abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68057742
Na nog eens alles nagelezen te hebben ben ik er zeker van dat het programma niet in een echte bunker wordt opgenomen.
Gewoon teveel dingen die daar niet voor kloppen.
Wel jammer want het geeft natuurlijk echt sfeer voor het programma als dat wel zou hebben gekund.
Sowieso had ik de inrichting van de bunker dan wat meer authentiek gelaten en niet een mooi tegelvloertje en systeemplafond.

Het is wel duidelijk dat zoiets niet makkelijk mogelijk is NL en zeker, als het niet al te veel mag kosten. (die gedachten krijg ik bij dit programma)

Desalniettemin hoeft het verder niet slecht te zijn hoor, de intro aflevering zal ik graag kijken.
Denk echt dat het wordt opgenomen bij één van de producers in z'n schuur (in belgië?) ofzo.

Gebruik de man zn eigen internet verbinding om het naar een streamserver door te sturen en klaar ben je. Lekker goedkoop en wel cashen
Do what you love, love what you do!
  woensdag 15 april 2009 @ 23:36:57 #102
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68057926
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef kree het volgende:

Gebruik de man zn eigen internet verbinding om het naar een streamserver door te sturen en klaar ben je. Lekker goedkoop en wel cashen
Welnee, gewoon open wifi verbinding van buurtbewoners gebruiken.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68058212
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Welnee, gewoon open wifi verbinding van buurtbewoners gebruiken.
Dat zal wel krap zijn, maarja de huidige internetverbindingen zijn best aardig.
20mbit is makkelijk haalbaar en dat zijn dan dus al 4 camerastreams van 5mbit.
Stuur dat naar een distributieserver en dan kunnen er een hoop mensen naar kijken
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † woensdag 15 april 2009 @ 23:50:05 #104
128220 Peter6000
pi_68058263
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef kree het volgende:
Na nog eens alles nagelezen te hebben ben ik er zeker van dat het programma niet in een echte bunker wordt opgenomen.
Gewoon teveel dingen die daar niet voor kloppen.
Wel jammer want het geeft natuurlijk echt sfeer voor het programma als dat wel zou hebben gekund.
Sowieso had ik de inrichting van de bunker dan wat meer authentiek gelaten en niet een mooi tegelvloertje en systeemplafond.

Het is wel duidelijk dat zoiets niet makkelijk mogelijk is NL en zeker, als het niet al te veel mag kosten. (die gedachten krijg ik bij dit programma)

Desalniettemin hoeft het verder niet slecht te zijn hoor, de intro aflevering zal ik graag kijken.
Denk echt dat het wordt opgenomen bij één van de producers in z'n schuur (in belgië?) ofzo.

Dat het weinig mag kosten is logisch, als je kijkt wat de inkomsten zullen zijn (speculatief).

10.000 streamers à 8 euro = ¤ 80.000
Als 1 op de 5 streamers nu eens gemiddeld 20 euro besteedt aan credits = ¤ 40.000
Reclame-inkomsten (geen idee wat dat zal zijn, maar het is internet: ¤ 80.000 (????)

Zeg dat je dus 2 ton aan inkomsten krijgt, dan mag je heel blij zijn als je alle kosten eruit weet te halen.
En ze nemen een risico, het kan ook alleen maar aanslaan bij een kleine groep fanatieke streamers.
Dus dat het weinig mag kosten, snap ik wel.

Als het echt zo is dat het niet in een bunker wordt opgenomen, maar dat er beelden van een bunker voor gebruikt worden, zou ik dat wel kijkersbedrog vinden.
Maar ook dat is puur speculeren, kan zich best afspelen in een nog niet gevonden bunker.
  donderdag 16 april 2009 @ 02:22:16 #105
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68060194
der zitten er nu 2 keihard te lachen ...nouja 3

heerlijk dit gesnuffel allemaal
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68060228
Jongens, het is 1 grote hoax, geloof me nou. Bart doet dit als een soort stunt om te laten zien hoe belachelijk dit soort programma's zijn geworden. Er is geen bunker programma en het zal ook nooit komen.
pi_68060520
quote:
Op donderdag 16 april 2009 02:31 schreef F_N het volgende:
Jongens, het is 1 grote hoax, geloof me nou. Bart doet dit als een soort stunt om te laten zien hoe belachelijk dit soort programma's zijn geworden. Er is geen bunker programma en het zal ook nooit komen.
BB1 was de grootste hoax
Dat was een van te voren opgenomen en nagesynchroniseerde serie gespeeld door duitse acteurs
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68060550
zo hee maanvis, lange tenen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68060660
Laat ff lekker gaan of zo, gaan we nu nog een topic verkloten omdat users een neurotische dwang voelen om Danny en FOK!tv af te zeiken. Het is geen [FB] hier .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68060880
quote:
Op donderdag 16 april 2009 02:31 schreef F_N het volgende:
Ik geloof je niet ... ben er eigenlijk wel van overtuigd dat het er komt.
Worden trouwens ook mensen benaderd die zich hebben ingeschreven om langs te komen voor de screening. Dit lijkt me beetje overbodig als het een HOAX is..
Bart heeft ze bekendheid te danken aan BB1, The Bunker lijkt hier enigszins wel op, lijkt me sterk dat ie zo'n concept gaat misbruiken om te laten zien hoe belachellijk dit soort programma's zijn geworden.
You can skydive without a parachute
But you can't skydive twice!
  donderdag 16 april 2009 @ 09:17:24 #111
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68062000
quote:
Op donderdag 16 april 2009 06:01 schreef Mirjam het volgende:
zo hee maanvis, lange tenen?
Valt best mee, vind het alleen belachelijk dat je zo'n opmerking naar de users toe maakt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 april 2009 @ 09:18:08 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68062020
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat ff lekker gaan of zo, gaan we nu nog een topic verkloten omdat users een neurotische dwang voelen om Danny en FOK!tv af te zeiken. Het is geen [FB] hier .
Wij waren lekker aan het speuren hoor .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68064180
Ik vraag me af waar we ons allemaal druk om maken. Dat "the Bunker" geen 1 april grap is, zal nu toch wel duidelijk zijn? Het zal geen "bunker" heten als het zich daar niet afspeelt toch? Ik denk dat we maar rustig moeten afwachten totdat de streams aan gaan. Nog ff geduld dus....
  donderdag 16 april 2009 @ 10:35:51 #114
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68064216
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:34 schreef mingrid het volgende:
Ik vraag me af waar we ons allemaal druk om maken. Dat "the Bunker" geen 1 april grap is, zal nu toch wel duidelijk zijn? Het zal geen "bunker" heten als het zich daar niet afspeelt toch? Ik denk dat we maar rustig moeten afwachten totdat de streams aan gaan. Nog ff geduld dus....
Vandaag krijgen we nog een foktv filmpje dus hopelijk weten we dan meer .
Een gedicht over Maanvis
pi_68064228
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Valt best mee, vind het alleen belachelijk dat je zo'n opmerking naar de users toe maakt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68064245
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

JA JIJ JA

JE BENT GEWOON DE ANTICHRIST
  donderdag 16 april 2009 @ 10:38:59 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68064293
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

En nu gaan we weer fijn samen spelen, okay?
Een gedicht over Maanvis
pi_68064397
gezellig topic dit.. ik ga der even voor zitten!
You can skydive without a parachute
But you can't skydive twice!
pi_68065080
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef kree het volgende:

[..]

Dat zal wel krap zijn, maarja de huidige internetverbindingen zijn best aardig.
20mbit is makkelijk haalbaar en dat zijn dan dus al 4 camerastreams van 5mbit.
Stuur dat naar een distributieserver en dan kunnen er een hoop mensen naar kijken
daar gaat toch iets heel ernstig mis in je gedachtengang... zo'n 20mbit adsl-lijntje waar jij op doelt is namelijk gebaseerd op een 20mbit download....meestal maar 1mbit upload. Daarnaast zijn die lijnen ook gruwelijk overboekt en dus totaal ongeschikt voor dit soort doeleinden. Je hebt daar eigenlijk gewoon een 1:1 dsl-lijn van 2mbit per cam voor nodig om het een beetje fatsoenlijk te kunnen regelen, maar gezien de kosten is het vaak nuttiger dan om voor een glas-ontsluiting te kiezen. Daarom is het ook het meest logisch als de locatie van de bunker in een regio is waar FTTO (fiber to the office) is om de kosten te drukken. Zeker de aansluitkosten kunnen anders zeer hoog worden. Als je pak m beet een kilometer van de fiber af zit en er moet gegraven worden dan kun je al wel rekening houden met aanlsuitkosten van een euro'tje of 10.000 of meer, zeker als je er geen langlopend contract van 3 jaar of meer aan vast knoopt. Tenzij je die bunker later nog eens voor een datacenter of iets dergelijks wilt gaan gebruiken is het dus niet handig om een locatie te nemen waar geen FTTO is. Het zou dus handig zijn om de kaarten van de grote glas-aabieders te pakken en die over de kaart van NL te leggen.... waar geen glas-dekking is kun je eigenlijk al wel afstrepen als locatie (maar goed, dit natuurlijk nog steeds gebaseerd op het idee dat het ook echt in een bunker is en niet in een ander pand ergens.... )
pi_68065501
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij zit Huub hierachter, die is al zo negatief over "The Bunker"
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 21:21:35 #121
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68087030
goed topic dit
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 16 april 2009 @ 21:38:06 #122
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_68087627
Alleen de eerste paar berichten gelezen. Alles wat ik kan zeggen: Het is hem.
Echt waar!
  † In Memoriam † donderdag 16 april 2009 @ 21:39:20 #123
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68087682
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Samba-boy het volgende:
Alleen de eerste paar berichten gelezen. Alles wat ik kan zeggen: Het is hem.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:51:42 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68093857
In het nieuwe filmpje staat Stefan toch echt te presenteren voor dat jongerencentrum. Ik denk dat we nog een telefoontje moeten plegen naar dat jongerencentrum. Als je de juiste smoes gebruikt (dat je 'm wilt huren gedurende de looptijd van het programma) achterhaal je gauw genoeg of de bunker daar opgenomen wordt.

Inmiddels is er ook weer een update van de fortenkenners op het fortificatieforum, 1tje zegt dat het waarschijnlijk een fort in de buurt van utrecht is. http://fortificatieforum.nl/viewtopic.php?f=53&t=1030&start=45

We zoeken dus weer Vrolijk verder .
Een gedicht over Maanvis
pi_68095670
vr 17 apr 2009, 06:00 Gouden Kooi's Huub en Jaap in De Bunker

AMSTERDAM - Big Brother-Bart (32) gaat de bunker in! Met oud BB-deelnemers Ruud en Sandy en Gouden Kooi-deelnemers Huub en Jaap gaat hij acht onbekende kandidaten drie dagen voor.

Voor de locatie werd Johan Vlemmix benaderd, die een bunker bezit in Veldhoven. Toen die te klein bleek, stelde de entertainer het gangenstelsel onder zijn ’Paleis Soestdijk’ in Eindhoven beschikbaar
.

Mariëll van den Boom, destijds werkzaam achter de BB-schermen: „Wie er 25 dagen in blijft, kan 10.000 euro winnen.”

Opvallend detail: medebedenker Bram Recourt is de broer van Gouden Kooi-Claire, die in juli een meisje verwacht van GK-genoot Huub. Dat belooft wat voor De Bunker, dat voorlopig alleen op internet wordt uitgezonden…
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')