Onthoud dat dit de eerste keer is..quote:
hm.. moet ik nu editten?quote:Op maandag 20 april 2009 19:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
NA OVERLEG MET KUDFOKKER: JA, MET REDEN: GRAAG IN EEN PAAR WOORDEN AANGEVEN WAAROM JE DOOR WILT GAAN OF AFHAAKT
Dat is toch normaal dat een eerste keer chaotisch gaat.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Lichtelijk. Maarja, het is dan ook de eerste keer.
In overleg met Almighty...quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef nomad87 het volgende:
wie is de volgende man die gekeurd wordt? anders ben ik ff afwezig...
De volgende 2 mannen hebben als het goed is een pm gehad, als jij dat niet hebt gehad kun je dus wegquote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef nomad87 het volgende:
wie is de volgende man die gekeurd wordt? anders ben ik ff afwezig...
Nee hoor, graag vanaf nu mee beginnen met rede waarom je doorgaat, en als je afhaakt waarom je niet doorgaat.quote:
hoe doe je dat dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik kan dr niet meer in
Krijg onderstaande melding..
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel weer eens hoofdpijn![]()
Misschien was ie toen net op de tweede pagina? Of nou ja, 25 posts gemaakt en dat de tweede pagina er al stond? Heb ik ook wel eens op een ander forum nml.quote:Op maandag 20 april 2009 19:57 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik kan dr niet meer in
Krijg onderstaande melding..
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
heb ik wel gedaan, maar volgens mij hoeft het niet toch?quote:
Right, thnx ben over 30/60 minuten wel terugquote:Op maandag 20 april 2009 20:00 schreef maok het volgende:
[..]
De volgende 2 mannen hebben als het goed is een pm gehad, als jij dat niet hebt gehad kun je dus weg
Kf is er mee bezig..quote:
Oke, dan doe ik het wel vanaf nu zo.quote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee hoor, graag vanaf nu mee beginnen met rede waarom je doorgaat, en als je afhaakt waarom je niet doorgaat.
-edit-quote:
Je mag niet twee keer hetzelfde bericht posten in een topic?quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef the_witch het volgende:
hey!! mijn posts zij er niet!!
Ik heb nu al twee keeringevoerd
Ik zag Kwiwi net de 300e post in dit topic maken...quote:
Nee, in elke ronde komt er info bij, hij heeft in ronde 2 wat over zichzelf verteld dus daar kun je ook op afwegen nu.quote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
Concept was toch dat men puur naar aanleiding van de foto en youtube filmpje moet beoordelen? Bij de redeneringen zie ik vooral wat ie doet als argumentatie terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |