput stinkt niet zo erg. De groene dampen kwamen gewoon van mijn scherm af.
Je zou toch denken dat een midden twintiger ondertussen wel een keer geleerd heeft hoe het in het leven werkt.
Maar dit is gewoon te triest voor woorden. Ik hoop dat die persoon die jij een maat noemt dit op de juiste manier gaat regelen. Billenkoek van mams ja, dat heb jij nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HUH????quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
het begint hier gewoon opeens te regenen
ik had het dan ook niet over ijs natuurlijk...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh... Maar ijsje is al op! Volgende x ben jij de eerste die er een krijgt.
Wat voor cabrio ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wil je ook meedoen? Nee, 't ging om een ijsje, de zon en een cabrio.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet over ijs natuurlijk...
Dat moet je ook opbouwen. Toen ik een maand of 6 begon hield ik het rennen ook niet lang uit. En nu ren ik al een uur zonder ophouden. Gebruik je een trainingsschema?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
poeh he, ik heb echt GEEN conditie
was helemaal moe en ben nog steeds zweterig.
naja ff lekker douchen en dan stukkie fietsen buiten
Nou precies, zo een had ik er ook.. En dan bij elke vrouwelijke krabbel: Doe je de groetjes aan [insert naam]?! Ik zag dat jullie wel veel contact hebben!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Inderdaad
Een vriend van me ging een tijdje terug ook met een meisje, en zij keek echt élke dag op zijn hyves
kijk, jou moet ik dus hebben!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
Oh rival.... je hebt niks misdaan denk ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in zijn geval ook wel wat jaloerse gevoelens zou hebben, maar ik ben wat dat betreft ook een beetje ziek in mn hoofdmaar kwaad worden
slaat nergens op
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt de hyves van Rival?
Nee maar ik ben professor speurneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En ik heb net even je hyves bekeken.
Nee niet boos. Ik zou me afvragen waaarom ik er niet bij betrokken ben. Misschien. beetje angst altijd om iemand kwijt te raken. maar zoals ik al zei: ik spoor echt niet op dat gebied. het is ook al iets minder dan vroeger, dus ik hoop dat ik er nu niet meer zo op zou reageren.... Anders vind ik het echt heel zielig voor kwaak... haha en die is ook heel allergisch voor onzeker gedragquote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
serieus? zou je hier al boos om worden?
Nou nou, daar had je zeker veel voor nodigquote:
Eentje met een open dak en die rijdt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor een cabrio vind jij respectabel?
Nu pasquote:
Jups!!! einddoel is een uur maar dat gaat nog wel ff duren. het was nu 4x2 minuten en 1x1. te triest voor woorden dus dat ik daar moe van wordquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat moet je ook opbouwen. Toen ik een maand of 6 begon hield ik het rennen ook niet lang uit. En nu ren ik al een uur zonder ophouden. Gebruik je een trainingsschema?
Connecties is het enige juiste antwoord hieropquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou nou, daar had je zeker veel voor nodig
ow ik ben ook wel eens bang dat lief me gaat verlaten maar nooit om een anderquote:Op woensdag 15 april 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee niet boos. Ik zou me afvragen waaarom ik er niet bij betrokken ben. Misschien. beetje angst altijd om iemand kwijt te raken. maar zoals ik al zei: ik spoor echt niet op dat gebied. het is ook al iets minder dan vroeger, dus ik hoop dat ik er nu niet meer zo op zou reageren.... Anders vind ik het echt heel zielig voor kwaak... haha en die is ook heel allergisch voor onzeker gedrag
hmmm nee als ik er zo over denk geloof ik toch niet dat ik me er echt druk om zou maken. het ligt er ook een beetje aan hoe goed ze hem kennen denk ik. misschien ben ik minder ziek in mn hoofd dan ik dachtquote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
kijk, jou moet ik dus hebben!
stel kwaak maakt foto's van jouw vriendin. jouw vriendin vraagt via hyves aan hem die foto's. (ze heeft het zelfs een week geleden eerst aan jou gevraagd maar jij lijkt geen actie te ondernemen)
dan zou je dus wel ff slikken? en een oeps gedachte krijgen?
Valt mee hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jups!!! einddoel is een uur maar dat gaat nog wel ff duren. het was nu 4x2 minuten en 1x1. te triest voor woorden dus dat ik daar moe van word
ik ken haar niet. heb haar 2 keer gezien omdat hij zat te zeuren dat ik mee moestquote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm nee als ik er zo over denk geloof ik toch niet dat ik me er echt druk om zou maken. het ligt er ook een beetje aan hoe goed ze hem kennen denk ik. misschien ben ik minder ziek in mn hoofd dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |