Welnee, gewoon open wifi verbinding van buurtbewoners gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef kree het volgende:
Gebruik de man zn eigen internet verbinding om het naar een streamserver door te sturen en klaar ben je. Lekker goedkoop en wel cashen
Dat zal wel krap zijn, maarja de huidige internetverbindingen zijn best aardig.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welnee, gewoon open wifi verbinding van buurtbewoners gebruiken.
Dat het weinig mag kosten is logisch, als je kijkt wat de inkomsten zullen zijn (speculatief).quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef kree het volgende:
Na nog eens alles nagelezen te hebben ben ik er zeker van dat het programma niet in een echte bunker wordt opgenomen.
Gewoon teveel dingen die daar niet voor kloppen.
Wel jammer want het geeft natuurlijk echt sfeer voor het programma als dat wel zou hebben gekund.
Sowieso had ik de inrichting van de bunker dan wat meer authentiek gelaten en niet een mooi tegelvloertje en systeemplafond.
Het is wel duidelijk dat zoiets niet makkelijk mogelijk is NL en zeker, als het niet al te veel mag kosten. (die gedachten krijg ik bij dit programma)
Desalniettemin hoeft het verder niet slecht te zijn hoor, de intro aflevering zal ik graag kijken.
Denk echt dat het wordt opgenomen bij één van de producers in z'n schuur (in belgië?) ofzo.
Gebruik de man zn eigen internet verbinding om het naar een streamserver door te sturen en klaar ben je. Lekker goedkoop en wel cashen
BB1 was de grootste hoaxquote:Op donderdag 16 april 2009 02:31 schreef F_N het volgende:
Jongens, het is 1 grote hoax, geloof me nou. Bart doet dit als een soort stunt om te laten zien hoe belachelijk dit soort programma's zijn geworden. Er is geen bunker programma en het zal ook nooit komen.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 16 april 2009 02:31 schreef F_N het volgende:
Jongens, het is 1 grote hoax, geloof me nou. Bart doet dit als een soort stunt om te laten zien hoe belachelijk dit soort programma's zijn geworden. Er is geen bunker programma en het zal ook nooit komen.
Valt best mee, vind het alleen belachelijk dat je zo'n opmerking naar de users toe maaktquote:
Wij waren lekker aan het speuren hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 07:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat ff lekker gaan of zo, gaan we nu nog een topic verkloten omdat users een neurotische dwang voelen om Danny en FOK!tv af te zeiken. Het is geen [FB] hier.
Vandaag krijgen we nog een foktv filmpje dus hopelijk weten we dan meerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:34 schreef mingrid het volgende:
Ik vraag me af waar we ons allemaal druk om maken. Dat "the Bunker" geen 1 april grap is, zal nu toch wel duidelijk zijn? Het zal geen "bunker" heten als het zich daar niet afspeelt toch? Ik denk dat we maar rustig moeten afwachten totdat de streams aan gaan. Nog ff geduld dus....
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Valt best mee, vind het alleen belachelijk dat je zo'n opmerking naar de users toe maakt
En nu gaan we weer fijn samen spelen, okay?quote:
daar gaat toch iets heel ernstig mis in je gedachtengang... zo'n 20mbit adsl-lijntje waar jij op doelt is namelijk gebaseerd op een 20mbit download....meestal maar 1mbit upload. Daarnaast zijn die lijnen ook gruwelijk overboekt en dus totaal ongeschikt voor dit soort doeleinden. Je hebt daar eigenlijk gewoon een 1:1 dsl-lijn van 2mbit per cam voor nodig om het een beetje fatsoenlijk te kunnen regelen, maar gezien de kosten is het vaak nuttiger dan om voor een glas-ontsluiting te kiezen. Daarom is het ook het meest logisch als de locatie van de bunker in een regio is waar FTTO (fiber to the office) is om de kosten te drukken. Zeker de aansluitkosten kunnen anders zeer hoog worden. Als je pak m beet een kilometer van de fiber af zit en er moet gegraven worden dan kun je al wel rekening houden met aanlsuitkosten van een euro'tje of 10.000 of meer, zeker als je er geen langlopend contract van 3 jaar of meer aan vast knoopt. Tenzij je die bunker later nog eens voor een datacenter of iets dergelijks wilt gaan gebruiken is het dus niet handig om een locatie te nemen waar geen FTTO is. Het zou dus handig zijn om de kaarten van de grote glas-aabieders te pakken en die over de kaart van NL te leggen.... waar geen glas-dekking is kun je eigenlijk al wel afstrepen als locatie (maar goed, dit natuurlijk nog steeds gebaseerd op het idee dat het ook echt in een bunker is en niet in een ander pand ergens.... )quote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zal wel krap zijn, maarja de huidige internetverbindingen zijn best aardig.
20mbit is makkelijk haalbaar en dat zijn dan dus al 4 camerastreams van 5mbit.
Stuur dat naar een distributieserver en dan kunnen er een hoop mensen naar kijken
Volgens mij zit Huub hierachter, die is al zo negatief over "The Bunker"quote:Op donderdag 16 april 2009 07:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat ff lekker gaan of zo, gaan we nu nog een topic verkloten omdat users een neurotische dwang voelen om Danny en FOK!tv af te zeiken. Het is geen [FB] hier.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:38 schreef Samba-boy het volgende:
Alleen de eerste paar berichten gelezen. Alles wat ik kan zeggen: Het is hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |