Haha, dat zal dan ook wel weer meevallen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:45 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel,maar er stond een knipoog achter dus ik zie mezelf niet als een knap meisje..
Ik behoor tot de categorie lelijk die de mannen niet voor het uitzoeken heeft...
Royale treurnisquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
'beste maatjes' met je vrouw?Je hebt toch vrienden? Of ben jij zo iemand die als je een vriendin hebt de vrienden bijna nooit meer ziet?
'beste maatjes' is totaal niet geil of romantisch. En dat is toch een grote voorwaarde voor een relatie met een vrouw.
"Zeg liefje, ik heb nog eens na zitten denken over die baan..."quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat jij ook gewoon een normaal mens bent hè. Betekent dat jij niet 24/7 in een romantische en geile bui bent, en ook tijden hebt dat je een normale / chagrijnige / vul-maar-in-bui hebt, terwijl je bij je vriendin bent.
Hoe ziet dat eruit dan bij jullie? Ga je dan oorverdovend zitten zwijgen of zo?
Nee, geilheid is een voorwaarde om er mee te kunnen neuken. Neuken een voorwaarde om er iets mee te krijgen. Maatjes een voorwaarde om er een relatie mee te houden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:55 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
'beste maatjes' is totaal niet geil of romantisch. En dat is toch een grote voorwaarde voor een relatie met een vrouw.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:44 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Nee, geilheid is een voorwaarde om er mee te kunnen neuken. Neuken een voorwaarde om er iets mee te krijgen. Maatjes een voorwaarde om er een relatie mee te houden.
Waarschijnlijk omdat die nieuwe exemplaren een wat minder groot ego hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 00:35 schreef Catrice het volgende:
Dat zie ik vaak in mijn omgeving gebeuren en laatst sprak ik met een hele mooie vriendin van mij daarover.
Ze vertelde me dat ze in haar leven zo vaak gedumpt is voor een lelijk exemplaar....of dat veel jongens niet serieus met haar wilden worden en haar meer als een scharreltje zagen en wél een relatie aangingen met een middelmatige meid...
Wie heeft zoiets ook vaker in zijn/haar omgeving gezien en waar komt dat door?
Wij dachten dat het kwam doordat veel mannen denken dat ze zo'n mooi meisje (persoonlijkheid laten we even achterwege) toch nooit alleen voor zichzelf zullen hebben, aangezien ze veel aandacht van andere mannen krijgt en liever genoegen nemen met een wat middelmatiger exemplaar, met wie ze zich wat "veiliger" voelen en een minder grotere kans hebben om zelf gedumpt te worden.
Gezien jouw hoofd zou je toch een zee van tijd moeten hebben om je te verdiepen in de wondere wereld der taal.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:59 schreef the_witch het volgende:
[..]
dan hebt ze geen tijd om zich te verdiepen in de wereld.
maar tijdens je goeie gesprek zit je wel tegen die kop aan te kijkenquote:Op maandag 20 april 2009 13:20 schreef SpiPz het volgende:
Altijd: relaxte meid waarmee je goed kan praten en je goed bij voelt>''lekkerwijf''
Dat zou natuurlijk kunnen, maar de dingen die jij noemt zijn relatief, dun zijn, veel make-up dragen. Ik denk dat de meeste mensen bij het zien van twee foto's van de dames in kwestie het waarschijnlijk met TS eens zijn. Over het algemeen zouden meer mensen bijvoorbeeld de voorkeur aan een slank meisje geven dan aan een dikke, he?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:00 schreef Morrigan het volgende:
Wat natuurlijk ook kan zijn is dat vrouwen op een andere manier naar vrouwen kijken dan mannen. Wat vrouwen misschien knap vinden, kan voor mannen een enorme afknapper zijn. Sowieso is bekend dat veel mannen niet van (veel) make-up en dunne dames houden, terwijl er nog altijd genoeg vrouwen zijn die hun gezicht plamuren.
Met andere woorden, het zou best kunnen dat de ex van de vriendin van de TS zijn huidige vriendin veel knapper vindt dan de vriendin van de TS.
Volgens mij is het beeld wat mannen hebben van een mooie vrouw veel minder modegevoelig dan gedacht wordt. Het is wel cultuurgevoelig, maar dat proces is veel trager. Vrouwen steken vooral elkaar aan met wat 'mooi' is en zo ontstaan ook de misverstanden waar mannen hun vriendin mooier vinden dan hun vriendin denkt. En wat je ook zegt, geloven zal ze je nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:00 schreef Morrigan het volgende:
Wat natuurlijk ook kan zijn is dat vrouwen op een andere manier naar vrouwen kijken dan mannen. Wat vrouwen misschien knap vinden, kan voor mannen een enorme afknapper zijn. Sowieso is bekend dat veel mannen niet van (veel) make-up en dunne dames houden, terwijl er nog altijd genoeg vrouwen zijn die hun gezicht plamuren.
Met andere woorden, het zou best kunnen dat de ex van de vriendin van de TS zijn huidige vriendin veel knapper vindt dan de vriendin van de TS.
Daar komt nog bij dat mensen iemand al snel een stuk aantrekkelijker vinden als het een leuk persoon is. Liefde maakt nou eenmaal blind.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:00 schreef Morrigan het volgende:
Cyber vriendinnen tellen nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef Koert het volgende:
Ik ben er nog nooit fysiek op achteruit gegaan qua vriendin. Dus stelling klopt in mijn geval niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |