daar denk ik niet aan, dat doe ik gewoon te pas en te onpasquote:Op woensdag 15 april 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooh vier zelfsje bent slapen vergeten!
Ik ook.. Morgenmiddag..quote:
Met de zon mee? Hier komt en gaat die, dus goede en slechte muziek?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef DieBoard het volgende:
Slamfm draait wel lekker met de zon mee.
Narcolepsie?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar denk ik niet aan, dat doe ik gewoon te pas en te onpas
Ik vanaf half 4! Maar wel om naar de tandarts te gaanquote:
Hier schijnt ie 100%, en ze draaien niet te snel anders is ie zo voorbijquote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met de zon mee? Hier komt en gaat die, dus goede en slechte muziek?
Vandaag werken tot half 5..quote:Op woensdag 15 april 2009 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vanaf half 4! Maar wel om naar de tandarts te gaan
Ik ben heul geen mormel, en echt wel dat jij weet dat kwaak mijn vriendje is!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dat zal helpen als je zijn vriendinnetje zo noemt
Oh das mooi, kan je mooi gaan lunchen met mij morgenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag werken tot half 5..
En morgen om 12 uur vrij..
Hey hallo! Dat was Snuit!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mormel, en echt wel dat jij weet dat kwaak mijn vriendje is!
Ow...ik ga zo hardlopen en dan op terras zitten met een vriendin!
boodschappen ook al binnen, glazenwasser geregeldgoed bezig ikke
ow vanmorgen wel een stomme actie. ik sta bij de bus te wachten met mn ipod op, en sta helemaal verdiept in mijn muziek en in de stadsplattegrond (ik heb een rare fascinatie voor die dingen), draai ik me om op een gegeven moment, rijdt de bus al ongeveer weg. echt MEGADOOS ikke... Kon er gelukkig nog wel in haha, anders had ik nog gezeik gekregen bij de arbo ook
hoe een dagdromer kan je zijn hé!
tot 6? pff das nog lang zegquote:Op woensdag 15 april 2009 13:51 schreef Howl het volgende:
Aarghh, ik ben gaar.
En ik moet nog 4 uur werken.
oh sorry ik quote verkeerd, ik bedoelde het ook tegen snuit..quote:Op woensdag 15 april 2009 13:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey hallo! Dat was Snuit!
Ik wees hem er juist op dat jij het meisje van Kwaak bent.
Goed hardlopen hèquote:Op woensdag 15 april 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jep nog 1 schoen aan doen...
latur!!
maar ik ben dan ook gewoon stom!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh sorry ik quote verkeerd, ik bedoelde het ook tegen snuit..
jouw post was inderdaad juist liefkan ik het nog goedmaken?
Ander keertjequote:Op woensdag 15 april 2009 13:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh das mooi, kan je mooi gaan lunchen met mij morgen
DUH!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook gewoon stom!
Jij altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh sorry ik quote verkeerd, ik bedoelde het ook tegen snuit..
jouw post was inderdaad juist liefkan ik het nog goedmaken?
Afgesproken!quote:
Dikke kus danquote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, vandaag is een dag dat ik alleen met goede vrienden afspreek, niet met mensen die ik niet zo goed ken, mijn humeur kan nl. van het ene op het andere moment omslaan. Vandaag zou mijn moeder jarig geweest zijn.
ik heb morgen een tentamen en ik blijk niet bij de stof te kunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef KudFokker het volgende:
Verveeel me....
Heeft niemand een bruut verhaal?
Wat voor ict fout ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb morgen een tentamen en ik blijk niet bij de stof te kunnen
lang verhaal maar het is een stomme ict fout
tof
nu verveel ik me ook maar dan denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
mijn beste vriend heeft een nieuwe scharrel.
deze nieuwe scharrel maakt nogal graag foto's
zo ook toen we met een groepje naar zandvoort gingen. foto's tijdens het rijden e.d.
nu heeft ze daar dus een hoop foto's van mij in mijn autootje gemaakt, rijdend en wel.
gave foto's die ik zelf echt niet heb.
nu komt het "probleem"
Ik heb haar opgezocht op hyves en gevraagd of ze mij die foto's zou kunnen mailen.
nu is hij boos omdat ik achter zijn rug om haar heb opgezocht. dus ik boos dat hij met andere woorden zegt, je probeerd mijn chick te versieren. WAAROM ISSIE ANDERS BOOS?
en hij zegt, ja ik heb het met andere gasten besproken die vinden ook dat ik gelijk heb.
ik dacht juist dat we wel uit de pubertijd waren tegenwoordig (we praten hier over gasten van midden 20)
Maar omdat hij dus steun krijgt van anderen stelik hier maar dezelfde vraag, heb ik iets fouts gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had je echt netjes via hem moeten doen, dit is not done hoor je probeerd gewoon achter zn rug om zijn vriendinnetje te versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ook toen we met een groepje naar zandvoort gingen. foto's tijdens het rijden e.d.
nu heeft ze daar dus een hoop foto's van mij in mijn autootje gemaakt, rijdend en wel.
nu komt het "probleem"
Ik heb haar opgezocht op hyves en gevraagd of ze mij die foto's zou kunnen mailen.
nu is hij boos omdat ik achter zijn rug om haar heb opgezocht. dus ik boos dat hij met andere woorden zegt, je probeerd mijn chick te versieren. WAAROM ISSIE ANDERS BOOS?
en hij zegt, ja ik heb het met andere gasten besproken die vinden ook dat ik gelijk heb.
ik dacht juist dat we wel uit de pubertijd waren tegenwoordig (we praten hier over gasten van midden 20)
Maar omdat hij dus steun krijgt van anderen stelik hier maar dezelfde vraag, heb ik iets fouts gedaan?Wat een zielig figuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet niks fout als ik het zo lees
Maar in die krabbel naar haar had je dus ook letterlijk gestuurd of ze die foto's zou willen sturen ?Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Wat een onzin zeg. Heeft hij weinig zelfvertrouwen?quote:
die krabbel zei ws:quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur
Jij doet niks fout als ik het zo lees
Maar in die krabbel naar haar had je dus ook letterlijk gestuurd of ze die foto's zou willen sturen ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:ik ben geen kaperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de reactie is toch kinderachtig?
rij je langs utrecht?!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef Ofresca het volgende:
Bosvruchten en Chocolade ijs.En zon... En een cabrio... En vrij.
![]()
Ja hey zeg! En dat zet je zo even neer bij alle mensen die op een kantoor naar buiten starenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef Ofresca het volgende:
![]()
En dan vraag je mij niet eens meequote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef Ofresca het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krabbel zei ws:
hey lekker ding kan je mij die foto's op mijn prive adres mailen, die stuur ik je wel even in een persoonlijk berichtje, mail je dan meteen ff je telefoonnummer door!?!?
dikke knuffel en een gepassioneerde zoen van Rival (je weet wel die ene lekkere gozer tussen al die sulletjes)
Nog anderhalve maand tot mijn cabriotje weer klaar isquote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef Ofresca het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb een vriend die pertinent mijn chica's nummers niet krijgt, heeft hij het zelf naar gemaakt.
Hij zit nu te sjansen met een dame die eerst met een andere vriend bezig was, maar echt plots niets meer van hem wou weten.
Vrij verdacht, en als je hem d'r om vraagt word hij kwaad
nu komt het "probleem"
Maar omdat hij dus steun krijgt van anderen stelik hier maar dezelfde vraag, heb ik iets fouts gedaan?Dat jij het lef hebt om haar te benaderen zonder hem vooraf op de hoogte te stellen. Serieus jongen, waar denk je in godsnaam mee bezig te zijn? Betekenen je maten dan helemaal niks voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga in een hoekje zitten en je keihard schamen. Dit is gewoon te gek voor woorden![]()
ik vind m ook wat overdreven jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben geen kaper
Nu interesseert het die kameraad waarvan hij haar gekaapt heeft weinig... Maar zo af en toe even die gozer naar het kookpunt brengen is wel weer grappigquote:Op woensdag 15 april 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]Er lopen rare kwasten rond. En dan nog kwaad worden ook
Ja wat een bull. Reageren heeft ook geen zin met iemand doe al gelijk zo'n conclusie trekt. En so wat, als ze echt zo hoteldebotel is blijft ze toch bij hem :S.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben geen kaper
de krabbel zei letterlijk. hey meissie hoe ist? zeg zou jij mij die foto's kunnen sturen die je van mijn auto hebt gemaakt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die krabbel zei ws:
hey lekker ding kan je mij die foto's op mijn prive adres mailen, die stuur ik je wel even in een persoonlijk berichtje, mail je dan meteen ff je telefoonnummer door!?!?
dikke knuffel en een gepassioneerde zoen van Rival (je weet wel die ene lekkere gozer tussen al die sulletjes)
Dit dus, jij bent echt een snitch.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat jij het lef hebt om haar te benaderen zonder hem vooraf op de hoogte te stellen. Serieus jongen, waar denk je in godsnaam mee bezig te zijn? Betekenen je maten dan helemaal niks voor je?
Ga in een hoekje zitten en je keihard schamen. Dit is gewoon te gek voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |