En je oudersquote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die kennen mij niet anders, laatst zag een klasgenoot me hier posten en ging die in mijn fobo kijken
Hij is vast de enige die internet heeft daar in Leek.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent niet echt bang dat een bekende van je meeleest of wel dan![]()
En toen dacht ik zovan wtf is links jouw vingerhand?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:04 schreef RickoKun het volgende:
en ik mijn ringvinger geeneens in een 16 jarige mossel kan steken ofseaux
Ah eindelijk iemand die onze rickokun irl kent!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:23 schreef kloas_wokkel het volgende:
jij hebt ook op de lindenborg gezeten ofniet ?
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ah eindelijk iemand die onze rickokun irl kent!
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:11 schreef afcajos het volgende:
Rickokun, een pareltje weer ') Mijn favoriete usert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus gastquote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die kennen mij niet anders, laatst zag een klasgenoot me hier posten en ging die in mijn fobo kijken
wowo wat ene gevaartequote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd wanneer een ex-vriendje in dit topic
komt klagen over de vleeschlul van Ricko van maar liefst 8cm
wil ik jou persoonlijk kennen in dat geval?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:03 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
Je had beter op je hoofd kunnen vallen, dat was voor de doktoren een goede gelegenheid geweest om je eindelijk een fatsoenlijk gezicht te geven.
Daar ging mijn teennagel doorheenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:40 schreef MCH het volgende:
Er zit een gat in je linkersok, voor de fokkers thuis rechts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |