Ze wonen alle twee in de rozenboom he.quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Blawh het volgende:
Nick in die suite van Jack zag er ook totaal niet vertrouwd uit.
Ja, maar zet dan bijvoorbeeld de bank op een andere plek in de suite neer.quote:Op maandag 27 april 2009 20:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ze wonen alle twee in de rozenboom he.
Charlie is ok erg nodigt zichzelf zo uit bij haar ex man
Dat ziet er wel iets beter uit.quote:
tt waardigquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
Maxime: ik ben haar moeder ga toch weg man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wist hij dat toen nog niet? En ja Lorena, die is altijd al zo hersenloos.quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Lag het aan mij, of leek het wel dat het niemand wat boeide dat Teluma was ontploft ofzo...
Noud die gelijk het voorval wil gebruiken om Vicky onder haar contract te laten uitkomen, terwijl Nina en Dex zwaargewond zijn... Lorena die aan Bing vraagt "waar heb je zin in?" terwijl zijn bedrijf letterlijk op instorten staat...
Nouja je kind is belangrijker dan je huis, maarja ik snap wat je bedoeld, het komt wel raar over.quote:Het belachelijkste vond ik nog wel dat Charlie doodleuk de Koning kwam binnen huppelen met de mededeling dat Valentijn gelukkig geen koorts meer heeft... terwijl net haar huis was ontploft!
quote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef Wittekonijn het volgende:
Maar goed, misschien wordt je na 10 jaar wonen in Meerdijk wat onverschillig. Aangezien ze al talloze doden, ontploffingen, branden etc. hebben meegemaakt.
quote:Op maandag 27 april 2009 22:28 schreef Wittekonijn het volgende:
Oh, en waar waren de Toppers opeens gebleven?
Laten we hopen dat Gordon nog ergens onder het puin ligt.
ook een beetje vreemd verhaal ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Nina én Dex zijn zwaargewond. Dus kunnen ze niet bij Janine slapen, maar bij RonjaWant alleen de familie van het prinsesje is natuurlijk verdrietig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop