De locatie, want die wisten we nog nietquote:
en jij bent nog geen sfeerimpressie met een fototoestel aan het maken omdat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:51 schreef Copycat het volgende:
Dat is bijna mijn buurman.
Uiteraard zit ik aan de goede zijde.
... Ik aan het werk benquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:11 schreef Danny het volgende:
en jij bent nog geen sfeerimpressie met een fototoestel aan het maken omdat?
dat heet ook paleis soestdijk 2 ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Overigens levert dit wel verwarring op nu met het gelijknamige studentengeval op de kennedylaan.
nee, de bunkerquote:
Daar heb je een punt.quote:
Als het in België was geweest en met tienermeisjes, was het een stuk spannender ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:20 schreef hollowman het volgende:
Zo spannend vind ik t eigenlijk niet meer.. geen echte bunker maar de kelder van johan vlemminks..
grrr..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:23 schreef Stefan het volgende:
De locatie van mijn standup is trouwens inderdaad Spaarnwoude, het is een jeugdhonk dat is af te huren voor feestjes en partijen.
IIk ben blij dat t bekend is, heb een clausule getekend en zelfs mn vriendin wist t niet
Het was iig in Brabant, dat had ik dan weer wel goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:32 schreef Stefan het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Maar Bart had ook geen zin een kwartier doelloos door Eindhoven te rijden. Maar goed, ik heb mn mond gewoon gehouden. Maar gisteren had Yvonne t adres hier al neergezet zonder dat ze wist dat t adres was. Deelnemer Peter heeft op dat adres feesten gegeven en doet iets met Vlemmix.
Dat is zo opgelost.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
Overigens levert dit wel verwarring op nu met het gelijknamige studentengeval op de kennedylaan.
We moven/herbenoemen dit hele gedoe naar "Het keldertje"quote:Op vrijdag 17 april 2009 06:58 schreef peeet1 het volgende:
Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het opeens een stuk minder spannend nu.
Oh ik dacht dat ie zaterdag op zondag daar zou zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:25 schreef hollowman het volgende:
ze komen op het laatste moment met.. Door omstandigheden kon huub niet aanwezig zijn in de kickoff
Johan's keldertjequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat is zo opgelost.
[..]
We moven/herbenoemen dit hele gedoe naar "Het keldertje"
Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |