misschien hoort dat zoquote:Op donderdag 16 april 2009 20:08 schreef marcodej het volgende:
Best aardige muziek, maar die zangeres is totaal onverstaanbaar.
er zaten wel meer irrelevante dingen in hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 20:22 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Enschederamp ?
Mooie quote.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen loopt iedereen met Jan Mulder weg en voor Connie Palmen weg.
Connie had ook gewoon ongelijk. De literaire thriller is weldegelijk een erkend genre.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef maril het volgende:
Er wordt echt hier positief gereageerd op tieten en een mooi smoeltje, maar dat heeft niets met de discussie op zich te maken.
Zijn omschrijving van I.M. was anders uitstekend.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:27 schreef maril het volgende:
Hoezo, hij lult uit zijn nek.
Ohh dat was het, bedankt voor die tip.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zijn omschrijving van I.M. was anders uitstekend.
Met de constatering dat Palmen alles zo beroerd opschrijft is ook niks mis.
Hugo lult niet uit zijn nek, jij bent je pillen weer vergeten in te nemen.
Zo is Connie ook groot gewordenquote:Op donderdag 16 april 2009 20:30 schreef maril het volgende:
Er wordt echt hier positief gereageerd op tieten en een mooi smoeltje, maar dat heeft niets met de discussie op zich te maken.
quote:Op donderdag 16 april 2009 20:39 schreef bloodymary het volgende:
literatuur is vaak vreemd en onbegrijpelijk opgeschreven, daarvoor is het literatuur.
Ik las het op mijn 15de en was gelijk verkocht.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:22 schreef evert het volgende:
saskia noort heeft natuurlijk gewoon gelijk.
ik moest ook op mijn 15e in 4havo de avonden lezen en vond het niets. kwam net uit de bob evers serie en dan ineens reve....
inmiddels heb ik het boek op mijn 30e gekocht en vind ik het wel een mooi boek. maar op je 15e dit soort boeken verplichten, werkt eerder negatief.
Je ouders waren je toen al zat?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las het op mijn 15de en was gelijk verkocht.
Drie keer fout plus de etc...quote:Op donderdag 16 april 2009 20:16 schreef ScudRaket het volgende:
Connie Palmen is net Jan Mulder, qua uiterlijk, qua zuurheid, qua zeiken etc...
Haal al en toen uit je post en het klopt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je ouders waren je toen al zat?
Als je 'al' vervangt door 'pas' dan heb ik toch bewondering voor ze.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal al en toen uit je post en het klopt.
Zo zie je maar wat alcohol met je doetquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik zat de hele tijd maar naar Connie Palmen te kijken van: Jeezus, wat lijkt ze op Van Mierlo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |