quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Jasza het volgende:
Die fans allemaal stuk om die misser van Skrtel daarachter en toen bleek het een pingel te zijn haha.
Hoogst waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Noshiba het volgende:
Ben ik nou de enigste die dit een saaie wedstrijd vind?!
Ik zeg toch ook dat Chelsea kut is, lees even wat je wil lezen, he. Alleen die vrije trap, en dan die bodycheck van Carragher is wel weer typisch Cantelejo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel _heel_ erg makkelijk om de scheids de schuld te geven al was dat van je te verwachten.
Geef nu gewoon toe dat het aan de spelers liggen die af laten weten, daar verandert de scheids niets aan hoor.
Je noemt ook de scheids specifiek. Diezelfde scheids waar je vanmiddag op voorhand ook al over zat te janken. Ik heb nieuws voor je : het ligt niet aan de scheids.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat Chelsea kut is, lees even wat je wil lezen, he. Alleen die vrije trap, en dan die bodycheck van Carragher is wel weer typisch Cantelejo.
een duidelijke voetbalfan, dat blijktquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Noshiba het volgende:
Ben ik nou de enigste die dit een saaie wedstrijd vind?!
Staan er weer genoeg andere klaar...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk half Engeland.
Gaat nog wat worden als de eigenaars plotsklaps stoppen met hun steun.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Die heeft ie al eens gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Die Tsjechische keeper moet echt een ram voor zijn kop krijgen.
Party Animalsquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Party Animals - Have You Ever Been Mellow
COME ON LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
Jezus, wat een kans weer. De Kaay en De Wijn hadden hem gemaakt (zdie zondag).
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Staan er weer genoeg andere klaar...
eerst zijn helm eraf halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Die Tsjechische keeper moet echt een ram voor zijn kop krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |