Een verse stretch moet je altijd behandelen als een wond, omdat je toch beschadigingen maakt in de huid door de cellen uit elkaar te trekken. Dat er geen bloed bij vrij hoort te komen, wil niet zeggen dat het geen wond is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Empathologica het volgende:
Als je verse stretch een wond is, doe je iets héél erg fout.......
ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gaatje bovenin mijn linkeroor, ooit laten schieten, zou ik nu nooit meer doen trouwens. Vind het erg jammer dat ik 'm niet 'gebruik' en wil dus een barbel bestellen bij CF. Nu vraag ik me af welke maat ik zou moeten nemen, 1.0 of kan 1.2 ook?
Ja en ik was net een bloedend rundquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee dames. De VCH. Er is een hoop over te vinden maar ik ga toch maar wat vragen stellen.
De vraag: Doet het pijn? is niet mogelijk, dat weet ik. Maar is de pijn te vergelijken met een tepelpiercing?
Verder:
-Ik heb net even gekeken bij mezelf en ik ben nogal strak daar. Kortom, mijn clit zit wel erg dicht in de hood en de hood zelf is ook erg strak, waardoor het me een onmogelijke opgave lijkt om daar een stukkie metaal doorheen te jassen. Iemand hier ervaring mee?
-Omdat mijn clit daar zo dicht op zit denk ik dat het onderste balletje continu op mijn clit zal rusten. Gaat dit niet enorm irriteren? En is het dan niet zo dat als het ding er ooit uitgaat je zo'n enorme eeltlaag op je clit hebt dat je het klaarkomen gedag kan zeggen?![]()
En heb je erg veel extra stimulatie? Is het zo dat je moet leren wennen aan je VCH (dus de eerste tijd toch continu die stimulatie voelt en geil wordt en dat je dat later leert negeren?)
-Kan je het sierraadje zelf verwisselen wanneer dit mag?
Zo, hoop vragen. Ik overweeg er 1 te laten zetten maar iets houdt me nog tegen
kraakbeen of oorlel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang moet je bij een normale oorpiercing het titanium er in laten zitten voor dat je een normale oorbel erin kunt doen.
Oorlel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
kraakbeen of oorlel?
geloof 6 weken ofzo toch? durf t niet zeker te zeggen.. (oorlel dan he kraakbeen is ander verhaal)
Dat is ook wat ik graag wil, zo'n ieniemienie staafje met piepkleine balletjes. Heb ze meebesteld bij CF, ga gewoon eens kijken of het lukt zonder pijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..
mijne dus ook, blijft klieren, pijn doen en spul geven, maar soms gaat het goed, alleen ik wil hem er echt echt niet uit, daar krijg ik echt heel erg veel spijt van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die van mij eruit gehaald, die bleef prutten en pijn doen
ben erg nog steeds blij mee, mis 'm niet
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben me tepelpiercing zo zat he ik heb hem nu een jaar en 7 maanden en dan gaat het goed en dan gewoon gruwelijk slecht.nu doet hij weer pijn omdat hij dus heen en weer bewoog (schuurt heel erg van binnen) ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen.. elke ochtend zitten er weer korsten en pus aan etc
![]()
ikzelf had staafjes, en ben later zelfs overgestapt op bioplast ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |