Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je weet waar die opmerking vandaan komt, dan scoor je wel puntjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik mag Emimich wel, in tegenstelling tot jullie
Ik begin me al bijna een oldskool-SC'er te voelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Kom eens online.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
Zal me een kloot wezen om punten bij jou te scoren, KLB's grootste kankern00b.
Get a room.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Bp iedereen wil je.quote:
Emimich is niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
De mods hier zijn lief! Ik had het verbod niet eens gelezen en was daardoor stout, maar ze hielden rekening mee met het feit dat ik het niet had gezien.
En NSB'er Emimich is een:
[ afbeelding ]
Hehe, BP is een beetje een ruwe bolster, blanke pit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Als wij bij elkaar in de klas zouden zitten, had ik je schooljaren tot een hel gemaakt
Ik wed dat hij zijn hond nog van je aftrapt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, zo, wat een praatjes zeg. Dat zal allemaal wel komen door die speciale oom van je met zijn opmerkelijke fantasieën.
Que?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |