Ga je huiswerk doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef michielonline het volgende:
mag je nu ook al niet meer lui zijn?
jeee, de regels veranderen wels snel zeg...
Oh, jij bent er zo eentje van 'ik had wel HAVO kunnen doen maar ik had er geen zin in dus ik doe maar MAVO'?quote:Op woensdag 15 april 2009 00:07 schreef michielonline het volgende:
[..]
tja, heb ik niet. het is gewoon zo makkelijk dat je het makkelijk in de les af kunt hebben.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef michielonline het volgende:
[..]
goh, wat erg om eens 5 minuten te fietsen. doe je tenminste nog eens iets gezonds. ik woon 20 minuten van school. mij hoor je toch ook niet klagen?
nee, ik zat gewoon met frans en duits. ik ben echt heel slecht in talen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo eentje van 'ik had wel HAVO kunnen doen maar ik had er geen zin in dus ik doe maar MAVO'?
Met 2 onvoldoendes kun je nog steeds over.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:12 schreef michielonline het volgende:
[..]
nee, ik zat gewoon met frans en duits. ik ben echt heel slecht in talen.
niet met 2 X een 1quote:Op woensdag 15 april 2009 00:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Met 2 onvoldoendes kun je nog steeds over.
Een 1.quote:
tja, ieder z'n eigen ding.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Een 1.
Je suis
Tu es
Il est
Zo lastig is het nu ook weer niet hoor.
Nou de Fransche naamvallen danquote:Op woensdag 15 april 2009 00:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Een 1.
Je suis
Tu es
Il est
Zo lastig is het nu ook weer niet hoor.
nooit echt tijd voor gehad. we hadden nooit een tussenuur. maar ja. vak toch allang laten vallen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:33 schreef zquing het volgende:
dan chill je m toch met je klasgenoten na je uurtje les?
jah, wat wil je als je veel te snel typt, op een veel te klein toetsenbord van een ouwe MDA Vario (als je niet weet wat dat si kijk je maar op google).quote:
Weet jij hoe het is om 30 minuten naar school te fietsen, vervolgens van half 9 tot tien voor half vijf les te hebben en vervolgens weer een half uur naar huis te fietsen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
LUI????
Weet jij hoe het is om godverdomme 5 minuten (!) naar school te fietsen, om daar vervolgens 50 minuten te slapen, en dan weer 5 minuten terug te moeten fietsen?1?!??!!!?
En we leren daar togch niks nuttigs![]()
Als een iemand lui is aangelegd, dan ben ik het. En raad eens wie van ons twee er geen VMBO heeft gedaan, inderdaad, ik dus.quote:VMBO, ... ik ben lui aangelegd enzo...
Arme TSquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:06 schreef moonmovies het volgende:
Hoe durft die school mij morgen naar school te laten komen voor godverdomme ÉÉN uur
Ik heb wel wat beters te doen zoals uitslapen en niks doen.En vrijdag laten ze me ook al een uur naar school komen
Het is me wat...
klacht:
2 uur naar school deze week
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:57 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Arme TSWacht maar tot je werkt en 8 uur per dag plus 2 uur reizen bezig bent met een saaie baan waar je eigelijk helemaal niet wil zijn! Dan denk je met weemoed terug aan die tijd dat je maar 2 uurtjes naar school hoefde en de rest vrij was.
Gewoon niet komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dacht ik vandaag ook te doen, werd ik 20 minuutjes na het begin van de les gebeld door de afdelingsleider
Of ik toch maar even snel naar de les kon komen.
Doen ze normaal nooit
Kut, gezegd met een t geschreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ga je dan ook nog een keer naar de Nederlandse les?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |