quote:is een term die gebruikt wordt bij de berging van gezonken of in moeilijkheden geraakte schepen, maar ook voor het (be)redden van goederen na een calamiteit zoals bij brand of waterschade.
kunnen we dan doorquote:
steekbal +1quote:Op woensdag 15 april 2009 11:03 schreef steekbal het volgende:
Batavia ?
Hey RBquote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Eh...Liesje, ben je d'r weerGezellie.
staat in mijn kast paar meter verderop..quote:Op woensdag 15 april 2009 11:10 schreef steekbal het volgende:
Hoe heet het boek dat Mike Dash schreef over het schip Batavia ?
Hé ER! Da's lang geleden!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey RB
Zolang die idioot niet mee mag doen vind ik het wel weer leuk om af en toe eens gezellig te spelen ja![]()
niet zoektocht, maar idd aardig in de beurt, wat is er met het schip gebeurd ?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef qonmann het volgende:
[..]
staat in mijn kast paar meter verderop..
Zoektocht naar Batavia oid ? (want dat was het)
die dus, geweldig boekquote:Op woensdag 15 april 2009 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
De ondergang van de Batavia?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:30 schreef steekbal het volgende:
tracey ullman ?
Lomp en onsportief gedrag. Zoals expres geen nieuwe vraag meer stellen als het vorige topic bijna vol is en hij wil het niet volposten omdat 'ie dan de punten moet tellen(zoals iedereen dat moet) dus vervolgens loopt het vast en moet een ander het vuile werk opknappen. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag tong niet meer meedoen?
Na topic 1500. Bij 1501 begint iedereen weer op 0 puntenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ok. Wanneer is de reset eik?
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
Liv Ullman
Eigenlijk alletweequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |