Eensch, ik vond het erg leuk dat ze (even) terug was.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Beetje jammer dat elizabeth weer meespeelde door de diskwalificatie van tong en nu alweer weg is doordat de newbies tegen haar zitten te zeiken
Ik hoop dat ze dit leest en weer terugkomtquote:Op woensdag 15 april 2009 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eensch, ik vond het erg leuk dat ze (even) terug was.
Hopelijk ben ik dan ook niet zwanger.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het koud kreeg van zwanger zijn
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit leest en weer terugkomt
Sven kan vast nog wel een kamer met computerzooi uitruimenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik dan ook niet zwanger.
Geen ruimte voor een babykamer.
We hebben maar 1 kamer.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sven kan vast nog wel een kamer met computerzooi uitruimen
Dan wordt het lastigquote:
Netjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef Soempie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik weet dat er twee kanten aan zitten, maar er werd alleen voor ER opgekomen en dat vond ik niet zo eerlijk.
Dan is het goed dat het van beide kanten bekeken wordtquote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef Soempie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik weet dat er twee kanten aan zitten, maar er werd alleen voor ER opgekomen en dat vond ik niet zo eerlijk.
Wat ga je omruilen?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat de bouwmarkt 30 dagen omruiltermijn heeft, en niet 14. Wat goed uitkomt, want morgen kom ik er praktisch langs
Een accuboor. Waarom ga ik die omruilen? Bij de oplader voor de accu zit geen aansluiting voor de adapter waar het gat voor de stekker zit en dat laadt wat lastig opquote:
? Zie je er zo erg tegen op dan ?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik zit enorm aan te hikken tegen een interview dat ik nog moet doen
zo maar eens bellen, dan ben ik er vanaf
Jahquote:
Ja, ik vermoed dat het kapje er verkeerd op zit. Dat zou een reparatie zijn van niks, maar wel iets waar ik garantie ongeldig mee maak.quote:
Nee het is een interview voor 3voor12.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jahdit interview is de reden dat ik mijn baan ben kwijtgeraakt bij nu
heb toen aangeboden om het opnieuw te doen omdat ik destijds het nooit aangeleverd had. Maar nadat ik ontslagen ben is mijn motivatie echt tot het nulpunt gezakt
ik ga het nu doen, maak ik tenminste een goede beurt en laat ik me niet kennen
Is ook een beetje lastig verhaalquote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
Te laat, als in: ontslagen bij nu. Maar je werkt nog wel voor 3 voor 12. Ik begrijp niet wat dat meisje nog met 3 voor 12 te maken heeft of het interview met nu.![]()
Wel goed dat je het interview nog gaat doen.Als het voor nu was geweest had ik ze er in laten stikken.
Ik mis nog heel wat oude deelnemers, zoals Briggy.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Dus MaJo, is er maar weinig wat ik over jouw besluit omtrent tong80 kan schrijven, behalve;![]()
Oke, ik begin het te begrijpen.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is ook een beetje lastig verhaal
Ik werkte bij 3voor12/amsterdam en 3voor12/utrecht. Ik ken haar van Amsterdam. Vanaf dag 1 bij nu deed ze raar tegen me maar snapte nooit waarom. Later kwam de aap uit de mouwInmiddels doe ik niks meer voor amsterdam, omdat ik Utrecht handiger vind. Maar om mijn goodwill te tonen had ik afgesproken om dit interview nog wel te doen. En in de tussentijd werd ik ontslagen, maar had al wel weer afspraken gemaakt om dat interview te doen. Wat mij betreft kunnen ze erin stikken maar ik ga het wel doen. Voor hetzelfde geld komt het weer een keer terug to bite me in the ass
Stom hoe een klein foutje je carriere zo kan verpesten
Je liet me schrikkenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef Soempie het volgende:
Paint is niet handig om een nieuwe UI te maken.
Dat mag, maar deze kleur groen verschilt nogal van het rode dat je eerst had. Vandaar dat ik schrokquote:Op woensdag 15 april 2009 14:55 schreef Soempie het volgende:
Ik houd hem. Ik heb er hard op geploeterd!
pm even je 06 kom ik even langsquote:
Oepsquote:
Erg hequote:Op woensdag 15 april 2009 16:07 schreef Etcetera het volgende:
MY EYES! MY EYES!
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg heIk ben wel blij dat die mensen blijkbaar zo dom zijn dat ze het nog op internet zetten
En ze zijn ontslagen
Ohquote:Op woensdag 15 april 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik doelde op het mooie groene kleurtje van SoempMaar je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt
Gezienquote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh
Is een filmpje over medewerkers bij Domino's wat die achter de schermen uithalen met het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |