De personen (mannen) die zich hebben opgegeven krijgen een bevestigingsPM en als ze worden uitgekozen dan een andere PM dat ze voor een specifieke aflevering uitgekozen zijn. Alle mannen die zich opgeven inclusief de verplichtingen die erbij horen zijn welkom..quote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Legwieh het volgende:
[..]
nee dat niet. maar nu snap ik iets niet, eerst zijn er te weinig mannen die meedoen, en nu mag niet iedereen van de mannen meedoen?? Sorry dat ik misschien zo onoplettend overkom, maar ik heb het topic de laatste tijd even niet in de gaten gehouden.
We hebben een onderdanig typje gevondenquote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ben je uit op een 'world dominion'?!
Er wordt 1 man per keer gekeurd...quote:Op maandag 20 april 2009 14:02 schreef Legwieh het volgende:
[..]
nee dat niet. maar nu snap ik iets niet, eerst zijn er te weinig mannen die meedoen, en nu mag niet iedereen van de mannen meedoen?? Sorry dat ik misschien zo onoplettend overkom, maar ik heb het topic de laatste tijd even niet in de gaten gehouden.
Je gaat er dus vanuit dat alle vrouwen vanavond wel gewoon mee doen? Mits zij zich natuurlijk afmelden...quote:Op maandag 20 april 2009 15:55 schreef AlmightyArjen het volgende:
In eerste instantie wordt er één man gekeurd vanaaf. Dan zien we wel hoe snel het gaat en hoeveel tijd iedereen nog heeft. Mannen 2 en 3 zijn geïnformeerd en staan stand-by voor vanavond.
Maakt niet uit want ik ben op tijd!quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef KudFokker het volgende:
Almighty, misschien dat ik ietjes later ben, hooguit 5 min...
Via een topic dat ik NU ga openenquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef kwiwi het volgende:
hoe moeten we keuren? via pm? via een topic?
Telepathie.quote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Jij heb er ook zin in hé? hahaquote:Op maandag 20 april 2009 19:23 schreef kwiwi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |