Prima, bij een masseur/masseuse. Dit was een freelance visagistequote:Op woensdag 15 april 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze weten wel wat ze doen, en als je los bent gekraakt is dat wel lekker.
De laatste keer kreeg ik te horen dat ik een hoge pijngrens heb. Ik dacht dat het wel gewoon zo hoorde.
Het kan wel heel onaangenaam zijn als je voor de eerste keer gemasseerd wordt. Dat werd me toen verteld.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan is het misschien inderdaad maar beter van niet
quote:Op woensdag 15 april 2009 03:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prima, bij een masseur/masseuse. Dit was een freelance visagiste
Hoorde bij een warming-up voor theatersport, zodat je een beetje aan elkaar went en je in theorie leukere scènes krijgt. Ik heb er dus niet voor betaald en wist voor die avond ook niet dat dat op het programma stond.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:16 schreef wyccie het volgende:
Tong is inderdaad weer eens heel flauw bezig.![]()
[..]
![]()
Waarom?
Ze nemen daar theatersport wel heel letterlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoorde bij een warming-up voor theatersport, zodat je een beetje aan elkaar went en je in theorie leukere scènes krijgt. Ik heb er dus niet voor betaald en wist voor die avond ook niet dat dat op het programma stond.
Als je meetikt met je vingers, dan gaat het net zo snel als iemand spreekt.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet helemaal. Ik kan lettergrepen tellen zonder dat ik het bewust door heb. Mijn hand neemt het als het ware over, mijn hoofd hoef ik er verder niet echt bij te gebruiken
Er zit wel wat in hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 03:20 schreef wyccie het volgende:
Dertig aardbevingen per jaar!
Ik heb er nog nooit één gevoeld. Zelfs die in Roermond begin jaren negentig niet.
[..]
Ze nemen daar theatersport wel heel letterlijk.
Nou, dat wil ik ook wel maar ik heb me erbij neergelegd dat dat nooit gaat gebeurenquote:Op woensdag 15 april 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
Iemand die heel gedisciplineerd is en alles netjes doet en op tijd af heeft. Zo'n ijverige geneeskundestudent die alles precies doet volgens het boekje en ook nog eens tijd heeft om in het bestuur van de jaarclub te gaan. Zoiets, maar dan zonder dat bestuursgedoe.
Of zo iemand die altijd de afwas meteen doet, nooit rommel thuis heeft, en geen rotzooi verzamelt, maar en saai strak interieur heeft. Maar dan iets gezelliger.
Je kunt niet alles hebben, hè.![]()
Nou, op dit moment werk dat NIET. Ik heb namelijk het idee dat je in een sleur zit, vooral ook vanwege je studie. En daar is gewoon even niets aan te doenquote:Op woensdag 15 april 2009 03:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe werkt zoiets dan?
Ik heb nu namelijk een heel andere dagregeling dan een paar weken geleden, ik doe al heel veel andere dingen.
Te veel wellicht.Ik ben nu gewoon nog steeds kapot van die wandeling van zondag.
Mogguh Nem!quote:
Oeh lekker bakkiequote:
Tof!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
Het uitsluiten van tong voor een paar AKQ's heeft meteen al effect. Zelfs ElizabethR doet weer mee aan de AKQ!
Dat wel. Is het ook nog een paragraaf waarvan je het lezen heel lang hebt uitgesteld?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:43 schreef Soempie het volgende:
Prachtig. Ik moet een aantal stukken lezen over het onderwijs in Nederland.
Paragraaf 4.7: financiele steun aan ouders
Het volgen van basisonderwijs is gratis.
Paragraaf 4.8:
1 zin. Zo schiet het wel op.
Als ik zoiets heb zit ik daarna een tijdje te mopperen en te schelden dat die paragraaf zo idioot kort isquote:
Ja, dat is zoiets als een treinkaartje kopen en dan niet gecontroleerd wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik zoiets heb zit ik daarna een tijdje te mopperen en te schelden dat die paragraaf zo idioot kort is
Zeker met een duur treinkaartjequote:Op woensdag 15 april 2009 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets als een treinkaartje kopen en dan niet gecontroleerd worden
Een interrailkaart die slechts geldig blijkt te zijn tussen Rotterdam en Maastrichtquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een interrailkaart die slechts geldig blijkt te zijn tussen Rotterdam en Maastricht
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Damen und Herren, ik begeef mij aanstonds naar Amsterdam
Jij kan toch in het park lerenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef Soempie het volgende:
Ik ga soep met broodjes maken.![]()
![]()
![]()
En dan weer verder met leren.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
Het is hier bewolkt en ik heb het al 3 dagen zelfs binnen met trui aan koud.
Dat verklaart dan wel wat ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:33 schreef Soempie het volgende:
Wel in het zuiden van het land.
Ik ben ook al drie dagen duizelig en misselijk, dus het zal wel samenhangen.
Ik wist niet dat je het koud kreeg van zwanger zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 12:33 schreef Soempie het volgende:
Wel in het zuiden van het land.
Ik ben ook al drie dagen duizelig en misselijk, dus het zal wel samenhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |