Fout! Mannen kijken voornamelijk niet naar inhoud. Praten doen ze met vrienden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:18 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Idd als ze alleen maar mooi is en verder geen inhoud heeft dan lijkt het me logisch dat een man eens verder gaat kijken dan alleen de buitenkant en als zich dan een meisje aandient die misschien iets minder mooi is maar wél inhoud heeft vind ik het niet zo gek dat hij daar voor gaat..
En wat is mooi?
Wat ik mooi vind kan iemand anders wel ontzettend lelijk vinden..
Lekkere relatiequote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Fout! Mannen kijken voornamelijk niet naar inhoud. Praten doen ze met vrienden.
Het is net waar je tevreden mee bent. Ik zie geen heil in een relatie met een vrouw waar ik geen beste maatjes mee ben of word.quote:
Geloof het of niet: er zijn vrouwen die meer dan ééndimensionaal zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:52 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Een vrouw zoeken om daar urenlang filosofische gesprekken mee te voeren
'beste maatjes' met je vrouw?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is net waar je tevreden mee bent. Ik zie geen heil in een relatie met een vrouw waar ik geen beste maatjes mee ben of word.
Ja tuurlijk kun je van die gesprekken hebben met vrouwen, maar niet met je eigen vrouw.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Geloof het of niet: er zijn vrouwen die meer dan ééndimensionaal zijn
Het is me even onduidelijk of je mijn lichtelijk cynische ondertoon hebt opgepikt of niet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
3-maal-daags is sowieso onzin. Na 1 keer zou die kut al dusdanig schraal moeten zijn dat verdere wipwap tijd ingekocht moet worden bij de anus of de buurvrouw.
Dat staat er geheel los van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
'beste maatjes' met je vrouw?Je hebt toch vrienden? Of ben jij zo iemand die als je een vriendin hebt de vrienden bijna nooit meer ziet?
Wellicht ben jij gewoon iets te ééndimensionaal om dat soort zaken naast elkaar in één vrouw te kunnen waarderen?quote:'beste maatjes' is totaal niet geil of romantisch. En dat is toch een grote voorwaarde voor een relatie met een vrouw.
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is me even onduidelijk of je mijn lichtelijk cynische ondertoon hebt opgepikt of niet.
Dit is treurig on SO many levels.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
'beste maatjes' met je vrouw?Je hebt toch vrienden? Of ben jij zo iemand die als je een vriendin hebt de vrienden bijna nooit meer ziet?
'beste maatjes' is totaal niet geil of romantisch. En dat is toch een grote voorwaarde voor een relatie met een vrouw.
Ah moois.quote:
Boeie dat jij dat treurig vind. Ik vind het treurig om 'maatjes met je vrouw' te zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit is treurig on SO many levels.
[..]
Ah moois.
Een volwassen relatie heet dat.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:07 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Boeie dat jij dat treurig vind. Ik vind het treurig om 'maatjes met je vrouw' te zijn.
Heeft niks met volwassenheid te maken, het is eerder een ander perspectief van naar een relatie kijken, waarbij het ene niet beter is dan de andere.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een volwassen relatie heet dat.
Komt nog wel
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat jij ook gewoon een normaal mens bent hè. Betekent dat jij niet 24/7 in een romantische en geile bui bent, en ook tijden hebt dat je een normale / chagrijnige / vul-maar-in-bui hebt, terwijl je bij je vriendin bent.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:07 schreef BarbaRob het volgende:
Boeie dat jij dat treurig vind. Ik vind het treurig om 'maatjes met je vrouw' te zijn.
Het ene hoeft niet beter te zijn dan het andere, als het is wat je beiden wilt. Ik denk echter dat je weinig vrouwen zult vinden die in zijn voor een dergelijke relatie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:10 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassenheid te maken, het is eerder een ander perspectief van naar een relatie kijken, waarbij het ene niet beter is dan de andere.
Mag ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:10 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassenheid te maken, het is eerder een ander perspectief van naar een relatie kijken, waarbij het ene niet beter is dan de andere.
Dat zegt dan heel veel over die mannen...quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:48 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Fout! Mannen kijken voornamelijk niet naar inhoud. Praten doen ze met vrienden.
Ik denk het wel,maar er stond een knipoog achter dus ik zie mezelf niet als een knap meisje..quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf op internet knap noemen zonder bewijsmateriaal, is dat net zoiets als mannen die zichzelf op internet een 20cm-schlong en bijpassende driemaal-daags-sexdrive toedichten?
Haha, dat zal dan ook wel weer meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:45 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel,maar er stond een knipoog achter dus ik zie mezelf niet als een knap meisje..
Ik behoor tot de categorie lelijk die de mannen niet voor het uitzoeken heeft...
Royale treurnisquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
'beste maatjes' is totaal niet geil of romantisch. En dat is toch een grote voorwaarde voor een relatie met een vrouw.
"Zeg liefje, ik heb nog eens na zitten denken over die baan..."quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat jij ook gewoon een normaal mens bent hè. Betekent dat jij niet 24/7 in een romantische en geile bui bent, en ook tijden hebt dat je een normale / chagrijnige / vul-maar-in-bui hebt, terwijl je bij je vriendin bent.
Hoe ziet dat eruit dan bij jullie? Ga je dan oorverdovend zitten zwijgen of zo?
Nee, geilheid is een voorwaarde om er mee te kunnen neuken. Neuken een voorwaarde om er iets mee te krijgen. Maatjes een voorwaarde om er een relatie mee te houden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Nee, geilheid is een voorwaarde om er mee te kunnen neuken. Neuken een voorwaarde om er iets mee te krijgen. Maatjes een voorwaarde om er een relatie mee te houden.
Waarschijnlijk omdat die nieuwe exemplaren een wat minder groot ego hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Catrice het volgende:
Dat zie ik vaak in mijn omgeving gebeuren en laatst sprak ik met een hele mooie vriendin van mij daarover.
Ze vertelde me dat ze in haar leven zo vaak gedumpt is voor een lelijk exemplaar....of dat veel jongens niet serieus met haar wilden worden en haar meer als een scharreltje zagen en wél een relatie aangingen met een middelmatige meid...
Wie heeft zoiets ook vaker in zijn/haar omgeving gezien en waar komt dat door?
Wij dachten dat het kwam doordat veel mannen denken dat ze zo'n mooi meisje (persoonlijkheid laten we even achterwege) toch nooit alleen voor zichzelf zullen hebben, aangezien ze veel aandacht van andere mannen krijgt en liever genoegen nemen met een wat middelmatiger exemplaar, met wie ze zich wat "veiliger" voelen en een minder grotere kans hebben om zelf gedumpt te worden.
Gezien jouw hoofd zou je toch een zee van tijd moeten hebben om je te verdiepen in de wondere wereld der taal.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef the_witch het volgende:
[..]
dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.
maar tijdens je goeie gesprek zit je wel tegen die kop aan te kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef SpiPz het volgende:
Altijd: relaxte meid waarmee je goed kan praten en je goed bij voelt>''lekkerwijf''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |