SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Chris: Ze hebben gezegt extra te gaan controleren op die uren.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2009 23:08:12 ]
LUI????quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Rekkie het volgende:
Bah luie scholieren.......
Kunnen ze de geldkraan niet dichtdraaien? en het belastinggeld terug storten op mijn rekening?
Blijkt wel uit je posts ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
LUI????
Weet jij hoe het is om godverdomme 5 minuten (!) naar school te fietsen, om daar vervolgens 50 minuten te slapen, en dan weer 5 minuten terug te moeten fietsen?1?!??!!!?
En we lere daar tog niks nutigs
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]Blijf dat denken knul.
En ik zou je Nederlandse les ook niet al te vaak meer overslaan_!
TS is een VMBOerquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
LUI????
Weet jij hoe het is om godverdomme 5 minuten (!) naar school te fietsen, om daar vervolgens 50 minuten te slapen, en dan weer 5 minuten terug te moeten fietsen?1?!??!!!?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef Mozy het volgende:
Eensch meet TS.Ga je dan ook nog een keer naar de Nederlandse les?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Chris: Ze hebben gezegt extra te gaan controleren op die uren.Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
Ik vandaag nogquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Faalhaas, ik zag gister je broer nog.
Kan je daarna wel lekker fokkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
LUI????
Pretpakket?quote:
goh, wat erg om eens 5 minuten te fietsen. doe je tenminste nog eens iets gezonds. ik woon 20 minuten van school. mij hoor je toch ook niet klagen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:11 schreef moonmovies het volgende:
[..]
LUI????
Logisch wel. Scheikunde/natuurkunde/biologie al die vakken er ook maar meteen uitgegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |