en hij het woord 'Interesting' wel spellen?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel moeite voor mij.
Als een gebruiksvoorwerp. En als ik dan iets vroeg kreeg ik nooit een duidelijk antwoord. Tot gisteren.quote:
Ik werk ook op deta vast basis bij een bedrijf, en word zeker als volwaardig 'collega' gezien !quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).
Het grote voordeel is dat je met verschillende bedrijven te maken hebt. Het nadeel is dat je heel vaak niet als 'volwaardig' personeel gezien wordt. Op zich wel logisch, maar 'humaan' (bij gebrek aan beter woord zet ik het maar tussen'') gezien, is het niet leuk/aardig.
Nee, waarschijnlijk niet. Althans niet op korte termijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dozen zijn toch juist om dingen in in te pakken?
Maar dat lijkt me heel rot man
Hebben ze bij het uitzendbureau waar je voor werkt niks anders voor je dan ??
je bent uitzend, je weet dat het tijdelijk is.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel. Dat je een uitzendkracht betekend niet dat je geen rechten hebt.
morgen is mn tentamenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als een gebruiksvoorwerp. En als ik dan iets vroeg kreeg ik nooit een duidelijk antwoord. Tot gisteren.
Verder kreeg ik ook niet de indruk dat het ze iets interesseerde zo lang ik maar mijn werk deed.
Hij maakt er zijn eigen verhaaltje vanquote:Op woensdag 15 april 2009 11:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij doet tenminste wel moeite voor mij.
welkom in de echte wereldquote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
Verder kreeg ik ook niet de indruk dat het ze iets interesseerde zo lang ik maar mijn werk deed.
Het is een slechte tijd, en dan is het altijd moeilijker om een goede baan te vinden. Veel sterkte ermee!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat ik snel iets anders vind. Want een bijstandsuitkering dat wil ik niet.
Nou, vertel me jouw versie dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij maakt er zijn eigen verhaaltje van
En ik toonde eerste ook al inzet door te vragen naar de newbie vragen, maar jij was niet lief genoeg om het te herhalen![]()
Groot gelijk, lekker genieten van het mooie weertjequote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een dagje vrij gegeven. Morgen weer een dag.
Tegen dat soort dingen loop ik dus al mijn hele loopbaan aan. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van al die uitzend- en detacheeringsbureau's.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Om die reden wilde ik nooit bij een uitzendburo werken. Gelukkig ben ik niet aangenomen bij een detacheringsburo. Het schijnt dat je dan ook als werkslaaf gezien wordt (wel een dure, maar dat is een ander verhaal).
Het grote voordeel is dat je met verschillende bedrijven te maken hebt. Het nadeel is dat je heel vaak niet als 'volwaardig' personeel gezien wordt. Op zich wel logisch, maar 'humaan' (bij gebrek aan beter woord zet ik het maar tussen'') gezien, is het niet leuk/aardig.
ik doe niet aan sporten, ik doe aan hobby'squote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Grunn
Basketbal en ik heb een paard. Jij?
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshitquote:Op woensdag 15 april 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, zal ik het dan maar vertellen?
M is het meisje waar hij 4 jaar mee ging.
helaas is dit uit gegaan.
hij zegt dat ze hier samen voor hebben gekozen omdat het niet werkte
maar hij was voor haar te jaloers en te onzeker, terwijl zij lekker geniet van het leven..
ze wilde wel graag vrienden blijven. want hij is lief en doet alles voor haar.
nu ziet ze hem als maatje, en elke keer als ze iets van zich laat horen dan post KF daar weer 2 pagina's over vol. hij hoopt namelijk nog steeds dat het goed gaat komen.
zoiets was het
Als het leer werk in boeken staat, zou ik een lekker plekje in het park zoekenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
morgen is mn tentamendus ik moet nu wel aan de bank
Maar heb wel net een mail gehad dat mn stage verslag later binnen moet zijn dus dat scheelt
Ja, want jij kent mij en het meisje ook zo goedquote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshit
Tja, dan wel! Succes alvast!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
morgen is mn tentamendus ik moet nu wel aan de bak
Maar heb wel net een mail gehad dat mn stage verslag later binnen moet zijn dus dat scheelt
ja vast wel maar ik heb het boek nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als het leer werk in boeken staat, zou ik een lekker plekje in het park zoeken![]()
Maakt het leerwerk stuk aangenamer
Ach... KF heeft deze formule zo vaak toegepast, dat mrbox het kan dromen...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:19 schreef mrbox het volgende:
hahahaha je hebt er wel een studie van gemaakt zeg![]()
Dus kloptie niet..quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hey, dat is een verhaal over het meisje zónder de KF bullshit
Nou goed, wat zijn je hobby's dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe niet aan sporten, ik doe aan hobby's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |