abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68359689
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Empathologica het volgende:
Als je verse stretch een wond is, doe je iets héél erg fout.......
Een verse stretch moet je altijd behandelen als een wond, omdat je toch beschadigingen maakt in de huid door de cellen uit elkaar te trekken. Dat er geen bloed bij vrij hoort te komen, wil niet zeggen dat het geen wond is.
1wond de; v(m) -en plaats waar het lichaam door een uitwendige oorzaak beschadigd is

Een verse stretch is nu eenmaal gevoeliger voor een infectie of ontsteking dan normale, onbeschadigde, huid. Kortom; altijd netjes alles ontsmetten voor je begint, goede sieraden dragen zoals titanium en glas en netjes wachten tot het genezen is.

Overigens ben ik zelf zo schijnheilig als de pest, want ik heb een aantal van mijn stretches ook gewoon laten genezen met acryl Misschien dat links daarom niet meer wil krimpen dan 3mm
pi_68361772
Denk niet dat dat daardoor komt hoor. Als je oor gewoon niet verder terug wil (door littekenweefsel, heel lang op een 'grote' maat zitten etc) dan wil ie niet
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:26:41 #53
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68362237
Hoe snel kan je eigenlijk gaan met oren stretchen? Ik doe het nu op de mietjes manier, ben in feite van oorbelgaatjes naar 1,6 mm gegaan. Dat heb ik nu ongeveer 2,5 week in en het gaat perfect.
Ik wil weer een bestelling plaatsen bij Crazy Factory en dan wil ik eigenlijk ringen van 2mm bestellen voor mijn oren. Is dit zó klein dat ik ze al in kan doen als ik ze binnen krijg of is het raadzaam nog even te wachten?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_68368821
1mm per ongeveer een maand
  zaterdag 25 april 2009 @ 16:57:31 #55
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68369193
Ah okee. Nouja, bestelling duurt altijd ruim een week voor het binnen is dus dan kan ik tegen die tijd meteen die 0,4mm er wel bij doen.
pi_68375685
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gaatje bovenin mijn linkeroor, ooit laten schieten, zou ik nu nooit meer doen trouwens. Vind het erg jammer dat ik 'm niet 'gebruik' en wil dus een barbel bestellen bij CF. Nu vraag ik me af welke maat ik zou moeten nemen, 1.0 of kan 1.2 ook?
ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..
pi_68375806
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee dames. De VCH. Er is een hoop over te vinden maar ik ga toch maar wat vragen stellen.
De vraag: Doet het pijn? is niet mogelijk, dat weet ik. Maar is de pijn te vergelijken met een tepelpiercing?
Verder:
-Ik heb net even gekeken bij mezelf en ik ben nogal strak daar. Kortom, mijn clit zit wel erg dicht in de hood en de hood zelf is ook erg strak, waardoor het me een onmogelijke opgave lijkt om daar een stukkie metaal doorheen te jassen. Iemand hier ervaring mee?
-Omdat mijn clit daar zo dicht op zit denk ik dat het onderste balletje continu op mijn clit zal rusten. Gaat dit niet enorm irriteren? En is het dan niet zo dat als het ding er ooit uitgaat je zo'n enorme eeltlaag op je clit hebt dat je het klaarkomen gedag kan zeggen?
En heb je erg veel extra stimulatie? Is het zo dat je moet leren wennen aan je VCH (dus de eerste tijd toch continu die stimulatie voelt en geil wordt en dat je dat later leert negeren?)
-Kan je het sierraadje zelf verwisselen wanneer dit mag?

Zo, hoop vragen. Ik overweeg er 1 te laten zetten maar iets houdt me nog tegen
Ja en ik was net een bloedend rund
Ik zelf ben erg klein daar, maar het is gelukt
nee zeker niet heb t zelf ook maar merk niets ervan, de eerste 3 weken istie heel vervelend geweest maar ineens draaide dat om toen ik hem wisselde voor een kleiner staafje.
en nee ik heb er geen last van, ben altijd nog net zo geil als anders
ik heb het zelf gewisseld, is even prutsen maar als je het doorhebt appeltje eitje, zit nu een 8 mm in met mini balletjes met bling ben er heel blij mee want wilde het heel lang, maar het nog eens doen? nee.
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:56:34 #58
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68375826
Hoeveel weken moet je bij een normale oorpiercing het titanium er inlaten zitten voordat je een normale oorbel erin kunt doen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_68375866
waar zit die piercing?

En volgens mij is titanium toch altijd goed?
pi_68375901
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang moet je bij een normale oorpiercing het titanium er in laten zitten voor dat je een normale oorbel erin kunt doen.
kraakbeen of oorlel?
geloof 6 weken ofzo toch? durf t niet zeker te zeggen.. (oorlel dan he kraakbeen is ander verhaal)
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:59:04 #61
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_68375915
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

kraakbeen of oorlel?
geloof 6 weken ofzo toch? durf t niet zeker te zeggen.. (oorlel dan he kraakbeen is ander verhaal)
Oorlel.
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:03:30 #62
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68379596
Oorlel is 6 weken.
pi_68424319

Nu maar hopen dat hij niet gaat ontsteken, uitgroeien oid.
  Licht Ontvlambaar maandag 27 april 2009 @ 15:18:57 #64
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68424760
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:51 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb er nu een ini mini 6 mm met miniballetjes in, hij was ook 1.0 was ook ff niet grappig naar 1.2 toe maar nu nergens last van, was maar 2 daagjes..
Dat is ook wat ik graag wil, zo'n ieniemienie staafje met piepkleine balletjes. Heb ze meebesteld bij CF, ga gewoon eens kijken of het lukt zonder pijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68453511
ik ben me tepelpiercing zo zat he ik heb hem nu een jaar en 7 maanden en dan gaat het goed en dan gewoon gruwelijk slecht. nu doet hij weer pijn omdat hij dus heen en weer bewoog (schuurt heel erg van binnen) ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen.. elke ochtend zitten er weer korsten en pus aan etc
pi_68453545
ik heb die van mij eruit gehaald, die bleef prutten en pijn doen
ben erg nog steeds blij mee, mis 'm niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68453580
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:34 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die van mij eruit gehaald, die bleef prutten en pijn doen
ben erg nog steeds blij mee, mis 'm niet
mijne dus ook, blijft klieren, pijn doen en spul geven, maar soms gaat het goed, alleen ik wil hem er echt echt niet uit, daar krijg ik echt heel erg veel spijt van.
pi_68453738
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Kleintje19 het volgende:
ik ben me tepelpiercing zo zat he ik heb hem nu een jaar en 7 maanden en dan gaat het goed en dan gewoon gruwelijk slecht. nu doet hij weer pijn omdat hij dus heen en weer bewoog (schuurt heel erg van binnen) ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen.. elke ochtend zitten er weer korsten en pus aan etc
Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_68453786
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

Heb je staafjes of ringetjes? Want met ringetjes had ik dat ook... Sinds ik ze heb verwisseld voor staafjes, heb ik nergens geen last meer van..
ikzelf had staafjes, en ben later zelfs overgestapt op bioplast ofzo
maakte geen verschil
  Licht Ontvlambaar dinsdag 28 april 2009 @ 11:43:50 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_68453870
Bij vrouwen zijn de tepels sowieso actiever, ligt ook aan cyclus. Het spul is meestal ook geen pus, maar colostrum. Ziet er alleen hetzelfde uit

Ik heb nu bioplast staafjes en bolletjes, geen probleem qua pijn, behalve als ik ergens blijf hangen Maar prut blijft... Nu was ik dat al gewend, want borstvoeding gegeven. Voorheen kwam het bovenaan, nu uit piercinggaatjes...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_68457694
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef theKiD het volgende:

[..]

staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:31:09 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_68460139
tvptje
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:25:03 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_68571083
Godverredomme zeg, mn navel brand! Heb m al een tijdje niet met een zoutoplossing schoongemaakt (wel elke dag braaf Unicura onder de douche). Heb dus net weer een zoutbadje gedaan en nu doet het pijn
In me Burberry......
  zaterdag 2 mei 2009 @ 01:07:02 #74
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_68580139
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

staafjes, ik weet dat als ik een ringetje neem de hele dag sta te dansen, want zodra hij beweegt schuurt het van binnen en dat doet ontzettend pijn, een ringetje draait veel meer dus die heb ik overgeslagen.
Klinkt bekend
*** Nul Dertien ***
pi_68625341
Hee
Heb net een helix piercing laten zetten.
Zo'n 5 uur geleden. Hoort het dat het ringetje dan echt helemaal strak om je oor zit?
Of zal ik even langs gaan morgen om er een groter ringetje in te laten zetten
Omijngod, dat zou pijnlijk worden.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:12:51 #76
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68625755
Mijn oor doet al 3 dagen pijn nu, word er echt gek van. Als ik heel zachtjes aan zit doet het al pijn, maar het is niet rood/dik oid. dacht eerst dat het misschien door m'n stretch zou kunnen komen, maar daar heb ik geen pijn, en aan m'n andre oor heb ik ook nergens last van, het is daar bij je tragus ofzo zeg maar en een beetje er onder, maar dus net niet bij m'n stretch .. Oh, en mijn lippiercing moet ik er weer even in doen, had hem uitgelaten, maar geloof dat die dicht is
pi_68626077
Owja. Net voor het eerst schoongemaakt.
Hoort het zoveel pijn te doen en een beetje te bloeden?
pi_68626173
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn oor doet al 3 dagen pijn nu, word er echt gek van. Als ik heel zachtjes aan zit doet het al pijn, maar het is niet rood/dik oid. dacht eerst dat het misschien door m'n stretch zou kunnen komen, maar daar heb ik geen pijn, en aan m'n andre oor heb ik ook nergens last van, het is daar bij je tragus ofzo zeg maar en een beetje er onder, maar dus net niet bij m'n stretch .. Oh, en mijn lippiercing moet ik er weer even in doen, had hem uitgelaten, maar geloof dat die dicht is
een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.
  zondag 3 mei 2009 @ 17:33:55 #79
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68626509
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

een soort tinteling gevoel, en als je eraan zit doet het pijn? dan heeft het wel te maken met je tragus, ik heb weleens dat het balletjes van me BCR (tragus) verkeerd drukt op mn tragus en dan word ik ineens wakker met een pijnlijk irriterend gevoel bij mn oor.
Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....
pi_68629769
quote:
Op zondag 3 mei 2009 17:33 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nouja ik heb geen piercing daar, daarom vind ik het zo raar dat het daar zo'n onwijze pijn doet! Weet niet hoe het heet, dacht gewoon tragus, of is dat alleen de piercingplek ;P Nja, ik dacht misschien dat toen ik geslapen had dat m'n oorlel met m'n tunnel zo naar binnengeklapt is zeg maar, en daar tegenaan kwam, maarja dat het 3 dagen aanhoud die pijn ....
ja dat kan ik heb het ook met mn helix hoor, ook soms dat pijnlijke gevoel omdat het te lang gedrukt heeft..
pi_68664493
Kraakbeen wat van slag is kan echt heel lang nazeuren hoor. Als ik bijvoorbeeld met mijn oor op mijn hand+ring heb geslapen of met mijn oor dubbel of weet ik veel wat, dan voel ik dat echt nog dágen.
pi_68667012
Jeeuj! Ringetje was toch te klein
Nu een grotere dus.
pi_69029074
Ik ga binnenkort weer denk ik
pi_69167348
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
pi_69168217
Mijn Micro Dermal mag er bijna weer in
  dinsdag 19 mei 2009 @ 09:46:48 #86
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69179767
Ik ga denk ik nu echt binnenkort mn rook laten zetten
an urge to help mankind overcomes me
pi_69188536
Woohoo, maandag met het vliegtuig naar San Francisco naar Farik Musafar! Daarna zal ik hier denk ik wel wat vaker posten.
pi_69188588
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef hdmedewerker het volgende:
Mijn Micro Dermal mag er bijna weer in
Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?
pi_69191442
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef Milou__ het volgende:

[..]

Waarom moest hij eruit dan? en waar plaats je hem?
Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:38:06 #90
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69193494
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:

[..]

Hij was eruit gevallen, ik zet hem weer in het midden van mij ster als dat kan, daar zat ie de vorige keer ook
auw?
pi_69193670
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef hdmedewerker het volgende:

[..]

Met je ster bedoel je een tatoeage...?
Tap tap tap
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:12:28 #92
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_69194770
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Met je ster bedoel je een tatoeage...?
*** Nul Dertien ***
pi_69195032

over week of 7 eindelijk weer een neuspiercing! en kort daarop een tragus
pi_69198640
Ja, een tatoeage
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:57:07 #95
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_69223191
Ik zit toch te denken om mn oor een beetje te laten stretchen omdat ik er een tunnel(tje) in wil planten (eentje van 3mm om mee te beginnen) weet iemand in hoeveel sessies je gemiddeld de 3mm bereikt hebt?
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:12:54 #96
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_69223650
Als je een gewoon oorbel gaatje hebt is de beste stap om er voorzichtig een piercing in te doen [dus 1.6 mm]. Meestal gaat dat vrij makkelijk. Daarna kun je een 2mm en dan 3 mm taper gebruiken. Met steeds 2 weken ertussen [of meer, als het nog tijd nodig heeft te genezen].
Dus dan zou je uit kunnen gaan van een week of 6. Dan zit je op 3mm en kan je er een klein tunneltje in doen.

Als je het laat doen bij een piercer weet ik niet precies hoe de procedure is.
an urge to help mankind overcomes me
pi_69227284
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil echt graag een VCH. Ik heb al wat informatie gezocht erover en ik heb zelfs al een mailtje naar de shop gestuurd omdat ik verhalen had gelezen over dat je niet te zwaar mocht zijn omdat dit op je piercing kon gaan drukken, maar dit blijkt dus klinkklare onzin te zijn. Nu zit ik er alleen een beetje mee of het niet te strak zou zijn (alhoewel er bij mij vrij veel ruimte is) en ik ben een beetje bang voor de pijn. Ik heb al een wenkbrauwpiercing gehad en heb ook een offcentre labret laten zetten, maar daar heb ik beide niet echt pijn aan gehad, alleen bij mijn labret voelde ik het wel steken. Is het hiermee te vergelijken of?
Voor de pijn hoef je het niet te laten ik heb een HCH laten zetten en ik zou willen dat alle piercings zo makkelijk gingen... je voelt één seconde een scherpe steek en daarna voel je er ook gewoon helemaal niks meer van. Even een paar dagen niet aan zitten (behalve om voorzichtig schoon te maken) en tadaa, genezen. En wat betreft dat te strak zijn... ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die 'm niet kon laten zetten.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:08:07 #98
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_69254332
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Het komt volgens mij wel eens voor dat een VCH niet gezet kan worden omdat het kapje te strak of te klein is. Om daarachter te komen kun je denk het beste even naar je piercer gaan.

Wat betreft de pijn, die vond ik hels! Pluspuntje, zodra ik de deur uitliep had ik nergens last meer van. Bijvoorbeeld de pijn van een tepelpiercing was bij het zetten minder maar zeurde veel langer door.

Ik ga denk van die gem pluggen bestellen bij AOP, heeft iemand die, pics?
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_69290176
Ik ga dit weekend navelpiercing laten zetten
In het verleden al eens gehad..maar moest er een keertje uit (rontgenfoto) en toen kreeg ik hem er niet meer in Dus nu weer nieuwe

Mijn traguspiercing is eindelijk na 7 maanden (pas) helemaal rustig!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Starr_003 op 22-05-2009 13:48:28 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:46:40 #100
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_69306377
Na 6 weken dragen kan eindelijk de tijdelijke oorpiercing eruit en vervangen worden voor mijn zirkonia oorbellen. Alleen speelt er nu een probleem op. Het ''staafje'' met daarop een bal gemonteerd is gewoon niet los van elkaar te krijgen. Het zit nu vast in mijn rechter oorlel en ik krijg het er gewoon niet uit. Je kunt er aan draaien maar het lijkt net of het geen effect heeft. Zijn er tips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')